انواع مدل و روش های کاشت ناخن عکس، مزایا و معایب

در انتهای مقاله ویدیوی آموزشی معرفی وسایل ضروری کاشت ناخن در دوره کاشت ناخن توسط مدرس فنی حرفه ای بین المللی توضیح داده می شود. تا انتهای مقاله با آموزشگاه آرایشگری زنانه ما همراه باشید. یکی از روش‌هایی که طرفدار زیادی در بین عموم پیدا کرده است کاشت ناخن با پودر (یا اکریلیک) است.

  • در نهایت سوهان کشی و بافرینگ انجام شده و ناخن ها را پولیش می کنیم.
  • پودرهای کاشت ناخن که روی ناخن طبیعی قرار می گیرد (ناخن پودری).
  • در این دستگاه از لامپ های LED برای خشک کردن ژل استفاده می شود.
  • شکل طبیعی ناخن ها در کاشت ناخن سیک حفظ می شود، فقط روی ناخن طبیعی لایه ای ابریشمی قرار می دهند.
  • میزان ماندگاری کاشت ناخن بستگی به مواد و شرایط آب و هوایی دارد.
  • LED نسبت به چراغ UV سطح کمتری از اشعه ماورا بنفش را ساطع می‌کند و کار کاشت را سریع‌تر انجام می‌دهد بنابراین باعث می‌شود کمتر در معرض UV قرار بگیرید.

در این نوع کاشت، مواد کاشت روی ناخن مصنوعی زده می شود و بعد از ضد قارچ زدن روی ناخن ها این ناخن مصنوعی را روی ناخن فشار می دهند تا بچسبد و بعد ناخن مصنوعی را می کنند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا میگیرد. کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می کنند. کاشت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است. این روش بهترین نوع روش کاشت ناخن است، زیبایی و استحکام این روش طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

تازه های آرایش و زیبایی(سلامت پوست، سلامت مو، لوازم آرایشی، آرایش مو، آرایش صورت و…)

در این روش هم از ژل های زیبا و هم از پودر های رنگی مختلف می توان استفاده کرد. های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است. برای عمل کاشـت ناخن موارد زیادی را باید رعایت کرد ابزار و موادکاشـت ناخن را باید شناخت و زیر نظر متخصص این کار را انجام داد. خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند.

عفونت قارچی یا باکتریایی

این دستگاه ها اولین دستگاه هایی بودند که برای خشک کردن ژل به بازار عرضه شدند. داخل این دستگاه ها لامپ های یو وی قرار دارد که توسط اشعه یو وی هر نوع ژل را خشک می کنند. بسیاری از هنرجویان به دنبال اخذ مدرک هستند که همین موضوع می تواند برای برخی از هنرجویان نگران کننده باشد، بنابراین توصیه ما این است که حتما در خصوص این موضوع با مدیر سالن قبل از پرداخت شهریه حتما صحبت کنید. متاسفانه در برخی از آموزشگاه ها پس از اتمام دوره به هنرجو مدرکی اعطا نشده و همین موضوع سبب رنجش هنرجویان شده است. کیفیت کم مواد پودر و یا آغشته نبودن قلمو به لیکویید می تواند موجب ترک ناخن کاشت شود.

چه افرادی نباید کاشت ناخن انجام دهند؟

اما نکته ای که باید به آن توجه داشت شما به عنوان ناخن کار به هر دو دستگاه نیاز خواهید داشت. شما می توانید پس از اتمام دوره کاشت ناخن مبتدی سراغ دوره پیشرفته بروید. در این دوره مباحثی تدریس می شود که شما می توانید با یادگیری آنها به طور کامل به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل شوید. با کاشت ناخن مصنوعی، اکسیژن به بخش های زیر ناخن نمی رسد. اکنون که با انواع روش های کاشت ناخن آشنا شدید، می خواهیم درباره خطر و عوارض کاشت ناخن اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

اگر به جویدن ناخن هایتان عادت دارید، توصیه می کنیم کاشت ناخن ژله ای را امتحان کنید. طعم مواد کاشت ناخن بد مزه است و این عادت را از سرتان می اندازد! افراد دارای پوست حساس و اگزما باید کاشت ناخن را به سرعت از ناخن خود پاک کنند تا از ایجاد حساسیت جلوگیری کنند. در رابطه با ناخن‌های مصنوعی باید بدانید که محلول‌های ناخن آکریلیک و ژله‌ای (متداول‌ترین انواع ناخن‌ها) حاوی مواد شیمیایی هستند که به مرور زمان به ناخن‌های طبیعی و سلامت عمومی شما آسیب می‌رسانند. اگرچه این محصولات ممکن است مشکلات سلامتی کوتاه مدت ایجاد نکنند، اما استفاده طولانی مدت از آن‌ها ممکن است به ناخن‌های طبیعی شما آسیب برساند.

یکی از این اعمال هنری پر ظرافت کاشت ناخن مصنوعی می‌باشد. از طرفی رسیدگی به ناخن های دست و پا یک مسئله روتین است و هر چند وقت یک بار نیاز دارد که برای اینکه زیبایی و استحکام ناخن ها از دست نرود با مراجه به سالن های زیبایی و مراکز کاشت ناخن جهت ترمیم کاشت ناخن خود اقدام کنند. گاهی بانوان به صورت ارثی ناخن های زیبایی ندارند و یا در زمان افزایش بلندی ناخن ها می شکنند . تا هم بتواند باعث استحکام ناخن ها شوند و با فرم دهی در کاشت ناخن موجب زیبایی ناخن هایشان شوند. امروزه بانوان بسیاری به دنبال آموزش کاشت ناخن به عنوان یک تخصص آرایشی با درآمد خوب وبالا بوده و در پی یافتن راه هایی برای بالا بردن اطلاعات و تکنیک های کاشت ناخن می­باشند. به علت عدم تنفس بافت ناخن در طراحی ناخن و کاشت خطر ابتلا به عفونت های قارچی و باکتریایی افزایش می یابد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار