خرید ماتیک آنلاین با تحلیل و قیمت Matic پی ام ایکس چنج سایت رسمی خرید ماتیک-رژ دونی

شما می‌توانید از کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر به‌عنوان امن‌ترین گزینه نگهداری ماتیک استفاده کنید. هرچند کیف پول‌های نرم‌افزاری و تحت وب مانند متامسک، تراست ولت، مای اتر ولت و… نیز از شبکه پالیگان پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید برای نگهداری رمزارز ماتیک از آن‌ها استفاده کنید. خرید و فروش ارز ماتیک در نوبیتکس به دو صورت سفارش سریع و محدود امکان‌پذیر است. در سفارش سریع، خرید و فروش شما به‌صورت آنی با قیمت بازار صورت می‌گیرد اما در خرید و فروش محدود شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید.

با استفاده از این شبکه، افراد می‌توانند بدون ایجاد یک شبکه بلاکچین جدید، پلتفرم خود را بر روی بلاک چین اتریوم بنا کنند. تاکنون، هزاران پلتفرم بر روی اتریوم به وجود آمده‌اند و این مسئله باعث ازدحام در شبکه اتریوم و افزایش کارمزدهای این شبکه شده است. در چنین شرایطی، حضور بستری برای ارتباط سریع‌تر این پلتفرم‌ها با یکدیگر و افزایش مقیاس پذیری اتریوم به شدت موردنیاز بود؛ بنابراین، پلتفرم پالیگان به وجود آمد. اگرچه پالیگانشبکه بلاکچیناختصاصی خود را دارد، اما می‌تواند با متصل شدن به شبکه اتریوم، عملکرد آن را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

  • دردسر بزرگی که باعث شده این شبکه گنجایش بیشتر کاربران را نداشته باشد و تراکنش‌ها کندتر، کارمزدها بیشتر و وضعیت روزبه‌روز نابه‌سامان‌تر شوند.
  • اگر فردی بخواهد در اتریوم، از قابلیت‌ها و سرعت پالیگان استفاده کند، توکن‌های خود را با استفاده از یک قرارداد هوشمند در شبکه قفل می‌کند.
  • علاوه بر این نوبیتکس برای نگهداری تمامی رمزارزها از ذخیره‌سازی سرد استفاده می‌کند و شما می‌توانید از بابت امنیت سرمایه خود در این صرافی خاطرجمع باشید.
  • در حال حاضر ماتیک باارزش بازار ۹.۹۴ میلیارد دلار در رتبه ۱۶ بازار قرار دارد.
  • سپس دسترسی کاربر به این توکن‌ها در شبکه پالیگن آزاد می‌شود و می‌تواند از طریق آن با اپلیکیشن‌ها و امور مالی غیرمتمرکز در شبکه اتریوم تعامل برقرار کند.

ارز دیجیتال ماتیک ،‌ توکن بومی شبکه پالیگان است که بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده تا برای گاورننس (حاکمیت)، سهام‌گذاری و هزینه گس مورد استفاده قرار بگیرد. قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ببینید و نرخ آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید. سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید.

فروش ارز

هم‌چنین در شبکه‌های اجتماعی نیز در رابطه با این موضوع گفته می‌شود که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. این لایه یکی از مهم‌ترین و موثرترین لایه‌های در نظر گرفته شده برای شبکه ماتیک است؛ چراکه زنجیره‌های پالیگان در این لایه وجود دارند و باعث افزایش امنیت این شبکه می‌شوند. از طرفی کنترل بخش‌های گوناگون پلتفرم Polygon مانند بخش تراکنش‌ها و استیکینگ نیز بر عهده این لایه است.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، به‌تازگی در یادداشتی به کارکنان این مجموعه هشدار داده است که در ادامه انتظار «ماه‌های سختی» را داشته باشند. او این قول را به همکاران خود داده است که «بایننس از این دوران سخت عبور خواهد کرد و پس از آن قدرتمندتر از قبل خواهند شد». ژائو همچنین گفته است «صنعت ارزهای دیجیتال لحظاتی تاریخی را سپری می‌کند، بایننس از نظر مالی همچنان قوی است و از هر زمستان بازار گذر خواهد کرد». شما می توانید با ارزهای دیجیتال داد و ستد کنید و می توانید در آینده به عنوان یک سرمایه گذاری به ارزهای دیجیتال نگاه کنید و از آن استفاده کنید.

تحلیل ارز ماتیک

بسیاری از تحلیل گران قیمت متیک را به دلیل تاثیرات عملکرد فوق العاده بلاکچین آن و ارائه یک زیر ساخت بسیار مناسب برای قراردادهای هوشمند بلاکچین اتریوم ، بسیار صعودی پیش بینی کرده اند. عموم افراد فعال در بازار ارز دیجیتال، شاهد سرعت باورنکردنی رشد قیمت توکن MATIC از سال 2019 با رشد قیمتی بیش از درصد بوده اند. اگرچه متیک در سال 2020 روندی بسیار کم نوسان را تجربه کرده است، اما سال 2021 شروع یک بولران بزرگ برای قیمت متیک بوده است. هر چقدر که لایه‌های بیشتری به این شبکه اضافه می‌شود، پلتفرم پالیگان امن‌تر،‌ تطبیق‌پذیرتر و پرکاربردتر می‌شود. زیرا پالیگان اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های جدید به راحتی به آن اضافه شوند تا از اپلیکیشن‌های مختلف پشتیبانی کند. برای مثال، دو اپلیکیشن غیرمتمرکز بزرگ اتریوم یعنی Sushi Swap و Aave روی پالیگان کار می‌کنند.

این پلتفرم، لقب اینترنت بلاک چین‌هایاتریومرا برای خود برگزیده است چرا که ماموریت اصلی آن، ایجاد راه‌حل‌هایی برای افزایش مقیاس‌ پذیری در پلتفرم‌هایی است که روی شبکه اتریومبه وجود آمده‌اند. پیش از خرید ارز ماتیک بد نیست بدانید که این رمزارز در واقع همان توکن بومی شبکه بلاک چین پالیگان است که البته در گذشته نام این شبکه همان MATIC نام داشت. پالی گان اولین پلتفرم قابل استفاده برای مقیاس پذیری شبکه اتریوم و توسعه زیرساخت های آن است. جز اصلی آن Polygon SDK است که یک چارچوب مدولار و انعطاف پذیر است که از ساخت انواع مختلف برنامه ها بر روی شبکه بلاک چین پشتیبانی می کند. همچنین اگر قصد خرید ماتیک با تتر یاخرید تترو معامله با این استیبل کوین را داشته باشید می‌توانید از بازار تتر موجود در این صرافی استفاده کرده و ارزهای دیجیتال خود را بر مبنای تتر معامله کنید.

به‌طور کلی باید گفت در لحظه نوشتن این مقاله قیمت ارز ماتیک برابر با تومان است. تمرکز پروژه پالیگان بر روی کاهش پیچیدگی مقیاس ‌پذیری و معاملات بلاکچین فوری است. سالکمینه قیمتمیانگین قیمتبیشینه قیمت2024$9$9.6$12.8همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، آمار درون زنجیره ای پالیگان نوید دهنده رشد این پلتفرم و در نتیجه رشد قیمت آن را در سالهای پیش رو می دهد. سال 2024 می تواند یک سال مهم برای بازگشت قیمت پالیگان باشد و در این سال می توان انتظار داشت تا یک الگو تقاطع طلایی را در نمودار قیمتی MATIC مشاهده کرد.