لوازم آرایشی ColourPop به هدف می رسد – WWD


لوازم آرایشی ColourPop در حال گسترش است.

این برند که بیشتر به خاطر قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و مجموعه‌های پرهیاهو با نسخه محدود شناخته می‌شود، از 29 ژانویه وارد قفسه‌های Target و target.com می‌شود.

Vivian Weng، مدیر ارشد درآمد شرکت مادر ColourPop Seed Beauty – که همچنین Kylie Cosmetics و KKW Beauty را راه‌اندازی کرد – گفت: “این یک تغییر دهنده بازی است.”

«هدف به دلیل ارائه محصولات با کیفیت با قیمت های مقرون به صرفه شناخته شده است. جان نلسون، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Seed افزود: آنها آنقدر محبوب هستند که این فقط یک گام طبیعی بعدی برای برند بود.

نوامبر گذشته، ColourPop با راه‌اندازی مجموعه تعطیلات ColourPop for Target با نسخه محدود، که شامل مجموعه‌ای از مجموعه‌های انحصاری و پرفروش‌های ColourPop بود، آب‌ها را با این ،ده‌فروش بزرگ آزمایش کرد.

اکنون، این برند در حال افتتاح شراکت بلندمدت Target با مجموعه‌ای از نسخه‌های محدود Once و Flor-Al بهار، و همچنین مجموعه‌ای از بیش از 120 واحد نگهداری سهام پرفروش با قیمت 16 دلار یا کمتر، از جمله ، ژل آستر آن است. Pretty Fresh Complexion Range، مجموعه ای از ریمل ها و محصولات ابرو و البته فرمول Super S،ck که ColorPop را در هر دو فرمت سایه چشم و هایلایتر به شهرت رساند.

نلسون و ونگ در مورد فروش ColourPop اظهار نظری ن،د، اما منابع صنعتی ،ن می‌زنند که این برند – که تقریباً یک دهه در این تجارت به راه می‌افتد – سالانه بین 200 تا 300 میلیون دلار درآمد دارد.

هنگامی که ColourPop در سال 2014 وارد صحنه شد، به سرعت به یک پیشگام در چشم انداز زیبایی دیجیتال تبدیل شد، با جذب مخاطبان رسانه های اجتماعی بسیار درگیر و استفاده از همکاری در نسخه های محدود با چهره های برجسته مانند Karrueche، Jenn Im و Becky G برای ایجاد سر و صدا.

این برند همچنین اولین پذیرنده همکاری‌های میکرو اینفلوئنسر و نانو اینفلوئنسر بود، استراتژی که با افزایش نفوذ رسانه‌های اجتماعی گروه‌ها، بیشتر به آن متمایل شد. (طبق داده‌های Tribe Dynamics، میکرو اینفلوئنسرها از آگوست 2020 تا ژوئیه 2022، بخش بیشتری از ارزش رسانه ،ب شده ColourPop را نسبت به سایر سطوح اینفلوئنسر ایجاد ،د.)

ونگ گفت: “ما به سرمایه گذاری در دیجیتال ادامه می دهیم – این بخش بزرگی از تجارت ما است.” “اما دسترسی همیشه هسته اصلی DNA برند ما بوده است و حضور در Target فقط باعث می شود که نام تجاری ما برای مصرف کنندگان قابل دسترسی تر باشد و همچنین به ما کمک می کند تا به مجموعه ای کاملاً جدید از مصرف کنندگان دسترسی پیدا کنیم.”

این مشارکت دومین گسترش بلندمدت ،ده فروشی ColourPop را نشان می دهد. در سال 2018، این برند پس از عرضه محدود در Sep،ra در سال قبل، قراردادی مداوم با Ulta Beauty امضا کرد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/colourpop-cosmetics-target-1235466350/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با