این ساعت سلامت پوشیدنی می‌تواند استرس را یک ساعت از قبل پیش‌بینی کند – WWD


Nowatch، یک برند فناوری سلامت پوشیدنی، روز پنجشنبه راه اندازی شد. این برند مستقر در آمستردام یک دستبند ساخته است – که یادآور ساعت است، اگرچه زمان را مشخص نمی کند – که چندین آمار مربوط به سلامتی را ردیابی می کند. این ساعت که با مشارکت فیلیپس ساخته شده است، بازخوردی در زمان واقعی در مورد حرکت، خواب و استرس ارائه می دهد.

ایده این برند پس از آن به وجود آمد که مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران Nowatch Hylke Muntinga با چندین ضرر و اخبار تغییر زندگی روبرو شد. در طول یک سال، پنج نفر از دوستان نزدیکش فوت کرده بودند و او متوجه شد که به بیماری نادری مبتلا است که در نهایت باعث کوری او می شود. این تجربیات دیدگاه او را تغییر داد، زیرا او می خواست «همه چیز را از زندگی بگیرد». ایده نواچ برگرفته از طرز فکر تازه یافته مونتینگا با محوریت سلامتی و فلسفه مداوم او در مورد اهمیت زمان بود.

مونتینگا گفت: «من می‌خواستم ساعتی داشته باشم که زمان را به من نگوید، اما به من زمان بدهد.

او قبلاً در فناوری کار می کرد و به طبیعت پرسرعت صنعت عادت داشت. با این حال، به جای شیطان جلوه دادن فناوری، او تصمیم گرفت از آن برای ایجاد محصولی استفاده کند که تماماً در مورد کمک به مردم و تأکید بر رفاه بود. با این دیدگاه، برند به محصول به ،وان یک محصول “آگاهانه” اشاره می کند تا پوشیدنی.

«باید یک رابطه جدید با فناوری، رابطه جدید با خودتان وجود داشته باشد. این به نوعی کلیدی است که من فکر می‌کنم اگر از فناوری در راه درست استفاده کنیم، می‌تو،م به بشریت و کل جهان کمک کنیم.»

این ساعت قابل تنظیم به جای داشتن یک صفحه دیجیتال، به سادگی دارای یک دیسک ف،ی یا سنگی است. این محصول از فناوری فیلیپس Biosensing (توسط EDA) استفاده می‌کند که ساخت آن 15 سال طول کشید تا سطح کورتیزول را ردیابی کند و سطح استرس بالا را یک ساعت زودتر پیش‌بینی کند. تمام داده‌های زیستی ردیابی شده توسط این ابزار پوشیدنی را می‌توان در اپلیکیشن این برند پیدا کرد و تفسیر کرد.

طبق گفته گارتنر، راه اندازی این برند به دنبال موفقیت بزرگ در رده سلامت پوشیدنی با هزینه های جه، ،ن زده می شود که در سال 2022 به نزدیک به 94 میلیون دلار برسد. تولید کنونی این برند 10000 قطعه در ماه است که قیمت ساعت ها بسته به سفارشی سازی از 380 تا 604 دلار متغیر است.

این برند قرار است یک فروشگاه برجسته در آمستردام افتتاح کند و قصد دارد در سال 2023 یک پاپ آپ در لس آنجلس باز کند. این محصول اکنون در Nowatch.com در دسترس است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/wearable-wellness-tech-،nd-nowatch-launches-1235435362/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با