رژ لب ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-رژ دونی

در این حالت آن دسته از خانم هایی که دوست دارند همیشه آراسته باشند، مجبور هستند آرایش لب خود را تمدید کنند. این کار در طولانی مدت علاوه بر وقت گیر بودن، خسته کننده و آزار دهنده نیز می باشد. رژ لب با دوام و ماندگاری بالا برای این منظور طراحی و تولید شده است. همین مورد سبب می شود که علاوه بر افزایش درخشندگی لب ها، ترمیم و تقویت پوست لب را نیز به دنبال داشته باشد. از رژ های ساتن گرچه می توان به صورت روتین روزانه نیز استفاده کرد اما اغلب مناسب استفاده در مهمانی ها و مراسمات خاص می باشد.

  • رژلب‌های مایع معمولاً حاوی مرطوب کننده‌هایی هستند که نمی‌گذارند لب‌ها خشک شوند.
  • آن‌ها را می‌توان بر اساس ویژگی‌هایی نظیر نوع بافت، رنگ و نیز بر اساس روش‌های اعمال آن‌ها دسته بندی کرد.
  • برای این کار مداد را بر روی قسمت میانی لب بالایی قرار داده و به آرامی آن را به دو گوشه هدایت کنید.
  • اما در کنار سادگی و راحتی استفاده از این محصول آرایشی پر طرفدار، نباید از ویژگی مهم آن که یکی از دلایل اصلی خرید رژ لب جامد توسط قشر متنوعی از افراد است چشم پوشی کرد.

استفاده از مطالب فروشگاه زیبارو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. و همانطور که اکثرا میدانید ، تمام انواع آن به صورت مات و شاین تولید شده اند تا نیاز سلیقه ای تمام جامعه را پوشش دهند. می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بسازید. با سلام خدمت شما همراه گرامی تمامی عکس های محصولات ایرانی از جانب شرکت مبدا تهیه میشود و در سایت آپلود میشود.

نکات لازم برای خرید رژلب

امروزه استفاده از این ماده سرطان زا بسیار کاهش یافته و اگر شما خرید رژ لب را محدود به برند های معتبر کنید، از خطر این ماده در امان خواهید بود. بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه. از طرفی میشه با استفاده از این محصول قبل از رژهای آرایشی دیگر، دوام و ماندگاری آن‌ها را بالا برد. رژ لب های کرم دار، براق، رژ مات، مرطوب کننده و رژ لب های شفاف کننده از جمله این موارد هستند.

رژ لب مدادی

چون رژلب‌های مدادی نوک تیزی دارند شما می‌توانید آن‌ها را در هر قسمت که خواستید استفاده کنید. چون استفاده از رژ لب مدادی بسیار راحت است، بنابراین هیچ نقطه ای از پوست بدون رنگ باقی نمی‌ماند. مدل براق در بین خانم‌هایی که لب‌هایی کوچک و نازک دارند بسیار محبوب است. رژ براق به لب‌های شما درخششی می‌دهد که سبب می‌شود بزرگ تر به نظر بیایند. اگر این ظاهر براق را دوست دارید اما رژ لبی براق در اختیارتان نیست، می‌توانید بر روی رژهای معمولی از تاپ کت براق استفاده کنید.

خرید اینترنتی رژ لب

گرچه بعضی از خانم ها و آرایشگر ها از یک رژ با رنگ متفاوت با خط لب استفاده می کنند. اما بهتر و اصولی تر است که از یک رژ همرنگ با خط لب استفاده نمایید. شاید در دفعات اول نتوانید خط لب را تمیز و مرتب بکشید اما با تمرین و تکرار حتما به مهارت لازم و کافی دست خواهید بافت.