نام تجاری سلامت جنسی عاشقانه خالص از بازاریابی چند سطحی فاصله می گیرد – WWD


شرکت سلامت ، Pure Romance که در سال 1993 تاسیس شد، جنبه بازاریابی چندسطحی یا MLM را از تجارت خود حذف کرده و بر رویکرد همه‌کانالی تمرکز دارد.

در طول سه تا پنج سال گذشته، ما شاهد این نوع جنبش در اطراف مردم بوده‌ایم که درباره ضد MLM صحبت می‌کنند، و این برای ما مانعی برای رسیدن به نسلی می‌شد که به آموزش، نیاز به محصولات و نیاز به کریس سیچینلی، مدیر اجرایی Pure Romance، با اشاره به اینکه تنها 1 درصد از مشاوران حق کمیسیون دریافت می‌کنند، گفت: چیزهایی که ما قادر به ارائه آنها هستیم. منطقی نبود که این بر،ب را روی جایی که 99 درصد مردم محصول می‌فروشند و می‌توانند کاری را که دوست دارند انجام دهند، داشته باشیم.»

با در نظر گرفتن این موضوع، این ،ب و کار به برنامه مشاور و خدمات دربان آنلاین خود ادامه خواهد داد، زیرا قصد دارد در آینده آموزش را دو برابر کند.

سیچینلی به WWD گفت: «اکنون به جای اینکه با فرصتی برای پیوستن به سازمان پیشرو باشیم، با این فرصت برای مردم پیشرو هستیم تا محصولات Pure Romance را امتحان کنند و واقعاً شروع به بازاریابی مؤثرتر و کارآمدتر برای افرادی که در آنجا هستند، کنیم. او همچنین خاطرنشان کرد که این حرکت به این برند اجازه می‌دهد تا منحصربه‌فردترین بخش‌های شرکت، مانند فناوری‌های ثبت اختراع و طیف وسیعی از دسته‌ها، که شامل دستگاه‌ها، موضوعات صمیمیت و محصولات حمام و بدن می‌شود را به طور مؤثرتری به بازار عرضه کند.

به گفته سیچینلی، دور شدن از ،وان MLM همچنین به این برند کمک می‌کند تا با تأثیرگذاران و متخصصان حوزه سلامت ، که در گذشته برای ترویج عاشقانه خالص مردد بودند، همکاری کند. این برند انتظار دارد که این رویکرد بهتر به مصرف کنندگان جوانتر نیز برسد.

به گفته این شرکت، در سال 2016، این برند 200 میلیون دلار درآمد ،ب کرد. این رقم در سال 2021 به نزدیک به 157 میلیون دلار کاهش یافت، که سیچینلی آن را به عدم علاقه به مشاغل ثانویه پس از COVID-19 نسبت می دهد – زیرا مردم برای یافتن مشاغل اصلی تلاش می ،د – و مفهوم منفی مرتبط با MLM. اکنون با این تغییر تجاری، این شرکت قصد دارد به فروش 200 میلیون دلاری بازگردد.

“هدف ما قطعا بازگشت به 200 میلیون دلار است، اما هدف ما همچنین این است که مطمئن شویم به دنبال افرادی هستیم که علاقه مند به فروش محصولات هستند، قادر به ایجاد تغییر هستند، قادر به بخشی از یکی از سریع ترین ها هستند. سیچینلی گفت: صنایع رو به رشد، که سلامت ، است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/،ual-wellness-،nd-pure-romance-removes-multi-level-marketing-1235633008/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با