صفر تا صد آموزش آرایش صورت به سبک حرفه ای ها میس و مستر

همانطور که میدانید جوش های پوستی و لکه های آن شامل حال همه ما می شود، شما می توانید با آرایش جلوه بد این جوش ها را محو کنید و زیبایی چهره تان را حفظ کنید. از مرکز لب‌ها شروع کنید و رژ لب را به دو طرف لب‌ها پخش کنید. مراقب باشید که رژ لب از خط‌هایی که قبلا با خط لب کشیده‌اید، بیرون نزند.

برای کشیدن ابروها می‌توانید از مداد، سایه ابرو، پماد ابرو، ژل ابرو و ماژیک ابرو استفاده کنید. هر ابزاری را که برای این کار انتخاب کردید، توجه داشته باشید که باید به رنگ طبیعی موهای‌تان نزدیک باشد. سبک و مدل آرایش ضد پیری (Anti-aging makeup model)، به دلیل جوان تر و شاداب تر به نظر رسیدن زنان مسن تر مورد استفاده قرار میگیرد. در این مدل از انواع سبک آرایش و میکاپ، هدف این است که با محصولات مناسب، چین و چروک و لک های صورت را مخفی کرد. این مدل از آرایش میتواند در ایجاد جذابیت و جوانی کمک شایانی به خانم های سن بالا کند.

  • و به همین دلیل هنوز بعد از سالها چنین سبکی محبوبیت خاصی در میان بانوان دارد.
  • رژگونه به طور معمول می بایست با یک زاویه مشخص، از ابتدای گونه شروع شده و تا شقیقه ها ادامه داشته باشد.
  • سبک میکاپ درخشان یا براق، شامل سایه های متالیک و پر زرق و برق برای چشم است.
  • همچنین مدل آرایش مات، مناسب برای انواع مناسبت ها است که به پوست اجازه تنفس میدهد و پررنگ به نظر میرسد.
  • اگر روی صورت تان جای زخم یا خراشی وجود دارد و می خواهید آن را با آرایش محو نمایید.

برای آرایش چشمان بادامی تکنیک آرایش چشم گرد را به کار ببرید، فقط زمان سایه زدن از فرم چشمان خود پیروی کنید. رژگونه مناسب برای پوست روشن صورتی سایه روشن و خوبی است. برای پرپشت شدن مژه‌ها ترفندهایی را در این مقاله آموزش دادیم. اما اگر می‌خواهید مژه‌های‌تان حجیم‌تر و حالت‌دارتر شود، می‌توانید در مجالس خاص از مژه مصنوعی استفاده کنید. بهترین چسب برای مژه مصنوعی چسب‌های جراحی است که از داروخانه‌ها قابل خریداری است. با یک خلال دندان کمی چسب را روی نوار داخلی مژه بزنید و با احتیاط آن را روی خط مژه‌تان بچسبانید.

انواع مدل آرایش صورت؛ چطور آرایش صورت انجام دهیم؟

ولی اگر از سایه‌های روشن‌تر برای آرایش استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید. اگر چشم‌های آبی و موهای بور دارید اصلا از خط چشم مشکی استفاده نکنید. برای پر نشان دادن ابروهایتان می‌توانید به کمک مداد ابرو و یا سایه‌ی ابرویی که همرنگ و یا یک درجه روشن‌تر از رنگ موی شما می‌باشد این کار را انجام دهید. برای راحت‌تر انجام دادن این کار می‌توانید به کمک مداد ابتدا فرم ابرو را بکشید و سپس داخل آن را به صورت هاشوری پر کنید.

ابتدا از پالت رنگی نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید (رنگی در طیف کرم و قوه‌ای). رژگونه های پودری می بایست با براش های مخصوص خود زده شوند، در حالی که رژگونه های کرمی و ژله ای را می توان با کمک انگشتان دست نیز به صورت زد. نحوه زدن رژگونه بستگی به نوع رژگونه مورد انتخاب شما دارد.

میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس

کانسیلر هلویی رنگ برای تیرگی زیر چشم، کانسیلر سبز رنگ برای پنهان کردن جای جوش و لکه و کانسیلر متمایل به زرد را برای همه نواحی صورت می‌توانید استفاده کنید. قبل از استفاده از کانسیلر متمایل به زرد از کرم پودر متناسب با پوستتان استفاده کنید. برای کشیدن خط چشم از آینه درشت نما استفاده کنید تا انتهای مژه ها را بهتر ببینید. بعد از این که سایه چشم را زدید، خط چشم را نزدیک به مژه ها بکشید .

مادامی که یک نفر قصد دارد تا مدل عکاسی شود، قطعا سبک آرایش مو و صورت او متناسب با شخصیت مورد نیاز عکاس، منحصر به فرد خواهد بود. همانطور که مدل ها در لباس های خود با چیزی غیر معمول و متفاوت را به تصویر بکشند. اساسا با کمک یک میکاپ آرتیست، میتوان به این ظاهر مطلوب و هنری دست یافت. همچنین رنگ های نارنجی مایل به قهوه ای، توجه ویژه ای را به خود جلب کرده اند.