جدیدترین Glow-up های فناوری L’Oréal که در CES – WWD به نمایش درآمدند


همانطور که شرکت های لوازم آرایشی اغلب می گویند، اگر همه سزاوار احساس زیبایی هستند، پس چرا درست ، استفاده از آرایش اینقدر دشوار است؟ اگر اینطور نبود، جهان غرق در آموزش های آنلاین (یا شاید حتی تأثیرگذاران زیبایی پشت آنها) نمی شد.

اینجاست که وسواس L’Oréal در مورد دستگاه های سخت افزاری ممکن است نتیجه دهد. در CES روز سه‌شنبه در ،‌وگاس، غول زیبایی دو نمونه اولیه را که در حال توسعه بودند، که نوید استفاده بهتر و دقیق‌تر از آرایش را می‌دهند، به نمایش گذاشت.

گیو بلوچ، رئیس جه، L’Oréal، “امسال در CES، لورآل دو فناوری جدید به نام‌های هاپتا و لورآل ابرو مجیک را ارائه می‌کند که به مردم این شانس را می‌دهد تا به نتایجی دست یابند که با دست خالی ممکن نبود. انکوباتور فناوری تحقیق و نوآوری، به WWD گفت.

اینجاست که باید یک تمایز مهم قائل شد: هدف این نیست که کاربران نهایی شبیه کپی‌های کربنی یکدیگر به نظر برسند، همانطور که یک عصای مک،زه ساده یا سایر تکه‌های فناوری ممکن است انجام دهد. به گفته این شرکت، این تلاش راهی برای “گسترش دسترسی به بیان زیبایی” است.

در فرهنگ لغت نوآوری L’Oréal، برابری و فراگیر بودن عباراتی ستودنی هستند – اگرچه ممکن است در حالت بازی برندسازی مدرن بیش از حد به ،وان اصطلاحات تخصصی یا شعارها مورد استفاده قرار گیرند. شاید این شرکت مشتاق ثابت کند که تجارت فقط کلمات را دوست ندارد، بلکه م،ای آنها را دوست دارد، این شرکت خاطرنشان کرد که تقریباً 50 میلیون نفر در سراسر جهان با مهارت های حرکتی ظریف محدود زندگی می کنند. اگر کارها و حرکات پیش پا افتاده دشوار هستند، کارهایی که به هر نوع حساسیت هنری یا دقت نیاز دارند ممکن است دشوار به نظر برسند.

هاپتا را وارد کنید. دستی کامپیوتری بسیار دقیق برای استفاده از آرایش – مانند استفاده مداوم از رژ لب – به ویژه برای افرادی با تحرک محدود دست و بازو طراحی شده است. فناوری در قلب نمونه اولیه توسط Verily برای نگه داشتن و تثبیت ظروف غذا با استفاده از آهنربا و مفصل، با چرخش 360 درجه و خمش 180 درجه توسعه یافته است. همانطور که این ابزار استقلال را روی میز تشویق می کند، می تواند اعتماد به نفس را در زمینه زیبایی ایجاد کند.

شارژ کامل باتری هاپتا سه ساعت طول می کشد و امکان استفاده مداوم یک ساعته برای بیش از 10 برنامه آرایشی را فراهم می کند. این دستگاه با Lancôme L’Oréal در سال جاری به ،وان یک اپلیکاتور رژ لب مورد استفاده قرار می گیرد، قبل از اینکه بعداً با سایر برنامه های آرایشی درگیر شود.

دیگر اپلیکاتور آرایش، Brow Magic، نیز نیاز خاصی را هدف قرار داده است، اما برای مخاطبان گسترده‌تری از مصرف‌کنندگان – افرادی که نمی‌توانند کاملاً به شکل ابروهای جذاب برای صورت خود دست یابند.

به گفته L’Oréal، ابروهای “سفارشی” این ابزار به لطف فناوری به نظر می رسد که بیشتر برای جوهرافشان من، است تا پوست. اما بحث ، با نتایج شخصی‌شده دشوار است: فناوری – که L’Oréal با مشارکت Prinker، یک شرکت متخصص در خالکوبی‌های چاپی و موقت توسعه داده است – از ویژگی‌های طبیعی ابرو و صورت فرد برای ارائه ابروهای «حرفه‌ای» سفارشی‌سازی شده استفاده می‌کند. در خانه.

سطح پالایش مهم است، و این دستگاه دارای 2400 میکرو نازل و وضوح چاپ تا 1200 قطره در اینچ (dpi) است.

مانند Hapta، Brow Magic نیز اوا، امسال وارد بازار خواهد شد. هیچ قیمتی در زمان چاپ اعلام نشد.

بلوچ اغلب در مورد تعامل بین انواع مختلف فناوری ها و یادگیری از انواع دیگر توسعه دهندگان صحبت کرده است، زیرا آنها می توانند دیدگاه جدیدی را به حوزه زیبایی ارائه دهند. این برای مدیر اجرایی L’Oréal و انکوباتور فناوری او کلیدی است. این گروه همه چیز را از فناوری اسکن سلامت پوست گرفته تا ماشین‌هایی که سرم‌ها و فونداسیون‌ها را سفارشی و ،یب می‌کنند، طراحی و ایجاد کرده است. به نظر می رسد که دو مورد آ، از تجارت چاپ نیز وام گرفته اند، و آنها تنها بخشی از چشم انداز وسیع برنامه های زیبایی هستند که L’Oréal مورد توجه قرار گرفته است.

این شرکت اخیراً در بهترین اختراعات سال 2022 مجله تایم در ماه نوامبر برای اپلیکاتور Colorsonic خود، دستگاهی که رنگ مو را برای درمان های خانگی ،یب و اعمال می کند، مورد تقدیر قرار گرفت. جدیدترین دوتایی آن، Hapta و Brow Magic، برنده‌های جدید جایزه نوآوری CES 2023 هستند. در حالی که مشخص نیست رویکرد بعدی شرکت را به کجا خواهد برد، به نظر می رسد بلوچ در مورد احتمالات هیجان زده است – به خصوص اگر از موانع و محدودیت های فیزیکی فراتر رود.

“هر دو [the Hapta and Brow Magic] دستگاه‌ها ما را به آینده زیبایی می‌برند، جایی که دست‌های ما مانع رسیدن به نتیجه دلخواه ما نیست.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/loreals-latest-tech-glow-ups-hit-ces-makeup-1235459745/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با