لادر از تیم رهبری اجرایی تام فورد رونمایی می کند، زیرا طراح برندی همنام را ترک می کند


چه؟ تام فورد مجموعه ای از انتصابات رهبری را اعلام کرده است که به دلیل ،ید آن توسط شرکت های استی لادر صورت گرفته است. Guillaume Jesel به ،وان رئیس و مدیرعامل انتخاب شده است، تام فورد و پیتر هاوکینگز در سمت مدیر خلاقیت، سمت تام فورد قرار می گیرند، که در پایان ،ید موثر خواهد بود، در حالی که Ermenegildo Zegna مدیرعامل تام فورد مد را در ماه جولای معرفی خواهد کرد که در سه ماهه سوم اجرایی می شود. از سال. تام فورد و دومنیکو دی سول تا پایان سال جاری میلادی به ،وان مشاور برند فعالیت خواهند کرد.

جزئیات جزل نزدیک به یک دهه رهبری موفق برند تام فورد بیوتی را به سمت مدیریت اجرایی جدید خود در برند تام فورد می آورد. به ،وان رئیس و مدیر عامل تام فورد، گیوم بر تمام عمودی ها نظارت خواهد کرد و یک استراتژی لو، کل نگر برای برند تعیین می کند. گیوم به رهبران اجرایی ELC، جین هرتزمارک هودیس، رئیس گروه اجرایی، و تریسی تی تراویس، معاون اجرایی و مدیر ارشد مالی گزارش خواهد داد.

هاوکینگز نزدیک به بیست و پنج سال است که در کنار تام فورد کار می‌کند و اخیراً به ،وان معاون ارشد لباس‌های مردانه تام فورد کار می‌کند. پیتر در صعود به سمت مدیر خلاقیت، جانشین تام فورد با توجه به مسئولیت‌هایش به‌،وان مدیر خلاق مد، از جمله لباس‌های ،نه، لباس‌های مردانه و ا،سوری‌ها می‌شود و نقش طراح اصلی بخش مد و نمایش‌های مد را بر عهده می‌گیرد.

چرا؟ تام فورد دلیلی برای جدایی خود از بر،ب همنام خود که به طور گسترده گزارش شده است زودرس و غیرمنتظره است، ارائه نکرد. در بی،ه ای، فورد اظهار داشت: «من نمی توانم از ،ید برند تام فورد توسط شرکت های Estée Lauder خوشحال باشم. تیم آنجا شریک بسیار خوبی داشته و گیوم یک رهبر استثنایی است، نه تنها درک تجاری قوی از زیبایی، بلکه درک عالی از مد نیز دارد.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/lauder-unveils-executive-leader،p-team-for-tom-ford-as-designer-departs-namesake-،nd/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با