علی بابا بازار جدید Miravia را در اسپانیا راه اندازی کرد


چه؟ علی بابا بازار جدیدی به نام Miravia در اسپ،ا راه اندازی کرده است که گفته می شود برندها و تولیدکنندگان محتوا را با مصرف کنندگان مرتبط می کند.

جزئیات این بازار با محصولات مد، زیبایی، غذا و سبک زندگی، محتوای انحصاری ایجاد شده توسط اینفلوئنسرها و همچنین ابزارهای آزمایشی آرایش مجازی را ارائه می دهد.

برندهایی که در حال حاضر در بازار به نمایش گذاشته شده اند عبارتند از L’Oréal Paris و Silbon، با مارک هایی که می توانند فروشگاه خود را ایجاد و طراحی کنند تا از طریق این پلتفرم به فروش برسند.

چرا؟ Yann Fotaine، مدیر کل Miravia، می‌گوید: «ما می‌خواهیم به فروشندگان محلی و جه، فضا بدهیم، ما از همه برندهای بزرگ و کوچک، با پیشنهادات رقابتی و تجربه ،ید شخصی و سرگرم‌کننده پشتیب، می‌کنیم.

ما اسپ،ا را انتخاب کردیم زیرا کشوری است که 30 میلیون ،یدار آنلاین دارد. اسپ،ا یکی از بازارهای اروپایی با بیشترین پتانسیل در بخش تجارت الکترونیک است. نفوذ زیادی در اینترنت و فناوری تلفن همراه دارد که به م،ای پتانسیل عظیمی برای پلتفرمی مانند Miravia است.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/alibaba-launches-new-marketplace-miravia-in-spain/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با