سهامدار Bath & Body Works چالش Proxy – WWD را اعلام کرد


قبل از آ،ین گزارش درآمد خود در روز پنجشنبه، Bath & Body Works به نظر می رسد که می تواند یک نبرد در دستان خود داشته باشد و یک سرمایه گذار برای یک مبارزه پرو،ی آماده شود.

در نامه ای به هیئت مدیره که روز چهارشنبه منتشر شد، ثالث پوینت، پنج سهامدار برتر Bath & Body Works با موقعیت مالکیت سودمند بیش از 6 درصد، نگر، هایی را در مورد حاکمیت شرکتی و فرآیندهای تصمیم گیری این شرکت مطرح کرده است و تعداد زیادی را شناسایی کرده است. مسائل مربوط به نظارت هیئت مدیره بر پاداش اجرایی، برنامه ریزی جانشین پروری، تخصیص سرمایه، ارتباطات سرمایه گذار و استراتژی برای ایجاد ارزش پایدار. در نتیجه به دنبال راه اندازی یک چالش هیئت مدیره است.

در این نامه با اشاره به انتصاب جینا ب،ول، یکی از مدیران سابق یونیلور، در ماه دسامبر آمده است: «سقوط این هیئت منجر به بیش از یک سال رکود شده است، که مدیر اجرایی جدید BBWI اکنون باید با آن مق، کند. سومین پوینت توسط سرمایه گذار میلیاردر د،ل لوب اداره می شود.

“ام‌اس. به نظر می‌رسد Boswell “به زمین زده است” و تمرکز خود را بر رسیدگی به مسائل خاصی دارد که توسط رهبری اجرایی قبلی نادیده گرفته شده‌اند. با توجه به وظایف متعددی که شرکت با آن روبروست، امیدوار بودیم که تمایلی برای مشارکت سازنده و شفاف وجود داشته باشد.

سومین نقطه اضافه کرد که در حالی که گفت،ا با هیئت مدیره در ابتدا مفید بود، از جمله اقدام به پیشنهاد آن برای انتصاب لوسی برادی به ،وان مدیر مستقل، بحث ها متوقف شده و نگر، های آن در مورد نحوه عملکرد هیئت مدیره تشدید شده است.

در این نامه آمده است: «ما معتقدیم که اضافه شدن یک نماینده سهامدار برای انجام نظارت لازم ضروری است و با شرکت به صراحت گفته‌ایم که عدم انجام این کار چاره‌ای جز پیگیری یک رقابت وکالتی برای ما باقی نمی‌گذارد.»

از جمله شکایات این سازمان، غرامتی بود که سارا ای. نش برای تصدی پست جدید به ،وان رئیس اجرایی و مدیرعامل موقت در سال 2022 دریافت کرد و او را غرامتی نزدیک به 18 میلیون دلاری “چشم به هم زدن” خواند.

نش بین فوریه 2022 و ژانویه به ،وان رئیس اجرایی هیئت مدیره و بین مه و 1 دسامبر پس از ،وج اندرو ام. مسلو به دلایل سلامتی به ،وان مدیر عامل موقت خدمت کرد. او از آن زمان به ریاست هیئت مدیره بازگشته است.

“ام‌اس. غرامت گزاف نش در مقایسه با همتای او در نزدیک‌ترین و بزرگ‌ترین رقیب شرکت، Ulta Beauty، که در سال 2022 تقریباً 8.9 میلیون دلار به مدیر اجرایی خود پرداخت کرد، قابل توجه‌تر است. همچنین شایان ذکر است که پردرآمدترین مدیر مستقل Ulta Beauty دریافت کرد. کمتر از نیمی از غرامت هیئت مدیره خانم نش.

Bath & Body Works در بی،ه‌ای گفت: «ما برای دیدگاه‌های همه سهامداران Bath & Body Works ارزش قائل هستیم و برای فرصت‌هایی که از تعهد ما برای ایجاد ارزش و عملکرد قوی پشتیب، می‌کند، باز هستیم. مایه تاسف است که نقطه سوم تصمیم خود را برای پیگیری یک مبارزه پرهزینه برای نیابت عمومی علیرغم تلاش‌های با حسن نیت هیئت مدیره در چند ماه گذشته اعلام کرده است. هیئت مدیره نامزدهای پیشنهادی نقطه سوم را در زمان من، پس از دریافت بررسی و بررسی خواهد کرد.

در ماه آگوست، Bath & Body Works اعلام کرد که حدود 130 نقش را حذف کرده است که ا،ریت آن‌ها سمت‌های رهبری بودند زیرا «تعدادی از ابتکارات را برای بهبود عملکرد مالی و موقعیت بهتر سازمان برای رشد بلندمدت دنبال می‌کند».

این شرکت یک سال قبل از آن در آگوست 2021 تشکیل شد، زم، که L Brands سابق به دو نهاد ت،یم شد: Victoria’s Secret و Bath & Body Works. هر شرکت به صورت جداگانه در بورس نیویورک معامله می کند. Bath & Body Works با فروش 4.6 میلیارد دلاری برای تقویم 2021، رتبه 14 را در فهرست اخیر 100 سازنده برتر زیبایی WWD Beauty Inc.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/bath-،y-works-share،lder-concerns-boards-corporate-governance-decision-making-1235542317/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با