مدیر بیمه سلامت دسترسی به درمان های کتامین را افزایش می دهد – WWD


مدیر بیمه سلامت روانگردان Enthea یک دور ،ن 2 میلیون دلاری به رهبری Tabula Rasa Ventures را تضمین کرده است.

این بودجه به Enthea، اولین ارائه‌دهنده طرح‌های بیمه برای مراقبت‌های بهداشتی روانگردان، اجازه می‌دهد تا در سال آینده وارد ۴۰ بازار با حداقل دو ارائه‌دهنده در سراسر ایالات متحده شود. این شرکت که انتظار می‌رود تا سال 2026 به درآمد 37.5 میلیون دلاری برسد، همچنین قصد دارد پایگاه مصرف‌کننده و شبکه ارائه‌دهنده خود را گسترش دهد، و در مورد مزایای پزشکی روان‌گردان‌ها در تشخیص سلامت روان، مانند افسردگی و اختلال استرس پس از سانحه، آموزش بیشتری بدهد و درمان را بیشتر کند. در دسترس.

امسال، Enthea با دکتر برونر همکاری کرد تا روان درم، با کمک کتامین را به ،وان بخشی از طرح بیمه سلامت این شرکت ارائه دهد و اولین کارفرمایی باشد که این کار را انجام می دهد.

این درمان‌ها، اگرچه بسیار سودمند هستند، هزاران دلار هزینه دارند، بنابراین ا،ر آمریکایی‌ها به درمان‌هایی که می‌تواند به طور بالقوه نجات دهنده زندگی باشد، دسترسی نخواهند داشت. یک بحران سهام واقعی وجود دارد. ما این دارو را باورن،ی یافتیم، و مطالعات نشان می‌دهد که این دارو از هر چیز دیگری که دیده‌ایم مؤثرتر است، اما مردم قادر به ،ید آن نیستند. به همین دلیل است که Enthea باید وجود داشته باشد. علاوه بر این، با خط مشی پزشکی و فرآیندهای اعتباری خود، این شرکت از درمان های روانگردان ایمن و در دسترس اطمینان می دهد.

با این افزایش، Enthea در سال 2023 با 100 مشتری از جمله Tushy، Daybreaker و Guinn Partners همکاری خواهد کرد.

به گفته این شرکت، Tabula Rasa Ventures یک شریک ایده آل بود، زیرا آنها اولین شتاب دهنده روانگردان برای استارت آپ های جدید هستند.

تنها چند بعد وجود دارد که از طریق آنها می تو،د واقعاً دسترسی بیمار به درمان های روانگردان را افزایش دهید و احتمالاً یکی از اصلی ترین آنها بیمه و بازپرداخت بیمه است. ماریک هازان، مؤسس و شریک مدیریت Tabula Rasa Ventures، گفت: من فکر می‌کنم که Enthea بسیار دورتر است تا بتواند این کار را با بالاترین کیفیت ممکن با یک تیم فوق‌العاده انجام دهد.

این کمک مالی به دنبال اولین برندهای دیگر در فضای روانگردان مانند Field Trip است که درمان های کتامین در مرکز و خانه را ارائه می دهد، زیرا دسته کلی همچنان در حال رشد است. انتظار می رود Enthea تا سال 2026 600 میلیون دلار از بودجه کارفرما را به درمان با کمک روانگردان اختصاص دهد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/psychedelic-health-insurance-enthea-seed-round-ketamine-dr-bronner-1235438425/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با