باربیکیو گازی کباب پز گازی بررسی، قیمت و خرید آنلاین

باربیکیو گازی کباب پز گازی بررسی، قیمت و خرید آنلاین

همچنین سیستم چرخش 360 درجه در این کباب پز امکان پخت کباب در هر جهتی را مهیا نموده است. از عوامل ناخوشایندی که در ارتباط با باربیکیوی ذغالی مطرح می گردد نیاز به نظافت پس از پخت و پز است. چرا که باربیکیوی ذغالی همانند منقل ذغالی حین کباب کردن موادغذایی خاکستر زیادی را پخش می کند که منجر به کثیف شدن فضا می شود.

  • – دارای کباب پز اتوماتیک، این دستگاه علاوه بر کباب کردن و پختن، دارای یک دستگاه گریل نیز هست.
  • این کباب پز با استفاده از گاز شهری و کپسول کار می‌کند و بسیار سبک و قابل حمل است.
  • باربیکیو مه‌پویا مدل BRB-M111یکی از زیباترین، مجهزترین، مدرن‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین انواع کباب پز موجود در بازار، متعلق به برند مه‌پویاست.
  • در مطالب گذشته ذکر کردیم که برندهایی مانند باربیکیو آیلنداقدام به تولید انواع کباب پزهای بدون دود کرده تا تمام افراد بتوانند در محیط های مختلف، غذاهایی لذیذ و دلپذیر را تدارک ببینند.
  • باتوجه به جنس استیلی که در سراسر باربیکیو کار شده است قابلیت شستشو آسان را فراهم کرده و به آسانی میتوانید آن را بشورید.

از نکات مهمی که باید در هنگام خرید این نوع منقل به آن توجه کنید جنس و کیفیت پایه ها و زنجیر آویزان آن است. به نظر بنده با توجه به قیمتش اصلا اون چیز خاصی که فکر می کردم نبود. یه منقل گازی افقی داشتم ولی هربار بعد استفاده بسختی باید میشستمش ولی اینو داداشم خریده بود و مهمترین مزیتش اینه که بعد استفاده فقط سینی کف را میشوری. این کباب پز واقعا عالی و خوب گوشت ها رو میپزه دیگه از شر زغال رخ کردن راحت میشین با خیال راحت خرید کنید. زیرا هرچه دیر‌تر اقدام به شستن کنید مراحل تمیز کردن باربیکیو دشوار‌تر می‌شود.

این مدل با داشتن توری گریل، سینی چکه‌گیر، درب محافظ، سه پیچ برای تنظیم شعله گاز، پایه‌هایی بلند و چرخ‌دار، می‌تواند در لیست بهترین کباب پز گازی جای گیرد. باربیکیو مدل تابش ۲۰۲۰ با داشتن ۹سیخ، در لیست بهترین کباب پز گازی جای می‌گیرد. این مدل که به صورت ایستاده بوده، شعله و حرارت را از بغل به سیخ‌ها می‌تاباند. جنس صفحه گریل به کار رفته در باربیکیو نیز اهمیت بسیار زیادی برای خرید آن دارد.

کباب پز های گازی در درجه ی اول به دو دسته ی که از سوخت گازی شهری و یا مایع قابل استفاده هستند که اما از نظر جنس نیز به چند دسته تقسیم می شوند. باربیکیو ذغالی مدل نامور، بر روی پایه با طبقه چوبی می باشد که از سایز 50 الی 70 امکان تولید دارد. باربیکیوذغالی مدل آذین، دارای یک شلف استیک پز، میز کنار با قابلیت نصب در دو طرف و باربیکیویی کابینت‌دار است که از سایز 50 الی 70 موجود است.

کباب پز تابشی خانگی مدل سالاماندری 7 سیخ

در واقع بهترین باربیکیوهای موجود در بازار دارای لایه بیرونی فولادی و لایه درونی روکش شده با لعاب می‌باشند. همینطور می‌توانید برای اطلاعات تکمیلی‌تر با کارشناسان ما در باربیکیو تهران کیچن تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما به عنوان یکی از بهترین متخصصان تولید باربیکیو در تهران می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند. امروزه انواع باربیکیو در مدل‌های مختلف در بازار موجود است و تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدامیک برای شما مناسب‌تر و کاربردی است، می‌تواند چالش بزرگی باشد.

گریل برقی سیلورکرست مدل SI_5900

سعی کنید باربیکیویی انتخاب کنید که جنس آهنی نداشته باشد و درعوض جنسی ضدزنگ و مقاوم در برابر منقل کبابی آب داشته باشد. یعنی بهتر است مقداری بیشتر هزینه کنید و به سروقت کباب‌پزهای آهنی نروید و در عوض کباب‌پزی انتخاب کنید که امکان استفاده‌ی طولانی‌مدت از آن را داشته باشید. همچنین از این ظرف با ریختن روغن درون آن میتوان برای سرخ کردن مواد غذایی مانند ماهی یا مرغ استفاده کرد. دریچه‌های اطراف بدنه موجب گردش بهتر هوا، روی ذغال‌ها شده و در بهبود عملکرد آن بسیار موثر است. اگر دقت کرده باشید پیش از اینکه باربیکیوها به وجود بیایند مجبور بودیم که از منقل در فضای باز برای کباب کردن استفاده کنیم.

باربیکیو دو شعله مشکی جهان گاز

کباب‌ کردن ازجمله بهترین روش‌های طبخ غذاست که از گذشته تاکنون مورد استقبال قرار گرفته ‌است. شما می‌توانید با استفاده از یک باربیکیو به راحتی انواع مواد غذایی را کباب کنید. باربیکیو انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید بسته به سلیقه خود هر یک از آنها را انتخاب کرده و خریداری کنید. توجه کنید که برای اکثر باربیکیوهای گازی هم از گاز شهری و هم گاز کپسول مایع در مکان‌هایی که امکان برخورداری از گاز شهری وجود ندارد، استفاده می‌کنند. مثلا تقریبا تمامی کباب پزهای تولید باربیکیو در تهران کیچن مجهز به گاز شهری و گاز کپسول مایع هستند و این کار را می‌تواند برای کاربر آسان کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار