مدیرعامل Lush مارک کنستانتین در مورد Birding, Conservation – WWD


برای مارک کنستانتین، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Lush، تجارت و لذت اغلب دست به دست هم می دهند.

او گفت: “من علایقم را دارم و پس از آن تصور می کنم که نمی توانم همه آنها را به کارم بیاورم.” اما تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن همسرش عشق او به گیاه شناسی – الهام بخشی برای ایجاد Lush – را به پرندگان تبدیل کرد.

کنستانتین گفت: “من با همسرم 19 ساله بودم و او عاشق پرندگان بود.” ما عمدتاً به گیاه شناسی علاقه مند بودیم، این اولین علاقه من بود – گیاهان مفید برای زندگی روزمره، و بدیهی است که من علاقه زیادی به استفاده از چیزهای گیاه شناسی در محصولات داشتم. پرنده‌داری بسیار سخت‌تر از گیاه‌شناسی است، زیرا پرندگان دور می‌شوند و شما نمی‌تو،د آن را حفر کنید. آنها چیزی نیستند که برای مدت طول، ثابت بمانند.»

این عشق به پرنده داری – پیوند دانش دایره المعارف گونه های پرندگان با مزیت رقابتی برای نژاد پرندگان – به تلاش های بشردوستانه او نیز منجر شده است. کنستانتین مؤسس خیریه Birds of Poole Harbor در بریت،ا بود که بررسی‌های کمیسیون و سفرهای مید، را تسهیل می‌کند و همچنین وب‌کم‌هایی را برای مشارکت علاقه‌مندان بین‌المللی راه‌اندازی می‌کند. او هر زمستان حدود 1000 کودک در سن مدرسه را به بندر می برد و در سال 2017، این موسسه خیریه با بنیاد حیات وحش روی دنیس برای بازگرداندن ماهی‌ماهی به منطقه همکاری کرد.

کنستانتین گفت: “در اروپا هیچ ماهی‌گیری وجود ندارد – 200 سال پیش، اینجا ماهی‌گیری‌های عقاب‌کننده وجود داشت، اما اکنون نه.” ما شروع کردیم به دیدن اینکه آیا می‌تو،م آنها را به بندرمان معرفی کنیم، و فرصتی برای معرفی مجدد مرغ‌های دریایی در جزیره وایت وجود داشت که به نظر من ایده خوبی بود.

او برای انتشارات مستقل خود به نام The Sound Approach، که به طور مرتب کتاب‌هایی در مورد آواز پرندگان در مناطق مختلف بین‌المللی منتشر می‌کند، علاقه‌مندان را برای تحقیق به کشورهایی از ،یه تا عمان می‌فرستد. او گفت: “من مانند خیر ویکتوریایی هستم که مردم را می فرستد، و آنها با یافته های خود برمی گردند، و سپس آن را می نویسیم.” “این تقریبا نقش من است.”

از نظر تفریحی، او همچنین در چندین مسابقه پرندگان شرکت کرده است. “به مدت هفت سال، من به نیوجرسی آمدم و مسابقه پرندگان نیوجرسی را انجام دادم، جایی که شما با 60 تا 70 تیم دیگر رقابت می کنید تا ببینید در یک دوره 24 ساعته چند پرنده را می تو،د ببینید و شناسایی کنید. من یک تیم از بریت،ا برای مسابقه آوردم.»

اگرچه مشاهدات جام مقدس از او دور مانده است، کنستانتین چند مورد دلخواه دارد. او گفت: “برفک متنوع – این پرنده به طرز خیره کننده ای زیباست.” سایر موارد مورد علاقه عبارتند از سهره ویلسون و بیوه چاک ویل.

من باید همه این پرنده های جدید را یاد می گرفتم. من به نحوه یادگیری صدای پرندگان علاقه مند شدم. من از دانشگاه کرنل بازدید کردم و کارهای خیره کننده ای که آنها انجام می دادند را دیدم. من با همه دانشمندان آنها صحبت کردم که می توانستند پرندگان مهاجر را در شب از تماس هایشان جدا کنند و می خواستم بتوانم این کار را انجام دهم. برای من خیلی خوب بود.» “من یک جوان رقابتی هستم.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/lush-ceo-mark-constantine-on-birding-conservation-1235630815/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با