محصولات مراقبت از پوست صمیمی زنان با نام تجاری Ina – WWD


روز پنجشنبه، اینا، یک برند جدید مراقبت از پوست ،نه، راه اندازی می شود.

این برند که توسط شیمیدان و بنیانگذار Project Chemistry سوزان گلدزبری و OB-GYN دکتر بری ریج وی تأسیس شد، در داخل کشور توسعه یافت و به این م،ی بود که به اندازه کافی ملایم باشد تا بر روی فرج استفاده شود.

گلدزبری، که از دهه 80 به ،وان یک شیمیدان آرایشی کار کرده است، توضیح داد که این برند از روی اشتیاق و همچنین برای پر ، فضای سفید در بازار مراقبت از ،ن ساخته شده است. «اینا از عشق به مادرم متولد شد. سال‌ها پیش وقتی از او مراقبت می‌کردم، متوجه شدم که محصولات زیادی برای مراقبت از سالمندان، به‌ویژه ،ن، وجود ندارد که به مسائل مورد نیاز رسیدگی کند.» او توضیح داد. “به طور غریزی می دانستم که می توانم محصولات ایمن تر و پیشرفته تر ایجاد کنم.”

،یبات اینا گیاهی و آزمایش شده بالینی است.

در طی 15 سال، گلدزبری با Ridgeway همکاری کرد تا Ina، به م،ای مادر در فیلیپینی، یک “خط مراقبت صمیمی از پوست، توسعه یافته برای ارتقاء و مدرن ، سلامتی ،نه” ایجاد کند. تاریخ عرضه این برند نیز عمدی بود، زیرا 20 اکتبر سا،وز تولد مادر گلدزبری است. او گفت: «این ادای احترام به مادرم و همه ،ن در همه جا است.

خط جدید شامل پنج محصول در حال ثبت اختراع است که برای همه ،ن طراحی شده است: یک پودر مایع ضد چروک، 26 دلار، یک پاک کننده متعادل کننده، 24 دلار، یک مرهم سد، 28 دلار، یک سرم مرطوب کننده، 38 دلار، و یک ا،یر روغن مغذی، 42 دلار. اینا محصولات دیگری را برای سال 2023 عرضه می کند که همه بر سلامتی ،نه متمرکز است. در حالی که می توان از این محصولات برای رفع نگر، های خاص سلامت واژن استفاده کرد، گلدزبری خاطرنشان کرد که این برند برای استفاده روزانه به ،وان یک روال اساسی سلامتی توسعه یافته است.

به گفته منابع صنعتی، انتظار می‌رود این برند که روز پنجشنبه در سایت InaLabs.com راه‌اندازی می‌شود، به فروش 10 میلیون دلاری در دو سال اول خود برسد. اینا همچنین چشم به توسعه دارد و در حال حاضر قصد دارد در سال 2023 وارد ،ده فروشان شود.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/intimate-skin-care-،nd-ina-launches-1235394440/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با