خرید رژلب انواع رژ لب گوشتی و غیره 2022

قیمت رژ لب‌ها از پایین شروع می‌شود و تا قیمت‌های بالاتر ادامه می‌یابد. قیمت و خرید رژ لب جامد تا حد زیادی به برند تولید کننده آن بستگی دارد و برندهای معروف اروپایی و ایرانی معمولا محصولات بهتری را ارائه می‌دهند اما با قیمت بالاتر. به طور کلی از آنجایی که قیمت انواع رژ لب بالا نیست، همه می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر قصد خرید رژ لب جامد را دارید و دوست دارید با جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید، با راهنمای خرید دیجی استایل همراه شوید. برند آمریکایی مک یکی از برترین و پر طرفدار ترین برند های تولید کننده محصولات آرایشی است که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. ما خرید رژ لب مک را به تمام کسانی که برای زیبایی و سلامت لب های خود اهمیت قائلند، پیشنهاد می کنیم.

  • برند فرانسوی شنل سال‌هاست که محصولاتی باکیفیت بالا تولید می‌کند.
  • اگر پوست شما رنگ سرد دارد، پیشنهاد می شود از پایه های رنگی آبی استفاده کنید.
  • رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده.
  • از آن جایی که آرایش چشم ها عموما سخت تر و زمان بردار تر است، خرید رژ لب جامد و استفاده از آن برای زیبا تر شدن بهترین گزینه است.

افرادی با چهره گندمی و توناژ پوست سرد می توانند با اطمینان خاطر از رژ قرمز استفاده نمایند. رژلب های جامد از نوع قدیمی ترین رژلب های بازار هستند که همانطور که از اسمشان پیداست دارای بافت جامدی هستند. واژه ماتیک مخففی است از واژه‌ی کاسمتیک فرانسوی که از واژه‌ی کاسمِتیکُوس یونانی گرفته شده است.

رژ لب مک | رژ لب مات مک

این محصول ترکیه ای دارای غلظت بالایی است؛ اما هیچ گونه احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند. رژ لب مایع مات گلدن رز با رطوبت رسانی به پوست لب، تمام آن را می پوشاند و بعد از استفاده از آن، نیازی به استفاده چند لایه نخواهید داشت. پس با ما همراه باشید تا با این محصول آرایشی پر طرفدار بیشتر آشنا شوید. ما در نهایت محبوب ترین محصولاتی را که خوب است قبل از خرید رژ لب جامد بشناسید را به شما معرفی می کنیم.

رژ لب جامد شون سری Aqua Charming شماره A12

را موجود نموده ایم و شما میتوانید محصولات این برندها را بصورت اصل و اورجینال در سایت قرار داده میشود. حال که با محبوب ترین محصول آرایشی بیشتر آشنا شدید، می توانید با اطمینان خاطر بیشتر محصول مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. کارشناسان زیبایی و پشتیبانان فروشگاه اینترنتی روژه نیز در این مسیر همراه شما خواهند بود. حال که با محبوب ترین وسیله آرایشی دنیا آشنا شدید، شما را با لیستی از بهترین رژ لب های جامد آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید.

مواد اصلی تشکیل دهنده این محصول و وسیله آرایشی، موارد گفته شده در بالا است. حال در بسیاری از آنها از موادی چون ویتامین E – بابونه – روغن آفتابگردان و … نیز استفاده می شود، که زیاد رایج نیست. اولین رژ لب مدرن آرایشی در نمایشگاه جهانی آمستردام در سال 1883 معرفی شد و در سال 1884 زمانی که عطرسازان پاریسی شروع به فروش رژ لب کردند، به طور گسترده در دسترس قرار گرفت. از نوجوانی علاقه بسیار زیاد به لوازم آرایشی باعث شد تا مسیر زندگی من تغییر کند. در دوران دانشجویی تصمیم گرفتم به وسیله یکی از دوستانم از کشور آلمان، برای یک سری از مشتریان خاص لوازم آرایشی تهیه کنم. بعد از گذشت مدتی ایده هیوا که در آن زمان برایم مثل یک رویا بود شکل گرفت و فروشگاه ما در سال 2016 با دو نفر نیروی با انگیزه به وجود آمد.

این رژ لب ها حاوی روغن آووکادو است و به کمک همین ترکیب، مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب ها می شود. رژ لب جامد مدل آکوا چارمینگ از برند شون ماندگاری طولانی داشته و فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک است. در این صفحه همه آنچه که باید در رابطه با این رنگدانه های بدایند را به همراه مزایا و معایبش نسبت به انواع دیگر برای شما لیست کرده و نوشته ایم. پس ادامه مطلب را نیز با ما باشید تا بهترین خرید رژ لب مایع را با ما تجربه کنید. ایدون، یکی از برندهای مطرح جهان، در حوزه تولید لوازم آرایشی است.

رژ لب یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایشی لب در جهان است که هم به صورت روزانه و هم برای مناسبت‌های خاص قابل استفاده می‌باشد. این نوع از رژ لب باعث برجسته تر نشان داده شدن لب ها می گردد و برای افرادی که لب هایی باریک دارند، مناسب است. رژ لب ماژیکی در واقع همان رژ لب مایع است با این تفاوت که این بار در بسته بندی جدیدی ارائه شده است. استفاده از این محصول در شکل رژ لب ماژیکی راحت تر است و برای طراحی لب هم به سهولت مورد استفاده قرار می گیرد.

میتوانید دور لب هایتان را کمی با هایلایتر مشخص تر کنید که به برجسته کردن لب هایتان پس از استفاده از رژ لب مایع بسیار کمک می کند. افرادی با پوست تیره می‌توانند از رژلب‌هایی با رنگ‌های جیغ و پررنگ استفاده کنند. رنگ‌هایی از جمله قرمز، شرابی، قهوه ای، بنفش تیره، سرخابی، زرشکی و … بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه. از طرفی میشه با استفاده از این محصول قبل از رژهای آرایشی دیگر، دوام و ماندگاری آن‌ها را بالا برد. بالم لب نوع پماد یا موم حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده است که باعث آب رسانی به لب‌ها می‌شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار