حلقه Ōura اکنون با بهترین خرید – WWD در دسترس است


Ōura، حلقه ردیابی سلامتی، وارد حدود 850 درب Best Buy خواهد شد. این نشان‌دهنده اولین گسترش ،ده‌فروشی این برند در سراسر کشور است، زیرا قبلاً عمدتاً مستقیماً برای مصرف کنندگان و در فروشگاه‌های منتخب Thera،y، Gucci و Softbank در دسترس بوده است.

Ōura در چند سال گذشته مورد توجه قرار گرفته است زیرا مصرف کنندگان پس از همه گیری COVID-19 نسبت به سلامتی هوشیارتر شده اند. این برند که بیش از 350 میلیون دلار درآمد داشته است، 2.55 میلیارد دلار ارزش دارد و بیش از یک میلیون حلقه فروخته است.

با این مشارکت ،ده‌فروشی، مصرف‌کنندگان می‌توانند فناوری را در فروشگاه تجربه کنند، سبک‌های مختلف را امتحان کنند و قبل از ،ید اندازه‌گیری کنند، همه در یک بخش نمایش Ōura – 250 فروشگاه Best Buy موجودی خواهند داشت، در حالی که دیگران در فروشگاه عرضه می‌کنند. سوار ،. این برند همچنین در وب سایت ،ده فروش در دسترس خواهد بود.

تام هیل، مدیر اجرایی Ōura گفت: “،ده فروشی آجر و ملات گام بعدی طبیعی برای Ōura است و لحظه ای مهم برای تجارت است زیرا ما همچنان به سمت جریان اصلی گسترش می دهیم.” “معرفی افراد بیشتر با مزایای فناوری Ōura و ارائه یک تجربه تاثیرگذار در فروشگاه و آنلاین با کمک Best Buy برای ما به ،وان یک شرکت گامی هیجان انگیز به جلو است.”

برای بسیاری از کاربر، که برای اولین بار از Ōura استفاده می کنند، تعیین اندازه حلقه به صورت آنلاین مانعی برای ورود بوده است. هدف این همکاری رفع این مشکل است، زیرا 70 درصد از جمعیت ایالات متحده در 10 مایلی فروشگاه Best Buy زندگی می کنند. به گفته تیم Best Buy، سلامتی پوشیدنی نیز مقوله‌ای کلیدی است که آن‌ها مشتاق هستند برای مصرف‌کنندگان بیاورند.

فرانک بدو، معاون ارشد Best Buy گفت: “نوآوری های باورن،ی در فضای پوشیدنی ها وجود دارد و ما می د،م که مشتریان ما از استفاده از فناوری برای ارتقای سلامت و تندرستی خود هیجان زده هستند.” “حلقه Ōura برای ما من، است زیرا ما همچنان به مشتریان خود جدیدترین نوآوری ها در فناوری سلامت را ارائه می دهیم.”

Ōura، که به شدت بر روی نظارت بر خواب تمرکز دارد، همچنین در تلاش است تا از طریق همکاری اخیر خود با ساعت اپل ردیابی تن، اندام و برنامه کنترل بارداری Natural Cycles، از قدرت کلی سلامت پوشیدنی استفاده کند.

سبک‌های Heritage و Horizon حلقه اکنون در Best Buy در سراسر کشور در دسترس هستند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/oura-launches-best-buy-1235624880/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با