آرایش صورت برای نوجوانان مجموعه زیبایی صورتگر ماه مجله زیبایی-رژ دونی

در این مدل آرایش همه قسمت های صورت به طور ظریف و زیبا آرایش می شوند. چشم ها و ابروها مانند دیگر روش ها سنگین و مصنوعی نیستند و بسیار نزدیک به حالت طبیعی خواهند بود. برای شروع آموزش میکاپ صورت اروپایی ابتدا از چشم ها شروع می کنیم. همانطور که اشاره شد آرایش چشم نباید غلیظ و سنگین باشد.

  • در نتیجه، احتمال جوش زدن، ایجاد لک و چین و چروک پوست، بیشتر می‌شود.
  • هرچند که شاید این محصول از ضرورتی مانند پرا یمر معمول برخوردار نباشد، لیکن می‌تواند نقش قابل توجهی در زیباسازی لبها داشته باشد.
  • رنگ آبی برای چشمان قهوه ای مناسب است زیرا مخالف رنگ قهوه ای است.
  • پرایمر را مانند کرم مرطوب کننده ساده می‌توانید با انگشتان و به مقدار به صورت خود بزنید تا جذب پوست شود.
  • با پیروی از آموزش آرایش صورت حرفه‌ای ساریسا، استفاده از محصولات صحیح و اندکی تمرین می‌توانید مهارت آرایش صورت را به سطوح بالاتری برسانید.

نام و شماره تماس خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. برای پیش ثبت نام سریع با موبایل اندروید یا آیفون خود بر روی دکمه مربوطه کلیک نمایید و پیامک را ارسال نمایید، تا کارشناسان با شما تماس بگیرند. برای استفاده از هایلایتر می‌توانید از نوک انگشت یا براش‌های کوچک مخصوص هایلایتر استفاده کنید. برای شستن صورت از شوینده‌های ملایم صورت استفاده کنید و صورت را به آرامی بشویید. یک دقیقه برای ماساژ صورت وقت بگذارید تا همه باکتری‌ها و سلول‌های مرده پوست که در منافذ پوست جمع شده‌اند، با آب و شوینده بیرون بیایند و کاملا تمیز شوند. نیازی به مالش اسپری یکبار مصرف نیست، زیرا طی چند ثانیه به طور طبیعی خشک می شود.

در آرایش صورت پوست چرب باید از لوازم آرایشی و تکنیک هایی استفاده کنیم تا از ترشح بیش از حد چربی جلوگیری شود. برای این کار توصیه می شود از پنکک و کرم پودرهای فاقد چربی یا oil free استفاده شود. همچنین برای زیرسازی آرایش می توان از پرایمر مخصوص پوست چرب استفاده کرد تا میکاپ دوام بیشتری داشته باشد.

روغن هسته انگور برای مو: فواید و نحوه استفاده از آن

در این دوره هنرجو با آماده سازی صورت قبل میکاپ، زیر سازی، فون زدن، کانتورینگ، انواع سایه ها، طراحی ابرو و لب و … آشنا می شود. فراموش نکنید که رنگ کرم‌پودر دقیقا باید با رنگ طبیعی پوست‌تان هم رنگ باشد نه خیلی روشن‌تر و نه خیلی تیره‌تر. کرم پودر باید با رنگ گردن و بالاتنه شما هماهنگی داشته باشد در نتیجه نباید رنگی را انتخاب کنید که با سایر بخش‌های بدن‌تان تفاوت رنگی واضح دارد. مطمئنا دوست ندارید که روی فک‌تان یک مرز واضح را به وضوح مشاهده کنید. در این بخش می توانید مدل های زیبا و جذاب انواع آرایش های صورت دخترانه و ملایم را مشاهده نمایید و با توجه به آنها انتخاب مناسبی داشته باشید. این سبک آرایشها اغلب به چهره کمرنگ و ملایم انجام می گیرد و در عین سادگی، زیبایی و جذابیت خاصی به چهره می بخشد.

روش کلاسیک سایه زدن این است که یک رنگ را روی تمام پلک می‌زنند. بعد از پاک کردن آرایش قبلی، صورت خود را با شوینده‌های مناسب بشویید. بعد از خشک کردن صورت، حتما از مرطوب‌کننده استفاده کنید. به همان دلیل که باید آرایش‌تان را پاک کنید، همواره باید صورت‌تان را شسته و تمیز نگه دارید. علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید.

توانایی شما پس از دوره میکاپ و گریم

با استفاده از یک بورس بزرگ نرم، شروع به مالیدن یک لایه سبک در سراسر صورت خود کنید. موهای برس را درون پودر فشار دهید، سپس برس را به روی پوست بکشید. وقتی صحبت از لایه اولیه است انتخاب یک سایه مناسب برای پوستتان یک اولویت درجه یک است. یک سایه مناسب برای لایه اولیه می‌تواند تفاوت بسیاری ایجاد کند. ویدئو شماره ۴- پرایمر روغنیاگر پوست شما خشک است و احساس می کنید به نرمی و آبرسانی بیشتری نیاز دارد، می توانید از یک پرایمر بر پایه روغن استفاده کنید.

با بهره مندی از میکاپ آرتیست های حرفه ای تمام آموزش های لازم برای آرایش صورت از پایه تا پیشرفته و تکنیک های آرایش عروس را ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های پایین صفحه تماس بگیرید. به کمک لایه برداری و استفاده از کرم پودر و کانسیلر باید در اولین مرحله انجام شود. کرم را به صورت چند نقطه بر روی پوست خود بزنید و آنگاه با کمک پد آرایشی کرم را به صورت یکنواخت بر روی همه سطح پوست خود پخش کنید. پرایمر را پایه‌ای برای آرایش خود فرض کنید که کمک می‌کند سطح آرایش شما صاف‌تر باشد و دوام بیشتری داشته باشد. پرایمرها، ژل‌ها و کرم های نرم و لطیفی هستند که خطوط و منفذهای سطح صورت شما را پر می‌کنند و سطوح زبر را نرم کرده و یک سطح ایده آل برای آرایش شما به وجود می‌آورند.

کافی است فقط یک قطره از آن را روی کل صورتتان پخش کنید و ماساژ بدهید. دقت کنید که اگر پوست شما چرب و مستعد آکنه است، از این مرحله صرف نظر کنید. زیرا ممکن است صورت شما را بیش از اندازه چرب و روغنی نشان دهد. در نهایت یک اسپری پرایمر بر پایه آب روی صورتتان بزنید و صبر کنید تا خشک شود. می توانید برای خشک کردن آن از یک پنکه کوچک دستی استفاده کنید. استفاده از این نوع پرایمر برای آبرسانی پوست و ماندگاری آرایش به ویژه در فصل تابستان بسیار مناسب است.

ایده آل شست‌‌ و شوی صورت دوبار در روز است، یکبار صبح و یکبار شب قبل از خواب با آب خنک صورتتان را بشویید. سعی کنید از پاک کننده‌های ملایم و ژل‌های شست و شو متناسب با پوستتان برای شست وشو استفاده کنید. زیر چشم تان کانسیلر بزنید و با اسفنج کمی آن را محو کنید. با استفاده از مداد لب سفید قسمت های وسط لب بالا و پایین را بپوشانید.