آموزش آرایش صورت راهنمای آرایش حرفه ‌ای مجله ساریسا-رژ دونی

در هنگام پخش کردن این لایه در سطح پوست پخش می‌کنید مطمئن شوید که آن را کاملاً فشرده می‌کنید. بعضی انواع خاص بورس‌های آرایشی نیز برای فشرده کردن لایه اولیه آرایش بسیار مناسبند. محصولات آرایشی مورد علاقه‌مان به ما کمک می‌کند تا ظاهر زیبایی را که دوست داریم را داشته یاشیم، ظاهر خود را بهبود بخشیم و به تعریف شخصی‌مان از زیبایی دست پیدا کنیم. آرایش روزانه اعتماد به نفس زنان امروزی را برای رویارویی با جهان پیرامون بهبود می‌بخشد. در نهایت از یک پودر نیمه شفاف برای زیر چشم ها و ناحیه تی زون صورتتان استفاده کنید.

  • چرا این کار لازم است؟ “چون بدون آن میکاپ هرگز به درستی روی صورت نمی‌نشیند”.
  • با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که از بیشترین مقدار آن را روی پوست خود بمالید.
  • رژ لب زدن خیلی ساده به نظر می آید ولی چنانچه رژ لبی که انتخاب می کنید ، با آرایش و رنگ پوستتان هماهنگ نباشد، آرایش شما دیده نخواهد شد و شما زیبا و جذاب به نظر نخواهید آمد.

ابتدا کانسیلر را با یک برس مخصوص یا با انگشت به زیر چشم و پشت پلک زده و روی آن پودر تثبیت کننده بزنید. برای چشم های درشت نیز خط چشم پهن و تیره بسیار مناسب است. برای یک آرایش روزمره و زیبا از رنگ های روشن مثل گل بهی، صورتی و قهوه ای روشن استفاده کنید. برای آرایش چشم های خود می توانید از دو رنگ سایه استفاده کنید.

برای چشم های monolid که فاصله بین چشم و ابرو یک سطح صاف است ، ابتدای پلک را روشن کنید و این سایه را ادامه داده و در مرکز چشم به سمت بیرون بکشید. برای کشیدن خط چشم ، آن را از گوشه چشم شروع کرده و تا انتها بکشیدو در انتهای چشم ، خط چشم را به سمت بیرون و بالا انحنا دهید. برای آرایش چشمان بادامی تکنیک آرایش چشم گرد را به کار ببرید، فقط زمان سایه زدن از فرم چشمان خود پیروی کنید.

قدم ششم: آرایش لب‌ها

همچنین، در آرایش دخترانه نباید از کرم پودرهای خیلی سنگین یا حجم زیادی از رژگونه استفاده کرد. چنانچه دنبال جذابیت بیشتر در آرایش هستید و می خواهید زیباتر به نظر بیایید رژگونه یکی از انتخاب هایی است که به زیبایی شما کمک می کند. برای انتخاب رژگونه مثل کرم پودر باید به رنگ پوست دقت کرد و بر اساس آن بهترین رژ گونه را انتخاب کرد. برای داشتن چهره‌ای طبیعی و زیبا و آرایش صورت ملایم، شما می‌توانید تنها با استفاده از فرم مژه و ریمل به مژه‌های خود حالت دهید و زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید.

در این مقاله قصد داریم تا نحوه آرایش صورت را با تمام نکات مهم برای شما عنوان کنیم تا بتوانید به زیبایی چهره تان را آرایش کنید. شروع به زدن برق لب از وسط لب های خود کنید و این کار را در طول دهان خود ادامه دهید. سعی کنید از کشیدن هرگونه براق بالای خط طبیعی لب خودداری کنید و لب های خود را به آرامی صاف کنید تا اطمینان حاصل شود که لب شما به تمام قسمت ها و گوشه های لب شما می‌رسد.

مرحله اول: چگونه پوست خود را آماده سازید؟

استفاده از کرم ضد آفتاب در روز عروسی منجر به از بین رفتن و جهش فلاش دوربین از روی پوست می شود و شما را خسته و رنگ پریده می کند. سایت آرایشی و زیبایی آرایار کلیه حقوق این سایت متعلق به آرایار می باشد. ترند آرایش صورت این روزها بیشتر روی رنگ های خنثی و ملایم تمرکز دارد. به طور کلی هر چه چهره نچرال تر باشد، آرایش جدیدتر و زیباتر محسوب می شود. دوباره یک لایه دیگر رژلب بزنید و به این ترتیب ماندگاری آرایش لب خود را تا ساعت ها تمدید نمایید. می توانید به سلیقه خود ریش ها را کاملا کوتاه کنید تا ته ریش بگذارید.

برای این کار باید شقیقه ها، گونه ها و روی بینی را هایلایت کنیم. البته در صورتی که نگران چرب دیده شدن صورت هستید می توانید روی پیشانی را هایلایت نکنید. برای این که از خط افتادن پشت پلک جلوگیری شود، باید از یک پرایمر مناسب برای زیرسازی آرایش چشم استفاده کنید. بعد از این که پرایمر را زدید، از کانسیلر مناسب استفاده کنید.

اگر فرم صورت شما به گونه ای است که نیاز به کانتورینگ دارد، می توان از تکنیک های آن استفاده کرد. آموزش کانتورینگ صورت متناسب با انواع فرم چهره در ابتدای همین مطلب به طور کامل ارائه شده است. در مرحله بعد نیز رژگونه زده و لب ها را طراحی می کنیم.

استفاده از خط لب کمک می‌کند آرایش لب تمیزتر و زیباتر شود. این مرحله از آرایش اختیاری است اما تاثیر زیادی روی زیباتر دیده شدن آرایش چشم به خصوص سایه دارد و دوام آن را بیشتر می‌کند. سایه زدن بدون پرایمر باعث می‌شود که چند ساعت بعد سایه چشم حالت روغنی پیدا کرده و رگه رگه شود. این محصول را می‌توان با انگشت روی پلک و زیر ابرو استفاده کرد. در تکنیک استروبینگ ابتدا کمی صورت را مرطوب می کنیم تا آرایش بهتر روی آن قرار گیرد. هایلایتر را روی قسمت هایی از صورت می زنیم که نور به طور طبیعی آن ها را درخشان تر نشان می دهد.