آموزش آرایش صورت در خانه ️ بهترین آموزش ️ ساده و جذاب

توجه نمایید که حتما به اطراف بینی ، زیر ابرو و نزدیک خط رشد مو و چانه کرم بمالید. اگر دوست دارید آرایش چشم جذاب و بولدی با سایه‌های متنوع داشته باشید، باید از یک رنگ ملایم برای رژتان استفاده کنید تا مخاطب به چشم‌های شما جذب شود. اما همان طور که گفتیم، کانتورینگ و هایلایت و رژگونه کاملا به فرم صورت شما بستگی دارند و در آموزش آرایش صورت مهم است که این مراحل را با توجه به فرم صورت‌تان انجام دهید. برای انجام کارهای روزمره و برنامه مراقبت از پوست خود کوشا باشید و در صورت امکان به طور منظم آن ها را انجام دهید. این کار تفاوت زیادی در بافت پوست شما ایجاد می کند و بهترین پایه را برای آرایش ایجاد می کند. حداقل برای 3 بار در ماه قبل از عروسی این کار را در برنامه خود بگنجانید تا پوست صورت شما روشن و سفت شود.

شناختن نوع پوستتان برای زمانی که قصد دارید لوازم آرایشی بخرید خیلی مهم است و همیشه سعی کنید لوازم آرایشی مناسب با نوع پوست خود تهیه کنید. برای زیباتر دیده شدن آرایش لب‌ها می‌توانید قبل از استفاده از رژلب، لب خود را به کمک کرم ویتامین E کمی چرب کنید تا خشکی و پوسته پوسته شدن لب از بین برود. در صورتیکه می‌خواهید آرایش لبتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید قبل از انجام آرایش لب کمی پودر به لب‌های خود بزنید. توصیه می‌شود از رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی متضاد با رنگ پوستتان نیز استفاده نکنید. یکی از چیزهایی که می‌تواند تعیین کند شما در آرایش صورت خود چقدر مهارت دارید استفاده به‌اندازه از مواد آرایشی است.

برای اجرای یک میکاپ صورت مناسب باید از لوازم متعددی استفاده کنید. پیدا کردن تمام این محصولات به‌طور یک‌جا با قیمت مناسب و کیفیت بالا، می‌تواند دشوار باشد. همچنین توجه داشته باشید که تمام محصولات ما اصل هستند و ضمانت 7 روز بازگشت کالا دارند. توجه داشته باشید که هیچ وقت نباید سایه چشم پایین‌تر از خط طبیعی پلک پایین آورده شود؛ زیرا این کار حالت چشم‌ها را به سمت پایین نشان می‌دهد.

  • معمولا برآمدگی زیر ابرو را با رنگ روشن‌تر برجسته‌تر نشان می‌دهند.
  • در کلاس هایآموزش گریم و میکاپ(آرایش صورت) ، وسایل و ابزار موردنیاز، توسط آموزشگاه هنرسرا در اختیار هنرجویان محترم قرار داده می شود.
  • در بخش زدن کرم پودر پایه در آموزش آرایش صورت اشاره کوتاهی به رنگ مناسب کرم پودر داشتیم.
  • نکته مهم آرایش عروس ما که به عروس هایمان می دهیم این است که از رژ لب خامه ای یا براق استفاده نکنید.
  • در صورتی که تمایل دارید میکاپ رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید.

بسته به سلیقه خود، می‌توانید مژه‌هایتان را پرتر، ضخیم‌تر، بلندتر یا تیره‌تر نشان دهید. البته باید توجه کنید که ریملی با فرمولاسیون مناسب تهیه کنید. امروزه نیز آرایش به عنوان یک اصل و امری روزمره برای همه مطرح شده و از آن علاوه بر زیبایی چهره، جهت پوشاندن عیبهای صورت نیز استفاده می‌کنند. برخلاف تصور عمومی، آرایش صورت برای تغییر چهره فرد و پنهان کردن خود واقعی او نیست، در حقیقت از انواع مدل آرایش صورت جهت برجسته سازی زیباییهای واقعی استفاده می‌شود.

با کرم پودر آشنا شوید

در این مقاله مفصلا تمام نکات مربوط به آموزش آرایش صورت را توضیح دادیم و سپاسگزاریم که تا پایان همراه ما بودید. اگر در هر کدام از مراحل گفته شده، سوالی دارید، خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها پاسخگوی شما همراهان عزیز مجله زیبایی میس و مستر باشیم. برای اینکه به چشمان‌تان استراحتی داده باشید، از شما دعوت می‌کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید تا بعد از آن به ادامه آموزش آرایش چشم‌ها بپردازیم. اگر پوست‌تان خشک است، باید از پرایمر حاوی مرطوب کننده استفاده کنید. اگر پوست چربی دارید، حتما پرایمری را تهیه کنید که بدون چربی و مات باشد.

هرگز برای استفاده از فوندیشن از انگشتان خود استفاده نکنید! این کار می تواند اثر انگشت را روی پوست شما جا بگذارد و ظاهری ناهموار ایجاد کند که ایده آل نیست. هر چه کم تر صورت خود را لمس کنید بهتر است – بعلاوه عدم انجام این کار مانع از تجمع باکتری ها و آلودگی ها روی سطح پوست شما می شود.

اما انجام اینکار در حد یکی دوبار در هفته به پوست شما کمک زیادی می‌کند، منافذ آن را باز می‌کند و خود همین باعث شادابی و شفافیت پوست می‌شود. و ذکر نکات و باید و نباید های آرایشی را برای شما گردآوری کرده ایم. در ترتیب درست آرایش صورت، پس از تمام شدن آرایش چشم استفاده از اسپری فیکس توصیه می شود. خیلی از خانم ها برای زیبایی مژه های خود از ریمل های صنعتی و کارخانه ای استفاده می کنند که این راه بسیار مضر بوده و به مرور زمان… از ابزارهای پر کاربرد آرایش ؛ براش ها هستند که بدون آن ها، آرایش صورت کار دشواری خواهد بود. اگر شما هم به دنبال روشی هستید که کانسیلر استفاده شده روی پوست ماندگاری بیشتری داشته باشید در این مطلب با ۵ راهکار جهت دوام بیشتر کانسیلر آشنا خواهید…

کرم پودر

اگر از اول مقدار زیادی از مواد آرایشی روی صورت خود جمع کنید چهره شما رنگ واقعی به خود نخواهد گرفت و اغراق آمیز خواهد بود. هدف از کشیدن خط لب مشخص کردن محیط لب‌هایتان نیست، هدف فرم دهی و برجسته کردن لب‌هاست. برای داشتن یک خط لب خوب باید از یک خط لب یک یا دو درجه تیره‌تر از رژ خود استفاده کنید. آن را روی مرز شروع شدن لب‌هایتان بکشید و آن را تا داخل لب خود ادامه دهید.

حتی اگر یک سایه خیلی ملایم هم استفاده می‌کنید اگر روش درستِ محو کردن را بلد نباشید غیرطبیعی به نظر می‌رسد. از آموزش‌های ویدئوهای آموزشی استفاده کنید و از براش‌های مناسب و باکیفیت استفاده کنید. برای کشیدن خط چشم ابتدا زیر استخوان ابرو را هایلات کنید و از سایه های درخشان و ملایم استفاده کنید. رنگ آبی برای چشمان قهوه ای مناسب است زیرا مخالف رنگ قهوه ای است.

دوره میکاپ

به طور کلی طی سال های اخیر روش ها و ترفندهای زیادی با استفاده از وسایل آرایشی مخصوص برای اجرای میکاپ و آرایش روی کار آمده که تاثیرات چشمگیری… خیلی از میکاپ آرتیست‌ها یا آرایشگرهای حرفه‌ای بر این باور هستند که رژ لب تکمیل‌کننده اصلی یک آرایش در چهره است. از پرطرفدارترین ابزار زیبایی که می توان به آن اشاره داشت ریمل چشم بوده که انواع ضد آب آن کاربرد و محبوبیت بیشتری داشته ولی با توجه به مقاومت…