چه؟ بر اساس گزارشی که توسط Retail Bulletin منتشر شده است، L’Oréal با سوپرمارکت بریت،ا Sainsbury’s همکاری کرده است تا ،ید هوش مصنوعی را به بخش مواد غذایی در بریت،ا بیاورد.
جزئیات فناوری مراقبت از پوست مبتنی بر هوش مصنوعی L’Oréal توسط Modiface برای اسکن چهرههای مصرفکننده برای ارائه مراقبتهای پوستی متخصص و توصیههای شخصیشده در رده مواد غذایی Sainsbury استفاده خواهد شد.
غول زیبایی و گارنیر متخصصان زیبایی Sainsbury را در مورد ابزارهای Skin Genius L’Oréal Paris و Garnier’s Skin Coach آموزش داده اند که با استفاده از فناوری ModiFace ساخته شده اند.
چرا؟ سوفی هاگ، مدیر بخش سلامت و زیبایی در Sainsbury’s، گفت: «متخصصان زیبایی ما نقش مهمی در حمایت از مشتری، دارند که محصولات زیبایی ما را در فروشگاههای ما ،یداری میکنند و این فناوری فوقالعاده به این م،ی است که آنها میتوانند خدمات شخصیتر و متن،تر ارائه دهند.
“،یب تعامل چهره به چهره و فناوری واقعا ما را از دیگران متمایز می کند و به مشتریان دلیل قانع کننده دیگری برای توقف در راهروی زیبایی در هنگام ،ید خواربارفروشی می دهد.”
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/loreal-teams-up-with-uk-supermarket-sainsburys-to-bring-ai-s،pping-to-the-grocery-category/