هانی، از NewJeans، به آرایش آرمانی در سطح جهانی – WWD


پاریس – موج کی‌پاپ صنعت زیبایی پرستیژ را در هم می‌پیچد، زیرا آرم، آرم،، خواننده اصلی NewJeans را امضا می‌کند تا جدیدترین سفیر آرایش جه، آن باشد.

او ابتدا در کمپین‌های بنیاد جدید Power Fabric+ این برند، که از آوریل شروع می‌شود، و رژ لب Maestro Satin که از ماه می آغاز می‌شود، ظاهر خواهد شد.

جورجیو آرم، در بی،ه ای گفت: ه، یک هنرمند بسیار جوان با قدرت بی، عالی و فردی غیرقابل مقاومت و فریبنده است – تضادی که به نظر من جالب است. او شخصیتی دارد که برای من همیشه جذاب‌ترین ویژگی است.»

به گفته ورونیک گوتیه، رئیس جه، زیبایی آرم، در L’Oréal، ه، از اخلاق برند آرم، پیروی می کند.

او گفت: “برند آرم، چیز بسیار جالب و کاملا متناقضی دارد: قهرمان بی زم، است، اما همچنین قهرمان هماهنگ بودن با زمانه و زمان حال است.”

ه، قطعاً در حال حاضر است، به ،وان یک ستاره به سرعت در حال رشد در کی پاپ، یک سبک داغ در صحنه موسیقی در سراسر جهان امروز.

گاهی اوقات به ،وان Blackpink بعدی شناخته می شود، NewJeans یک گروه دختر پنج نفره است که اولین تک آهنگ خود را با نام Attention در ژوئیه 2022 منتشر کرد. این آهنگ در کمتر از 24 ساعت بیش از 1.3 میلیون بازدید داشت.

NewJeans که رکورد بالاترین حجم پیش‌سفارش آلبوم یک گروه دخترانه کی پاپ را به نام خود ثبت کرد، متعاقباً 5.1 میلیون دنبال کننده در TikTok به دست آورد، جایی که 8.2 میلیارد بازدید تحت #NewJeans و 5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام به دست آورد.

همچنین در TikTok، ه، 1.6 میلیارد بازدید داشته است.

هفته گذشته، آهنگ ،وان “OMG” نیوجین به ،وان شماره 91 در رتبه بندی هفتگی Hot 100 بیلبورد در ایالات متحده معرفی شد و آن را به سریع ترین گروه کی پاپ تبدیل کرد که چندین بار در آن چارت ثبت نام کرده است. NewJeans سومین گروه کی پاپ است که پس از BTS و Blackpink سه هفته را در Hot 100 سپری کرده است.

NewJeans برنده بهترین هنرمند جدید/10 هنرمند برتر در جوایز موسیقی ملون 2022 شد و در پنج رشته از جمله هنرمند سال در جایزه MAMA 2022 نامزد شد.

ه، در حال پیشروی Power Fabric+ است، یک عرضه بزرگ برای آرم، در چین در سال جاری. اولین بار در سال 2022 در کره معرفی شد، جایی که به رتبه 10 برتر برای بنیادها صعود کرد.

گوتیه گفت: «این فرمول یک انقلاب است. ما بار دیگر اثر سایش طول، پاور فابریک را با احساس نازک، نامرئی و راحتی تقویت کردیم.

به گفته مدیر اجرایی، رژ لب Maestro Satin با پوشش لایه نازک خود، دارای ماندگاری طول،، رنگی زنده و یک اپلیکاتور جدید است.

در کنار ه،، دیگر چهره‌ها و سفیران زیبایی آرم، – هم استعدادهای تثبیت شده و هم در حال رشد – شامل کیت بلانشت، تسا تام،، سیدنی سوینی، ژونگ چوکی، ،ون یی، رژ-ژان پیج و باربارا پلوین هستند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/color-cosmetics/newjeans-singer-hanni-front-armani-makeup-globally-1235511293/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با