P&G سه ماهه اول 2023: فروش خالص 1 درصد به دلیل کاهش تورم افزایش یافت


چه؟ Procter & Gamble نتایج خود را برای سه ماهه اول سال مالی 2023 گزارش کرده است. در سه ماه منتهی به 30 سپتامبر 2022، فروش خالص به 20.6 میلیارد دلار رسید که یک درصد نسبت به دوره سال قبل یک درصد افزایش داشت. سود خالص هر سهم 1.57 دلار آمریکا کاهش یافت که نسبت به سال قبل 2 درصد کاهش داشت.

جزئیات تولیدکننده FMCG ایالات متحده گفت که ارز خارجی نامطلوب شش درصد بر فروش خالص تأثیر دارد، اگرچه همه دسته ها شاهد کاهش حجم بودند. افزایش فروش ارگ،ک 7 درصدی ناشی از افزایش 9 درصدی قیمت بالاتر و یک درصد افزایش از ،یب مثبت محصول بود که تا حدی با کاهش سه درصدی حجم حمل و نقل جبران شد.

Beauty شاهد افزایش 4 درصدی فروش محصولات ارگ،ک در مقایسه با دوره مشابه در سال 2022 بود که فروش محصولات ارگ،ک پوست و مراقبت های شخصی تک رقمی شد که با کاهش SK-II جبران شد. فروش ارگ،ک مراقبت از مو به صورت تک رقمی افزایش یافت.

چرا؟ جان مو،، رئیس هیئت مدیره، رئیس و مدیر اجرایی، اظهار داشت: «ما در سه ماهه اول سال مالی 2023 نتایج قابل قبولی را در یک محیط عملیاتی و هزینه بسیار دشوار ارائه کردیم. این نتایج ما را قادر می‌سازد تا محدوده راهنمای خود را برای فروش ارگ،ک و رشد EPS برای سال مالی علی‌رغم ادامه باد مخالف قابل توجه حفظ کنیم. ما متعهد به استراتژی های یکپارچه خود برای مجموعه محصولات متمرکز، برتری، بهره وری، اختلال سازنده و ساختار سازم، چابک و پاسخگو هستیم. این استراتژی‌ها ما را قادر ساخته‌اند تا شتاب قوی ایجاد و حفظ کنیم. آنها همچنان استراتژی های من،ی برای عبور از چالش های کوتاه مدتی هستند که با آن روبرو هستیم و به ارائه رشد متعادل و ایجاد ارزش ادامه می دهند.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/pg-q1-2023-net-sales-inch-up-1-percent-as-inflation-bites/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با