آموزش آرایش صورت گرد و کشیده سالن های شبنم نظیف-رژ دونی

برای پوست های چرب بهتر است از یک کرم پودر بدون چربی یا با منشا آبی استفاده کرد. دنیای آرایش دنیای وسیعی از ترفندهاست که با استفاده از آن می توانید نواقص چهره خود را بپوشانید و بر زیبایی چهره تان بیافزایید. هنگام آرایش کردن باید نکاتی را رعایت کنید که علاوه بر زیبایی چهره شما را طبیعی نشان دهد چرا که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد. برنامه آرایش عروسی خود را فقط در ناحیه صورت خود گسترش دهید و در صورت لزوم گردن و شانه های خود را نیز در آن بگنجانید. مناطق در معرض دید باید تا حد ممکن یکنواخت و طبیعی به نظر برسند.

سپس استخوان زیر ابروها، گوشه داخلی پلک و بالای استخوان گونه را نیز هایلایتر بزنید. به منظور ایجاد ظاهری کاملاً طبیعی، که با موی سرتان هماهنگ باشد، می‌توانید از مداد ابرو استفاده کنید. اگر هم می‌خواهید نقاط کم پشت را پر کنید، پودر ابرو می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

  • آن را روی مرز شروع شدن لب‌هایتان بکشید و آن را تا داخل لب خود ادامه دهید.
  • در تکنیک کانتورینگ از سایه روشن هایی در آرایش صورت استفاده می شود و با استفاده از این سایه روشن ها بعضی قسمت های صورت کم تر و بعضی قسمت ها برجسته تر به نظر می رسند.
  • زیرسازی صورت را می توان با استفاده از یک کرم مرطوب کننده و کمی پنکک انجام داد.
  • اسپری و پودر تثبیت کننده می‌تواند مرحله نهایی برای آرایش روتین شما باشد.

اگر از پرایمر استفاده نکنید، سایه ابرو به مرور کم رنگ می‌شود یا حتی ممکن است چرب و براق شود. بعد از چند ساعت، باعث پخش شدن و خراب شدن سایه ابرو می‌شود و ظاهر ناخوشایندی ایجاد می‌کند. برای استفاده از پودر فیکس می‌توانید از یک اسفنج مرطوب آرایشی استفاده کنید. اسفنج را در پودر بزنید و آن را به آرامی روی صورت زیر چشم قرار دهید. برای بقیه قسمت‌های صورت می‌توانید پودر فیکس را با براش روی صورت بزنید. این مرحله در صورتی که از کرم‌پودر مایع استفاده کنید، بسیار ضروری‌تر است.

توصیه ساریسا در آموزش آرایش صورت خود این است که سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید. می‌توانید ابروهای خود را به کمک محصولات مختلفی مانند مدادها، پودرها و ژلها، پرپشت یا فرم طبیعی آنها را تقویت کنید. اگر اطمینان ندارید کدام محصول برای شما مناسب است، می‌توانید به راهنماییهای این مقاله تکیه کنید. کانتور در انواع فرمولاسیونهای پودر، مایع و کرم عرضه می‌شود. در میان این فرمولها، پودر احتمال خطا را برای مبتدیها کاهش می‌دهد.

نحوه آرایش لب ها

شستشوی صورت به طور صحیح، از ایجاد آکنه پیشگیری می‌کند، التهاب پوست را کاهش می‌دهد و به افزایش سلامت پوست کمک می‌کند. این ترکیبات بسیار سبک و ملایم هستند و خلاف شوینده‌های دیگر به آب نیاز ندارند. پس اجازه دهید تا میسلار واتر روی پوست‌تان بماند تا مواد رطوبت رسان زمان کافی داشته باشند و جذب شوند. میسلار واتر که به آن کلینسینگ واتر هم می‌گویند، تمیز کننده‌‌ای است که آلودگی‌ها را از پوست حذف می‌کند.

از پرایمر سایه استفاده کنید:

سپس با همان خط لب دورتا دور لب بالا را مطابق تصویر خط لب بکشید. ابتدا در مقابل یک آینه ابرو ها را با برس مخصوص آن شانه بزنید و با یک قیچی مخصوص ابرو موهای بلند ابرو را با دقت فراوان قیچی کنید. با سایه بالای پلک خود را بپوشانید تا چین و چروک های پشت چشم شما دیده نشود. رنگ سبز که یکی از بهترین رنگ های فصل بهار است با چشمان قهوه ای ظاهر خوبی خواهد داشت اما باید با احتیاط از این رنگ استفاده کنید. اگر دارای این رنگ چشم هستید و بدنبال یک رنگ لطیف و زیبا هستید، از مشتقات رنگ نارنجی ، سایه ی قرمز یا بنفش استفاده کنید.

توانایی شما پس از دوره میکاپ و گریم

برای آرایش دخترانه ابتدا باید زیرسازی صورت انجام داد. زیرسازی صورت را می توان با استفاده از یک کرم مرطوب کننده و کمی پنکک انجام داد. رنگ پنکک را دقیقا همرنگ با پوست انتخاب کنید تا کاملا طبیعی جلوه کند. اگر قصد آرایش چشم کامل را دارید، توصیه می شود از رنگ های روشن و ملایم برای سایه چشم استفاده کنید.