رژ لب اصل از بهترین برندهای جهان با بهترین قیمت شمال مال-رژ دونی

روغن‌ها باعث می‌شوند که رژ لب‌ها بافتی نرم تر و نیز اثری ضد میکروبی و مرطوب کننده پیدا کند. برخی از این روغن‌ها شامل روغن سبزیجات، روغن‌های معدنی و نیز روغن کرچک هستند. برخی از روغن‌ها نظیر روغن‌های نفتی و لانولین، خطراتی مثل ایجاد آلرژی و آلودگی‌های محیطی را در پی دارند، بنابراین امروزه کمتر از این دو ترکیب استفاده می‌شود. استفاده از رژلب، این محصول زیبا و رنگی، برای ما خانم ها پر از خاطره و حس‌های دوست داشتنی است. ابزاری که رنگ‌های زیبا را به صورت هدیه کرده و آن را زیباتر نشان می‌دهد.

  • اگر قصد خرید رژ لب جامد را دارید و دوست دارید با جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید، با راهنمای خرید دیجی استایل همراه شوید.
  • اگر به یک رژ نیاز دارید که در هر مکانی همراهتان باشد، مدل مدادی بهترین انتخاب است.
  • رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند.
  • اما نکته ای که بسیار مهمه اینه که هر رژ لب روی هر لبی یک رنگ داره!

در هر دوی این حالت‌ها، رژ حالتی خیس دارد و به راحتی می‌توانید آن را اعمال کنید. رژلب‌های مایع معمولاً حاوی مرطوب کننده‌هایی هستند که نمی‌گذارند لب‌ها خشک شوند. این نوع معمولاً به صورت براق یافت می‌شوند اما طیف وسیعی از رنگ‌ها و سایه‌های آن را می‌توانید در فروشگاه‌ها پیدا کنید. رژ لب مخملی در دسته بندی مات و نیمه مات قرار می‌گیرد و با توجه با بافت خود مناسب افرادی است که می‌خواهند لب‌هایشان حجیم تر به نظر برسد. رژ مخملی قرمز، سیاه، صورتی و قهوه ای جزو رژهای مخملی هستند که با انواع استایل‌ها هماهنگ می‌شوند.

رژ لب مناسب با توجه به رنگ پوست

بسیاری از نرم کننده‌های امروزی دارای ترکیباتی نظیر کلاژن، ضد آفتاب و موادی با قابلیت ضد چروک و محافظتی هستند. تاریخ استفاده از رژ لب به تمدن‌های باستان مثل ایران، یونان و مصر باز می‌گردد. امروزه این محصول علاوه بر کاربرد همیشگی زیبایی، با داشتن آبرسان و مواد مغذی برای حفظ سلامتی پوست لب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رژ لب جامد

فعالیت شرکت میراث نفیس دست ها بصورت یک شخص حقوقی مستقل ، دارای پروانه کسب بازاریابی شبکه ای مطابق آئین نامه تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی می باشد. در ضمن این مورد را به یاد داشته باشید که در هر زمان می‌تونید با کارشناسان روژا تماس تلفنی گرفته و در رابطه با خرید مناسب برای خودتون مشورت کنید. کد تایید ۵ رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت آرياس روژان (روژا) می‌باشد.

رژلب میکاپ فکتوری مدل مگنتی شماره 250

نیل از ایده اولیه این موضوع که بتواند جایگاهی امن برای خرید لوازم‌ آرایشی و بهداشتی، با اطلاعات کامل از محصول باشد، شکل گرفت. در فروردین ماه سال 1398 بود که جمع اولیه نیل دورهم جمع شدند و با جذب حرفه‌ای‌ترین‌ها، گروه اصلی آن شکل گرفت و دنیای اینترنت برای اولین بار با نیل آشنا شد. رژلب مایع دو نوع براق و مات داره که نوع براق آن ترکیب رژلب جامد و برق لبه که کاملاً مناسب میهمانی‌های شبانه است و برق و زیبایی خاصی به لب می‌دهد. هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره.