آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ

روش کلاسیک سایه زدن این است که یک رنگ را روی تمام پلک می‌زنند. برای استفاده از پرایمر چشم می‌توانید از نوک انگشتان خود استفاده کنید. با پودر فیکس، پرایمر را تثبیت کنید تا برای اضافه کردن سایه ابرو، آماده شود. برای پخش کردن کانسیلر روی ناحیه مورد نظر، از نوک انگشتان خود استفاده کنید. می‌توانید روی پیشانی، اطراف بینی و چانه هم از کانسیلر استفاده کنید و حتی بالای لب. کرم پودر مایع را می‌توانید با نوک انگشتان خود پخش کنید.

  • اگر از برنامه میکاپ و آرایش صورت راضی بودین لطفا برای حمایت از ما به برنامه رای دهید.
  • پرایمر کمک می‌کند که آرایش ما برای مدت بیشتری باقی بماند.
  • در ادامه با معرفی چند تکنیک ساده می‌توانید فرم کشیده و زیبایی به صورت گرد خود ببخشید.

هنگام خرید کرم پودر آن را روی دست امتحان نکنید بلکه آن را روی گردن یا پوست صورت بمالید. برای اینکه آرایش زیبایی داشته باشید و اصطلاحا آرایش به شما بیاید، در قدم اول لازم است تک تک اعضای صورت‌تان را بشناسید. فرم کلی صورت‌تان، رنگ پوست، فرم و رنگ چشم، فاصله چشم‌ها، فرم بینی و شکل لب و رنگ آن مواردی هستند که برای آرایش حرفه ای صورت باید آن‌ها را در نظر داشته باشید. در این مقاله مفصلا به آموزش آرایش صورت مانند آرایشگران حرفه‌ای پرداختیم.

مدل آرایش صورت عروس

یک محصول نرم کننده و خامه ای که رنگ هلویی بیش تری در آن به کار رفته است به کنتراست آبی، بنفش و سیاهی زیر چشمانتان کمک می کند. برای چین و چروک ها، لکه های قرمز یا مویرگ های شکسته، از یک کانسیلر ضخیم تر با رنگ دانه زرد استفاده کنید. البته محصولات براق‌کننده لب نیز به شما در اجرای میکاپ صورت مناسب کمک می‌کنند. همچنین این محصول می‌تواند روکشی براق با رنگ‌ دلخواهتان ایجاد کند.

به طور کلی افرادی که رنگ پوست سرد و روشنی دارند بهتر است از رنگهایی با تناژ صورتی کم رنگ، مرجانی و یا هلویی استفاده نمایند. در مقابل خانم هایی که رنگ پوست تیره ای دارند رنگ های گرم بیشتر به پوست صورتشان می آید و استفاده از رنگ های گرم همچون قهوه ای، قرمز و بنفش توصیه می شود. در این بین کسانی هستند که پوست سبزه دارند که با انتخاب رنگ های صورتی پر رنگ و یا رنگ زرد بهترن آرایش را خواهند داشت. در مرحله اول شما می توانید مقداری کرم پودر به پیشانی، گونه ها، چانه و اطراف لب بزنید، سپس با یک پد مناسب آن را به صورت ضربه ای در سطح پوستتان پخش کنید. قسمت هایی مثل اطراف بینی، زیر ابرو و اطراف خط لب را از قلم نیندازید.

۳. بعد از خط لب، نوبت استفاده از رژ لب است.

اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود. ابرو‌های شما تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن چشم‌هایتان دارد. ابرو‌هایی با فرم طبیعی چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. ابروهای نازک باعث کشیده شدن چشم‌ها نمی‌شود و به طور کامل ظاهر شما را تغییر می‌دهد.

رنگ کردن ابرو در خانه

برای داشتن چهره‌ای طبیعی و زیبا و آرایش صورت ملایم، شما می‌توانید تنها با استفاده از فرم مژه و ریمل به مژه‌های خود حالت دهید و زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید. کانسیلر از آن دسته محصولاتی می‌باشد که طرفداران زیادی دارد. بسیاری از خانم‌ها هستن که به دلیل داشتن پوستی زیبا از کرم پودر استفاده نمی‌کنند و فقط به کمک یک ضدآفتاب خوب و یک کانسیلر جای جوش، لکه‌ها، سیاهی دور چشم خود را پوشش میدهند. برای آرایشی طبیعی‌تر هنگام خرید کانسیلر نیز همانند کرم پودر می‌بایست پایه رنگ پوست فرد در نظر گرفته شود.

این لوازم و استفاده از تکنیک های مخصوص، لایه ای صاف و بی عیب و نقص در ظاهر بانوان و عروس ایجاد میکند. ممکن است با این سبک زیبایی، کمی احساس سنگینی در صورت خود کنید اما ماندگاری آن زیاد است. هنر میکاپ ؛ بیشتر به عنوان یک تقویت کننده، ویژگی های طبیعی و زیبایی یک فرد را بیشتر میکند، بدون اینکه زیبایی طبیعی را پنهان نماید.

برای اینکه تیرگی دور چشم را با کانسیلر مخفی کنید، از کانسیلری که یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست است کمک بگیرید و آن را به صورت دو مثلث کوچک برعکس زیر چشم‌های‌تان بزنید. علاوه بر این قسمت پایین پل بینی، چانه، وسط پیشانی و بالای لب بالایی‌تان را هم کانسیلر بزنید. در حالی که از کانتور برای ایجاد سایه استفاده می‌شود، برنزر نیز یک درخشش طبیعی ایجاد می‌کند که استخوان گونه و سایر ویژگی‌های طبیعی را برجسته‌تر می‌کند. در سوی مقابل، رژگونه برای اضافه کردن رنگ به گونه‌ها، کاربرد دارد.