خرید ماتیک فروش ماتیک قیمت ماتیک نمودار لحظه‌ای قیمت ارز ماتیک در نوبیتکس-رژ دونی

پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به تبدیل ارز های خود نمائید . فروش و خرید استلار رمز ارز استلار لومنس ارزی است که با هدف نقل و انتقالات مالی بدون مرز و سریع ایجاد شد. کارمزد معاملات در نوبیتکس به‌صورت درصدی از مبلغ کل معامله از خریدار و فروشنده دریافت می‌شود. شما می‌توانید تمامی اطلاعات دراین‌رابطه را در جدول کارمزدهای نوبیتکس پیدا کنید. به گزارش بلومبرگ، اپل قصد دارد تا امکان نصب برنامه‌ها را از منابع خارج از اپ استور بر روی آیفون‌ها و آی‌پدها فراهم کند.

  • پالیگان چیستپالیگان یک راه‌حل مقیاس پذیری لایه دوم اتریوم است که می‌تواند صدها یا حتی هزاران تراکنش بر ثانیه را انجام دهد و به دلیل این ویژگی، سرعت تراکنش‌های اتریوم افزایش و کارمزد آن‌ها کاهش می‌یابد.
  • برای مثال می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در راستای کاهش زمان خروج از Nuo استفاده شده است.
  • نکته بسیار مهم دیگر این است که یکی از سرمایه گذاران اصلی این رمز ارز صرافی بایننس می باشد.
  • این به آن معناست که تمام فعالیت‌ها و ارزش‌های این بازار توسط همان کد‌های پیچیده کنترل و ارزیابی می‌شوند و بانک‌ها و یا مقامات دولت ها کنترلی روی آن‌ها ندارند.

در این روش، معامله پس از اینکه کاربری دیگر با این قیمت حاضر به خرید یا فروش بود؛ صورت می‌گیرد. در حال حاضر ماتیک باارزش بازار ۹.۹۴ میلیارد دلار در رتبه ۱۶ بازار قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش آن ۷.۴۵ میلیارد واحد بوده و در نهایت روی ۱۰ میلیارد واحد به اتمام خواهد رسید. برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال ماتیک و قیمت لحظه‌ای ماتیک می‌توانید از نمودار بالا استفاده کنید. این پروژه در آغاز با عنوان MATIC Network یا شبکه ماتیک شروع به کار کرد و قرار بود به ارائه یک راه‌حل لایه دو بپردازد اما بعداً با گسترش و بزرگ‌تر شدن این پروژه و تبدیل به شبکهٔ شبکه‌ها ، به پالیگان تغییر نام داد.

پالیگان یا ماتیک چیست؟

برخی از تحلیل‌گران کریپتوکارنسی اذعان دارند که در حال حاضر، خرید و اضافه‌کردن رمز ارز ماتیک به سبد معاملاتی، گزینه منطقی و عقلانی به شمار می‌رود. اگر به دنبال خرید ارز دیجیتال ماتیک هستید، با ثبت نام و احراز هویت در کافه ارز، می‌توانید به صورت آنی و با کارمزد پایین، آن را به سبد معاملاتی خود اضافه کنید. با خرید پالی گان (ماتیک نتورک) اولین قدم در سرمایه گذاری را میتوانید بردارید. برای این امر کافیه که یک ولت یا همون کیف پول ارز دیجیتال رو نصب کنین رو گوشیتون و اقدام به خرید پالی گان (ماتیک نتورک) کنین. نگهداری ارزها در کیف پول این امکان رو میده که شما در هر جای دنیا بتونین فروش پالی گان (ماتیک نتورک) رو انجام بدین و وجه رایج اون کشور رو دریافت کنین.

چگونه ماتیک (MATIC) را بفروشیم ؟

رمز ارز ماتیک MATIC از جمله توکن های مبتنی بر استاندارد ERC-20 است و از این توکن به عنوان یک واحد پرداخت در شبکه استفاده می شود. شما می توانید این رمز ارز را در کیف پول های سخت افزاری لجر و ترزور و کیف پول های نرم از افزاری اتمیک و مای اتر ذخیره نمایید. سرعت بالا و کارمزد کمپلتفرم پالیگان، باعث شده است که پروژه‌های دیفای موجود بر بلاک چین اتریوم، خود را با این پلتفرم سازگار کرده و از آن به‌عنوان وسیله‌ای برای افزایش مقیاس‌ پذیری خود استفاده کنند. Kyber Network از راه‌اندازی استخر نقدینگی در پالیگان خبر داده است و Aave نیز بیش از ۸۵ میلیون دلار پاداش به تامین‌کنندگان نقدینگی خود در پالیگان اختصاص می‌دهد. تمام این خبرها، باعث می‌شوند که ارزش ارز دیجیتال ماتیک افزایش پیدا کرده و این ارز، ثبات قیمتی خود را حتی در زمان‌های سقوط شدید بازار، حفظ نماید. بنیان‌ گذاران پالیگان اعلام کرده‌اند که این ارز روزی جزو سه ارز بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود.

صرافی ارزپایا با ایجاد بخش خرید و فروش آسان و خرید و فروش حرفه‌ای، محیطی مناسب برای تمام کاربران، اعم از تازه‌واردین و تریدرهای حرفه‌ای ایجاد کرده است. برایخرید ماتیکدر بخش خرید و فروش آسان، کافی است مقدار ارز متیک موردنظر را مشخص کنید تاقیمت ماتیکبرای شما محاسبه شود. امکان خرید ماتیک با قیمت دلخواه نیز در بخش خرید و فروش حرفه‌ای فراهم شده است. در این قسمت می‌توانید قیمت موردنظر خود را برای خرید متیک وارد کرده و ارزهای دیجیتال را بر اساس استراتژی شخصی خود معامله کنید.