هیدرافیشیال 7 کاره آنالیزور دار پوست نیو فیس هیدروفیشیال موتور سنگین-رژ دونی

با گذشت زمان هم مرد و هم زن دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند. اما نکته امیدوار کننده این است که پوست، توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد. از این هندپیس برای لایه برداری سطحی تا عمیق پوست کمک گرفته می شود، که باعث از بین رفتن چربی های سطح پوست ، جوش سرسیاه آکنه و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود. درمان به شیوه میکرودرم هیدرودرمی به صورت کامل و کافی پوست را از طریق تکنولوژی ورتکس یا همان حرکات مارپیچی پاکسازی، لایه برداری، هیدراته میکند و چربی های اضافه را نیز تخلیه می کند. این روش درمانی فوق العاده قوی آب درمانی را با تکنولوژی های پیشرفته پزشکی برای رسیدن به نتایج آنی و ماندگار ادغام کرده است.

ترکیب پاکسازی، لایه برداری، تخلیه منافذ، آبرسانی و محافظت آنتی اکسیدانی به طور همزمان، در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون هیچ گونه ناراحتی یا از کار افتادگی ایجاد می کند. فوتوفیشیال IPL برای افرادی خوب است که دارای رنگ‌پریدگی سطحی، رزاشیا و سایر مشکلات پوستی هستند. این روش برای افرادی که دارای پوستی تیره، زخم‌ها و چروک‌های عمیق هستند و یا از Accutane استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود. درمان‌های IPL همچنین برای افرادی که به آکنه یا رزاشیای شدید مبتلا هستند و زنان باردار مناسب نیست. از این هندپیس برای لایه برداری سطحی تا عمیق پوست استفاده می شود ، که باعث از بین رفتن چربی های سطح پوست ، جوش سرسیاه آکنه و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

  • در این مخزن مخلوطی از آب و الکل ۹۸ درصد و یا الکل ۷۰ درصد به تنهایی ریخته می‌شود.
  • سپس عمل پاکسازی پوست شروع شده و ناخالصی های پوستی و عواملی مانند جوش های سر سیاه از پوست بیرون کشیده می شوند و پوست عمیقا تمیز می گردد.
  • تسکین دهنده تحریک کننده پوست و کاهش قرمزی ، سرماخوردگی فواید زیادی دارد که باعث می شود مشتری احساس جوان سازی و تجدید نظر کند.

در این روش به جای پودر میکرودرم که معمولا در اثر استفاده نادرست خراش و جراحت ایجاد می کند از مایع ( اسید تراپی، ویتامین تراپی ، مواد مغذی ، آبرسانی ، لایه برداری) استفاده می کند. آبرسانی، تغذیه و کلاژن سازی پوست پایه و اساس داشتن پوستی شفاف و جوان است. این روزها حرفه بیوتی‌تراپی جایگاه ویژه‌ای در کلینیک‌های پوست و مو و سالن‌های زیبایی پیدا کرده و به طور گسترده‌ای به نوعی روتین ماهیانه برای خانم‌ها و آقایان تبدیل شده است. از طرف دیگر هر روزه تجهیزات و دستگاههای زیبایی تازه‌ای به بازار عرضه می‌شوند که کارایی مختلفی برای جوانسازی و پاکسازی پوست دارند.

پروسه معمولا به این صورت است که ابتدا توسط دستگاه، عمل لایه برداری پوست آغاز می گردد. سپس عمل پاکسازی پوست شروع شده و ناخالصی های پوستی و عواملی مانند جوش های سر سیاه از پوست بیرون کشیده می شوند و پوست عمیقا تمیز می گردد. در آخرین مرحله، تغذیه پوست آغاز شده و موادی مانند هیالورونیک اسید، سرم های پوستی، ویتامین ها و پپتید ها روی پوست ماساژ داده می شوند.

هیدروفیشیال 6 کاره (۱۲ ماه گارانتی)

یکی از معایب میکرونیدلینگ تهاجمی بودن آن است که می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و احتمال عفونت کردن پوست را افزایش می دهد. توانایی هیدروفیشیال در مرطوب‌سازی پوست، این روش را از دیگر روش‌های جوان‌سازی پوست مجزا می‌سازد. هیدروفیشیال سلول‌های مرده پوست را پاکسازی کرده و سبب خارج شدن آلودگی‌ها می‌شود.

دستگاه هیدروفيشيال 7 کاره دو موتوره نیوفیس 2022 نارسیس یکی از جدیدترین دستگاه جوانسازی و پاکسازی صورت در حال حاضر دنیا را در اختیار خواهید داشت. دستگاه هیدروفيشيال آب خالص را به یونهای هیدروژن و اکسیژن تبدیل می‌کند. (۳) پس از اتمام استفاده از ابزار، دستگیره را در موقعیت C برای تمیز کردن تیوب میکرودرم انتخاب کنید. ابتدا سطح جریان را با حداکثر شدت انتخاب کنید و سپس سطح فشار را به حداکثر انتخاب کنید. سپس دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره را روشن کنید و سری میکرودرم را روی پروب میکرورم قرار دهید.

۶٫ قلم اتمی سازی پلیمر

هیدرافیشیال دردسته پر طرف دار ترین و بیشترین بازدهی دستگاهی فیشیال قرار دارد. همچنین HydraFacial در کوتاه مدت نتیجه خود را خواهد داد و لازم نیست زمان زیادی برای نتیجه گیری از تغییرات وضعیت پوست خود صرف کنید. پس نگرانی درباره پوستتان را کنار گذاشته و تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید تا بیشتر درباره این روش فوق‌العاده و کاربردهای آن آگاه شوید. ۱٫ از بین بردن آکنه، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، آلرژنهای پوستی شفاف. “ورتکس” یک مایع در حال گردش قوی است و زمانی که بر روی پوست اعمال می‌شود عیوب مختلف آن از جمله جوش‌های سر سیاه و سر سفید و چربی پوست را فوری و بدون درد استخراج می‌کند.

جهت رفع مواردی مانند آکنه یا تیرگی پوست به چندین جلسه درمانی جهت مشاهده رضایت‌بخش نیاز می‌باشد. جهت دستیابی به نتیجه بلندمدت، توصیه می‌شود که هر چهار تا شش هفته از هیدروفیشیال پوست به همراه محصولات مناسب مراقبت از پوست استفاده شود. با کمک امواج التراسونیک ارتعاشی روی پوست ایجاد می‌شود که فاصله بین سلولهای لایه اپیدرم را زیاد می‌کند و نتیجه آن افزایش نفوذپذیری مواد مغذی و آبرسان است.

مراحل انجام هیدروفیشیال

با کمک این صفحه می‌توان نوع هندپیس مدنظر را انتخاب و شدت و قدرت آن را کنترل و زمان‌بندی نمود. راهکار دوم استفاده از هندپیس اولتراسونیک که این هندپیس با نیروی فراصوت ذرات را حرکت می دهد به عمق پوست می رساند. التهاب جوش های شما را به شدت کاهش میدهد و پوست شما را با کم کردن فعالیت غدد چربی ساز تقویت میکند.

نتیجه این کار این است که عملیات احیا و تغذیه پوست به خوبی انجام میشود. درمان اولتراسونیک با استفاده از امواج صوتی شدید برای تحریک سلولهای زیر پوست استفاده می کند. با رسیدن به درم ، این تولید کلاژن jumpstarts ، التهاب را کاهش می دهد و گردش خون را تقویت می کند. می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمان و حتی نوعی از پیشگیری استفاده نمود. این کار موجب می‌شود تا نتایج به دست آمده ماندگاری بیشتری داشته و پوست مراقبت لازم را دریافت کند. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید.