نکات کاربردی برای آرایش صورت گرد و چاق خدمات آرایش در منزل-رژ دونی

در مرحله بعد از کانسیلر تصحیح کننده استفاده کرده و عیوب پوست را می پوشانیم. برای اجرای تکنیک کانتورینگ و هایلایتینگ می توان از کانسیلر تیره و روشن استفاده کرد. بعد از این که همه محصولات را به خوبی فید کردیم، نوبت به فیکس کردن میکاپ می رسد. در آرایش صورت پوست خشک باید زیرسازی را به گونه ای انجام دهید تا پوست هیدراته و شاداب بماند و از خشک شدن یا بروز چین و چروک جلوگیری شود.

  • سایه را با کمک براش محو کنید تا حاشیه‌ی آن خط نیافتد و کاملا اطراف آن محو و یکدست شود.
  • برای یک آرایش طبیعی و ملایم صورت روزانه از یکرژلب با رنگ طبیعی یا صورتی ملایم براق یا مات استفاده کنید.
  • گونه ها در میکاپ کره ای صورتی بسیار ملیحی هستند و نباید از رنگ های تیره برای آن استفاده شود.

حالا قلم مو سایه چشم خود را درون سایه تیره تر فرو کنید و سپس به آن ضربه بزنید تا از هر مقدار اضافه آن بریزد. سایه روشن تر را روی کل پلک بمالید، از خط رویش مژه شروع کنید و دقیقاً بالای چاله پلک خود پایان دهید. آرایش تیره بیشتر مناسب مهمانی‌هایی می‌باشد که در شب برگزار می‌شوند. تصویر شماره 6 نشان می دهد که شما می توانید با انتخاب رژ لب مناسب و خط لب زدن ، شکل زیبایی به لب هایتان بخشید و زیباتر به نظر برسید. مقداری کرم پودر به گونه ، بینی ، چانه و پیشانی بزنید و سپس با پد کرم پودر را روی صورت پخش کنید .

عدم تعادل در آرایش

دخترانه باید بسیار کمرنگ و روشن باشد و به هیچ عنوان از سایه های تیره و رنگی نباید استفاده کنید. پس از انتخاب سایه بر اساس رنگ پوست، با براش نوک تیز از گوشه داخلی پلک بالا به صورت دایره ای سایه را پخش کنید. با توجه به اینکه در این فرم صورت چانه باریک است، به همان دلیل بهتر است رنگ رژ قرمز انتخاب شود و کمی حالت برجسته به آنها داده شود. علاوه براین، رژ گونه های تیره بر روی گونه ها نیز می تواند فرم بهتری به چهره تان بدهد. شما می توانید با انتخاب رژ لب مناسب و خط لب زدن ، شکل زیبایی به لب هایتان بدهید و زیباتر به نظر بیایید.

مطالب مرتبط با آرایش – میکاپ و گریم

شما باید آرایشتان را با خیال راحت اجرا کنید – می خواهید عکس های شما ماندگار باشند. برای داشتن نتایج تضمین شده، ظاهری را انتخاب کنید که شامل پوست درخشان، گونه های گلگون و لب های برافروخته باشد. استفاده از پرایمر سایه چشم راهی مطمئن برای جلوگیری از آسیب رساندن به آرایش و جلوگیری از ایجاد لک بر روی لباس عروس سفید است. از مداد ابرو برای پر کردن ابروهایتان استفاده کنید – برای بهترین نتیجه، مدادی را انتخاب کنید که سایه دار یا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی شما باشد. در آرایش صورت دخترانه خبری از رنگ های جیغ و تند نیست. به جای آن باید سعی کنید از رنگ های ملایم و شاین دار استفاده کنید.

اشتباه در آرایش صورت با پوست خشک

اکنون قلم مو سایه چشم خود را داخل سایه تیره تر بزنید و آنگاه به آن ضربه بزنید تا مقدار اضافه آن بریزد. سایه روشن تر را روی همه پلک بمالید، از خط رویش مژه آغازکنید و دقیقاً بالای چاله پلک خود خاتمه دهید. در هنگام استفاده از رژگونه، بهتر است رنگی را انتخاب کنید که با رنگ زیرین پوستتان هم خوانی داشته باشد. سپس می‌توانید طبق آموزش آرایش صورت ما، از قلم مو برای ایجاد بُعدی لعل فام و طبیعی در ناحیه سیب گونه استفاده کنید. در این آموزش آرایش صورت باید بر ضرورت استفاده از رژ لب دوباره تأکید شود. این محصول، رنگ دلخواه را به لبهایتان اضافه و شکل دهان را تقویت می‌کند.

پس فراموش نکنید که هر شب نه تنها مواد آرایشی را از پوست خود پاک کنید، بلکه با استفاده از بهترین شوینده صورت، منافذ پوست خود را از آلودگی‌های دیگر پاکسازی کنید. دستمال مرطوب آرایش پاک کن را به آرامی چند بار بر پوست خود بکشید تا کرم پودر، رژلب و … از روی آن پاک شود. وقتی آنچه را روی صورت‌تان بوده است، روی دستمال مرطوب می‌بینید احساس رضایت می‌کنید.

اسپری یکبار مصرف را نمالید، چون در طول چند ثانیه به طور طبیعی خشک می شود. در مرحله اول آرایش صورت بهتر است که صورتتان را با آب و صابون به خوبی بشویید. مجموعه صورتگر ماه به عنوان یک مجموعه آموزشی فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نموده و با نگرش ارتقاء سطح کیفی آموزش و خدمات در ایران عزیزمان فعالیت خود را ادامه داده است. ، در صورت لزوم لایه برداری کنید و از مرطوب کننده خود استفاده کنید. اگر پوست چربی دارید ، می توانید به جای آن از مرطوب کننده استفاده کنید. برای تاسیس آرایشگاه باید مدرک دوره آرایش و پیرایش را نیز دریافت کنید.

چهره‌تان بشاش به نظر نمی‌رسد و آرایش‌تان کاملا یکدست و طبیعی، روی صورت نمی‌خوابد. مجله گفتنی بستری جهت ارائه مطالب جدید و جذاب در زمینه های مختلفی همچون سبک زندگی،سرگرمی، مد و زیبایی، فرهنگ و هنر و سلامت می باشد. امید است که بتوانیم با کمک خدا و همراهی شما عزیزان بستری آموزنده و سرگرم کننده فراهم آوریم. خیلی مهم است که بعد از استفاده از هر پاک کننده‌‌ی آرایش، از مرطوب کننده استفاده کنید. قبل از استفاده از مرطوب کننده منتظر خشک شدن کامل پوست خود نباشید. بهتر است زمانی که پوست مرطوب است، مرطوب کننده را مستقیم روی پوست خود بمالید.

برای این مرحله، برس خود را درون پودر قرار دهید و سپس آن را محکم به پوست فشار دهید. این مرحله به پودر کمک می کند تا راه خود را به منافذ و خطوط برای بوجود آوردن سطح صاف‌تر باز کند. اگر خیلی کم استفاده کنید انگار که اصلاً این مرحله را انجام ندادید و اگر بیش از اندازه استفاده شود شبیه یک کیک ترسناک خواهید شد. در جستجوی چهره بی عیب و نقص، احتمالاً ترفندهای راجع به کرم پودر شنیده‌اید. این نکات را در نظر داشته باشید تا به چهره عالی دست پیدا کنید. برای کاهش نقاط تیره زیر چشم به منظور بوجود آوردن یک ظاهر درخشان و روشن ،کانسیلر را زیر چشم ها با یک اسفنج مرطوب یا بورس آرایشی اعمال کنید.