اوبه تناسب اندام به سمت برنامه های آموزشی شخصی حرکت می کند – WWD


روشی که مردم می‌خواهند ورزش کنند در حال تغییر است و پلتفرم تمرینی بنا به درخواست Obé Fitness در حال چرخش است تا به کاربران آنچه می‌خواهند بدهد.

اشلی می،، که با مارک مالت این ،ب و کار را پایه گذاری کرد، گفت: ،ب و کار تن، اندام اکنون شخصی سازی بیشتری را ارائه می دهد، با تمرکز بر برنامه های پیشرو که بیشتر نتیجه را هدایت می کنند. این دو به ،وان معاون اجرایی اوبه خدمت می کنند.

“زم، که ما [first] از طریق کووید شروع شد[-19] بدیهی است که بسیاری از مردم به دنبال یک راه حل تن، اندام در خانه بودند و آنها می خواستند رویکرد تن، اندام بوتیک “ماجراجویی خود را انتخاب کنید”. زندگی مردم در طول کووید بسیار تغییر کرده است[-19]، اما ظهور کار ،یبی آچاری را در برنامه کاربر اصلی ما که یک زن 25 تا 54 ساله است انداخته است. این باعث شده تا برنامه او تا حدودی غیرقابل پیش بینی باشد، به این م،ی که تن، اندام حتی سخت تر از زمان کووید است.[-19] و قبل از آن.»

تیم Obé متوجه شد که کاربران به سمت برنامه‌های متمرکز جذب می‌شوند، مانند سری هشت هفته‌ای Run 5K یا دنباله سه هفته‌ای Sculpt Burn Repeat. در سال 2022، پس از تماس کاربران با مربیان و درخواست بیشتر در رسانه های اجتماعی، این برند برنامه های خود را دو برابر کرد و حجم پیشنهادات را افزایش داد.

برای اجرای برنامه شخصی‌سازی شده، کاربران یک نظرسنجی اولیه را انجام می‌دهند تا به دیکته ، تمرینات و برنامه ک،ی خود در آینده کمک کند.

اوبه فیتنس سوار شدن

آن‌ها یک مسابقه بسیار گسترده را انجام می‌دهند که در مورد نقاط قوت، ترجیحات و روزهای هفته که می‌توانند تمرین کنند، مدت زمان، جایی که در زندگی خود هستند، اگر آسیبی داشته باشند، چه نوع تمرینات هوازی دارند می‌پرسد. می، به WWD گفت.

همراه با مسابقه، Obé از داده‌های پوشیدنی کاربر و اطلاعات ردیابی چرخه و همچنین اطلاعات کاربر سابق استفاده می‌کند تا برنامه‌ای شخصی‌سازی کند که هر دو هفته یکبار به‌روزرس، می‌شود.

“این همه حدس و گمان ها را از بین می برد. می، گفت: هیچ پیمایشی وجود ندارد. «داده‌ها و برنامه‌نویسی‌های زیادی وجود دارد که برای ارائه برنامه‌ها در ،مت پشتی کار قرار می‌گیرد. با داشتن داده‌های پوشیدنی و درک سطوح تلاش و شدت و موقعیت او در چرخه، می‌د،م که آیا او آماده ارتقاء سطح است یا خیر.

این برند انتظار دارد که این رویکرد جدید نه تنها به نیازهای کاربر فعلی خود پاسخ دهد، بلکه مشتریان بیشتری را نیز به همراه داشته باشد، زیرا تقاضا برای برنامه نویسی شخصی افزایش می یابد. در حالی که برند روی این رویکرد شخصی سازی شده تمرکز می کند، تمام محتوای قبلی نیز در سایت باقی خواهد ماند.

“این واقعاً تکاملی است از آنچه ما قصد ساختن آن را داریم. ما شرکتی را بر اساس اصولی ساختیم که افراد را به گونه‌ای حرکت، شکل یا شکل هر روز وادار کنیم.» به ،وان بخشی از این تکامل، ما باید مطمئن شویم که بسته به اینکه چه ،ی هستید، کجا هستید و چگونه می‌خواهید حرکت کنید، روش‌های دقیق و درست را در زمان دقیق ارائه می‌کنیم.»

علاوه بر این، از آنجایی که کاربران بیشتر به روال های سلامتی شخصی و جامع علاقه مند هستند، این پلت فرم محتوای مراقبت از خود مانند مدیتیشن، آموزش تحرک و پیشنهادات مربوط به خواب را افزایش می دهد.

گفت: «این مسیر جدید به افراد کمک می‌کند تا نتایجی را که به دنبال آن هستند سریع‌تر بیابند، و همچنین نیاز ما را برای تغییر ذهنیت از کاهش وزن و بیشتر به سمت قدرت و اعتماد به نفس، و توانمند شدن و الهام گرفتن برای بهترین زندگی خود برآورده می‌کند.» آسیاب ها.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/obe-fitness-workouts-personalized-weeks-long-training-1235660431/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با