خرید اینترنتی انواع رژ لب جامد مات، نیمه مات و رژ لب جامد شاین-رژ دونی

تیم ما در دکتر فارمو تلاش دارد با همکاری داروسازان، مختصصان تغذیه و مختصصان پوست و مو، محتوایی به روز و علمی برای شما تولید کند، چون باور داریم دسترسی به محتوای غنی و دانش روز نه تنها حق شماست بلکه یک ضرورت است. امروزه تنوع رژلب ها زیاد شده و نمونه های مختلفی از این محصول را می توانید تهیه کنید. اگر دیدید در نقطه ای رنگ کمتر بوده و یا اصلا رنگ نگرفته، می‌توانید نوک انگشت تمیز خود را به رژ بزنید و آن را بر روی لبتان بکشید تا یکدست شود. بهتر است که برای جلوگیری از کیکی شدن رژ، از چند بار مالیدن آن روی تمام قسمت‌های لب خودداری کنید و برای لکه گیری تنها همان قسمت‌ها را ترمیم کنید.

  • مزیتی که این رژ لب دارد این است که مانند پالت سایه امکان ترکیب چند رنگ برای به دست آوردن رنگ دلخواه و متنوع وجود دارد.
  • ابتدا رژ رنگی دلخواه خود را بزنید سپس رژ مرواریدی را از روی آن استفاده کنید.
  • رژ لب های گوشتی و کالباسی به دلیل داشتن طیف های رنگی جذاب، معمولا جزو اولین انتخاب های خانم ها هستند؛ به طوری که با اطمینان می توان گفت که هر خانم علاقمند به آرایش، حداقل یک مرتبه این رنگ را امتحان کرده است.
  • علاوه بر افزایش سلامتی، چون ظاهری مرطوب به لب‌ها می‌دهند، باعث جذاب تر شدن آن‌ها نیز می‌گردند.

رژلب های مدادی دارای انواع طیف رنگی گسترده ای هستند که نسبت به دو نوع رژلب دیگر ماندگاری کمتری دارند. تینت لب یا رنگ لب شاید در نگاه اول ناخوشایند و کثیف کاری به نظر بیاید اما با اولین استفاده متوجه خواهید شد کاملا اشتباه می کردید. تینت لب در واقع همان کار رژ لب را انجام می دهد با این تفاوت که رنگ تینت لب واقعی تر و طبیعی تر از رژ است. رنگ و پیگمنت های تینت لب قوی بوده و چند ثانیه پس از استفاده جذب لب می شود. فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و شناخته شده یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید محصول اصل هستند.

رژ لب جامد آیم مت پوپا شماره 033

به همین دلیل کارشناسان ما تلاش کردند با ارائه اطلاعات مناسب و مفید در صفحه هر محصول شما را در تجربه یک خرید آنلاین رژ لب لذت بخش، یاری کنند. برخی از رژ لب ها نیز ممکن است همه ویژگی های بالا را یکجا در خود داشته باشد. در ادامه این مقاله از سایت دکتر فارمو به بررسی و معرفی ویژگی ها و کاربرد 20 مدل مختلف از رژ لب خواهیم پرداخت.

رژ لب جامد کالیستا مدل Matt شماره M31

در آخر امیدواریم که اطلاعات کافی و مناسبی را درباره رژ لب کسب کرده باشید. در صورتی که شما طرفدار انواع مختلف رژهای آرایشی هستید، ممکن است در لیست ما نوع جدیدی از رژ وجود داشته باشد که آن را امتحان نکرده باشید. اما اگر به تازگی می خواهید استفاده از رژ لب را شروع کنید، ما به شما چندین پیشنهاد متنوع ارائه کرده ایم. در نتیجه از پوست لب در برابر اشعه های مضر فرابنفش، آلودگی های محیطی، گرما و سرمای شدید مراقبت می کند.

رژ لب جامد کالیستا سری Hydra Color شماره C31

افرادی که دارای چهره گندمی و سبزه هستند می توانند چهره خود را با رژهای مسی، قهوه ای و آجری جذاب تر سازند. افرادی با چهره گندمی و توناژ پوست سرد می توانند با اطمینان خاطر از رژ قرمز استفاده نمایند. بهترین گزینه برای افرادی با رنگ چهره سفید یا به اصلاح رنگ پریده، رژهای صورتی و هلویی هستند. اگر به رنگ تیره علاقمند هستید، قرمز، زرشکی و بنفش گزینه های مناسبی برای زیبایی و جذابیت بیشتر چهره هستند. رنگ آمیزی لب از محبوبیت خاصی در قرن شانزدهم انگلیس برخوردار شد.

لیست قیمت رژ لب در سایت‌های فروش لوازم آرایشی قابل دسترس هستند که می‌توانید با بررسی آن‌ها مناسب‌ترین قیمت را برای خرید انتخاب کنید. خرید رژ لب ارزان اما با کیفیت انتخاب هر خانمی است اما باید محصولی را تهیه کنید که زیبایی شما را بیشتر می‌کند. مدل‌های مایع مات با ماندگاری طولانی، زیرمجموعه‌ای از رژلب‌های مات هستند که با ترکیبی از نرم‌کننده‌ها ساخته شده‌اند. مدل‌های جامد ترکیبات متفاوتی دارند و از موم و روغن‌های مختلف تولید می‌شوند. حال که از برند های برتر آرایشی نام بردیم، خوب است از برند های محبوب ایرانی نیز غافل نشویم. رژ لب جامد برند این لی تحت لیسانس کشور آلمان بوده و در رنگ هایی بسیار زیبا و متنوع در کارخانه های داخل کشور تولید و به بازار عرضه می شود.

انواع این محصول در مدل‌های جامد و مایع تولید می‌شوند که انتخاب و خرید رژ لب براق به سلیقه شما بستگی دارد. این مدل هم برای مهمانی و هم در استفاده روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید رژ لب خارجی آون avon و اصل که زیبایی آرایش لب ها را دو چندان می کند و از محبوب ترین ابزارهای آرایشی بانوان می باشد؛ از مهم ترین خریدهای خانم ها محسوب می گردد. سایت اینترنتی آون که به عنوان نمایندگی انحصاری محصولات آرایشی این برند درایران فعالیت می کند؛ تمامی محصولات این برند را به طور مستقیم از لهستان تهیه و با بهترین قیمت وارد می کند. همگی این محصولات از ضمانت اصالت کالا برخوردار هستند و در نتیجه کاربران با اطمینان خاطر می توانند خریدی با کیفیت را تجربه کنند. قیمت رژ لب avon بر اساس فاکتورهای مختلف متغیر است و برای اطلاع کافیست سری به سایت بزنید.