طراح داخلی سارا بنگور اسپری های خانگی را برای سلامتی راه اندازی می کند – WWD


در دنیایی که به‌طور فزاینده‌ای پرمشغله به نظر می‌رسد، مجموعه جدیدی از اسپری‌های خانگی در بازار وجود دارد که برای ایجاد آرامش و سلامت درونی ساخته شده‌اند.

سارا بنگور، طراح داخلی، اسپری‌های اتاق Vastu و فلسفه هند باستان Vastu را که اساس اسپری‌ها بود، توصیف می‌کند: “این مانند طب سوزنی برای خانه است.” Bengur دارای گواهینامه Vastu است، یک هنر شفابخش مبتنی بر چیدمان محیط‌های ساخته شده توسط انسان برای هماهنگی با طبیعت و دستورالعمل‌های اصلی برای بهبود انرژی خانه، با هدف کمک به مردم برای کار، خواب و زندگی بهتر.

پنج اسپری Vastu هر کدام دارای نام سانسکریت و اثرات مورد نظر خود هستند. مواد تشکیل دهنده همه ارگ،ک هستند. بنگر گفت: «اسپری‌ها کیمیاگری مقدس خود را در هر محیطی پخش می‌کنند تا شما شادتر را بالا ببرند و دعوت کنند.

Bengur همراه با Subhak،، یک برند استرالیایی از عطرها که توسط لوسیا گیل تأسیس شد، اسپری‌های اتاق Vastu را توسعه داد. گیل نیز از جانبازان واستو است. این دو فصول زیادی را در سری نایا، پیدام، یک مرکز م،وی در تامیل نادو، هند و با معلم م،وی خود سری ،تی آما گذراندند. آنها مأموریت خود را اینگونه تعریف می کنند: “ایجاد محصولاتی برای کمک به مردم در دنیایی از چالش ها احساس آرامش و آرامش بیشتری داشته باشند.”

Bengur شرکت خود، Sara Bengur Interiors را در سال 1993 در نیویورک راه اندازی کرد. این یک شرکت طراحی پیشرفته است که در پروژه های مس، تخصص دارد. او اغلب با معماران کار می کند و استعداد رنگ و بافت دارد.

اسپری های او در روز ولنتاین امسال در سایت Sarabengur.com عرضه شد و در 100 میلی لیتر موجود است. بطری به قیمت 72 دلار؛ 50 میلی لیتر. به قیمت 36 دلار و مجموعه پنج تایی 50 میلی لیتری. بطری به قیمت 150 دلار اسپری های بزرگ به صورت تکی فروخته می شوند و اسپری های کوچک را می توان به صورت تکی یا به صورت مجموعه پنج تایی فروخت. “من فکر می کنم ،ید این مجموعه برای امتحان همه رایحه ها بهترین راه برای شروع استفاده از آنها است. سپس اگر ،صر خاصی وجود دارد که بیشتر طنین انداز می کند، بطری بزرگتر را ب،ید.

در پرسش و پاسخ زیر، بنگر به انگیزه خود برای ایجاد اسپری های خانگی و علم Vastu می پردازد.

سارا بنگور

WWD: چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد مجموعه ای از عطرهای خانگی، در این زمان خاص بود؟

سارا بنگور: پس از همه‌گیری و با همه تحولات در جهان، من متوجه شدم که مردم بیش از هر زمان دیگری مضطرب هستند و به خانه‌هایشان نیاز دارند که آنها را در آغوش بگیرند و از آنها حمایت کنند. اسپری های خانگی ایجاد شده با اصول Vastu به منظور کمک به کاهش استرسی که می تواند در خانه از عدم تعادل انرژی ایجاد شود، کمک کند. من فضاها را با Vastu پاک و متعادل می‌کنم، اما این اسپری‌ها می‌توانند بخشی از جعبه ابزار شخصی برای بالا بردن فضای خود باشند.

WWD: آیا قبلاً رایحه های خانگی را انجام داده اید؟

SB: من همیشه به بو در محیط‌ها بسیار حساس بوده‌ام و از اینکه بوی یک فضا می‌تواند روی من تأثیر بگذارد آگاه بوده‌ام.

WWD: جالب است که این مجموعه را مانند “طب سوزنی برای خانه” توصیف می کنید، آیا می تو،د در مورد آن توضیح دهید؟

SB: علم Vastu حذف بلوک های انرژی و ناهماهنگی در خانه است و بر اساس جهت های اصلی و پنج ،صر است. ما پنج اسپری ایجاد کردیم که هر کدام یکی از پنج ،صر را نشان می دهد – و هر ،صر با یک جهت اصلی مرتبط است [that] به ،ه خود بر جنبه های مختلف زندگی ما تأثیر می گذارد، ی،ی جهت شمال شرقی ،صر آب است که با گسترش و فراو، در کار و زندگی م،وی ما مرتبط است. با استفاده از اسپری در این ،مت از خانه، می تواند منفی ها را از بین ببرد و به آشکار شدن این نیات کمک کند. اسپری‌ها با کوارتز، روغن‌های آلی و تکنیک‌های کیمیاگری باست، ایجاد شده‌اند که انرژی مقدس را برای کمک به پا،ازی فضا و افزایش ارتعاش و فرکانس نگه می‌دارند. ما در واقع این اسپری‌ها را در مقایسه با آب معمولی آزمایش کرده‌ایم و نتایج از نظر انرژی منتشر شده از اسپری‌ها و قدرت درم، آن‌ها قابل توجه بود.

WWD: اثر مطلوب هر یک از پنج اسپری چیست؟

SB: هر یک از پنج نام بر اساس نام ،صر در سانسکریت است: وایو ،صر هوا است و می تواند در ،مت شمال غربی خانه شما برای جذب روابط مثبت و آرامش ذهن و رفاه عاطفی استفاده شود. جالا ،صر آب است و می تواند در ،مت شمال شرقی خانه شما برای تقویت رشد م،وی و مادی و برای مدیتیشن برای کمک به آشکار شدن نیات و تاکیدات استفاده شود. آگنی ،صر آتش است و می تواند در ،مت ج، شرقی خانه شما برای کمک به انتقال آرام در زندگی و افزایش انرژی حیاتی استفاده شود. Bhu Devi ،صر زمین است و می تواند در ،مت ج، غربی خانه شما برای کمک به زمین گیر ، خود و جلب حمایت خانواده و دوستان و کائنات استفاده شود. آکاشا ،صر فضایی است و می تواند در مرکز خانه استفاده شود و از طریق پا،ازی و از بین بردن موانع، جریان هماهنگ و شکوفایی را ترویج می کند..

WWD: برخی از مواد اصلی در اسپری ها چیست؟

SB: در آگنی، جوهر جواهر رز و چشم ببر وجود دارد. در Bhu Devi، جوهره کندر و ابسیدین وجود دارد. جالا دارای اسانس چوب صندل و آمتیست است. وایو، جوهر یاس و سلستیت، و در آکاشا، رایحه مریم گلی شفاف و جوهر کوارتز شفاف وجود دارد.

WWD: چگونه می‌تو،د تجارت داخلی سارا بنگور و طیف وسیعی از خدمات آن را توصیف کنید؟

SB: ،ب و کار من در طول سال ها بیشتر بر روی طراحی داخلی مس، متمرکز بوده است. اشتیاق من این است که به مردم کمک کنم محیطی ایجاد کنند که نشان دهد آنها چه ،ی هستند و چگونه زندگی می کنند. فرآیند طراحی به نوعی مانند سفری برای کشف خود می شود. من دوست دارم مشتریانم خیلی درگیر باشند. من همچنین دوست دارم با معماران برای تشکیل یک تیم و الهام بخشیدن به یکدیگر همکاری کنم. من همچنین در Vastu گواهینامه دارم و با مشتریان برای تمیز ، و متعادل ، خانه های آنها کار می کنم. من محصولاتی را بیشتر با الهام و بر اساس سفرهایم طراحی می کنم و همچنین قطعات سفارشی را برای مشتریانم ایجاد می کنم.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/vastu-sara-bengur-،me-sprays-1235542011/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با