اینترپارفیومز قرارداد مجوز جهانی را برای عطر لاکوست امضا کرد


چه؟ اینترپارفیومز اعلام کرده است که شعبه مستقر در پاریس و Lacoste یک توافقنامه مجوز انحصاری 15 ساله جه، را امضا کرده اند که فوراً قابل اجرا است.

جزئیات سازنده عطر 90 میلیون یورو هزینه ورودی برای تضمین این معامله پرداخت کرد و مسئولیت ایجاد، توسعه، تولید و بازاریابی تمام خطوط عطر و لوازم آرایشی تحت برند Lacoste را بر عهده خواهد داشت. انتظار می رود اولین خط عطر جدید از این دو در سال 2024 وارد قفسه ها شود.

چرا؟ تیری گیبرت، رئیس Lacoste، فاش می‌کند: «دانش و خلاقیت اثبات‌شده اینترپارفیوم دارایی‌های کلیدی برای ادامه توسعه دسته عطر ما خواهد بود، که نقش مهمی در شهرت Lacoste دارد. چشم انداز مش، ما به ما این امکان را می دهد که رویکردی را اتخاذ کنیم که به طور فزاینده ای مطابق با کدهای هویت قوی این برند است که عطرهای آن هنوز پتانسیل بالایی دارند.

Jean Madar، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Inter Parfums، Inc.، افزود: “Lacoste یک برند نمادین در دنیای مد و ورزش با سطح بسیار بالایی از آگاهی و مطلوبیت در سراسر جهان است. تیم مدیریت چشم اندازی واضح و دقیق از پتانسیل توسعه بزرگ این برند دارد که به ما امکان می دهد عطرها را بالاتر و بالاتر ببریم. این یک گام استراتژیک جدید و مهم در زندگی Interparfums است. ما از این همکاری هیجان انگیز خوشحال و هیجان زده هستیم.”


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/interparfums-signs-global-license-agreement-for-lacoste-fragrance/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با