وب سایت آموزش رایگان زبان انگلیسی از صفر آموزش زبان انگلیسی استاد عطایی | zabannew

وب سایت آموزش رایگان زبان انگلیسی از صفر آموزش زبان انگلیسی استاد عطایی | zabannew

به سرعت متوجه خواهید شد که FluentU فقط یک پخش­کننده ویدیو سایت نیست. برای مثال اگر معنای یک کلمه را نمی­دانستید، نشانگر خود را روی زیرنویس­های تعاملی بچرخانید تا ویدیو را موقتا متوقف کرده و به تعاریف، تلفظ­ها و نمونه­های آن کلمه، دسترسی پیدا کنید. این یک روش عالی و بسیار کاربردی، برای یادگیری کلمات انگلیسی در متن است. این دوره با تمرکز بر زبان انگلیسی به کار رفته در محل کار، به شما کمک می­کند تا توانایی­های کاربردی زبان انگلیسی خود را افزایش دهید. شما در اینجا نحوه صحیح صحبت کردن، تلفظ کردن، درک مطلب، شنیدن، نوشتن و خواندن را تمرین خواهید کرد. این دوره به شما اطمینان می­دهد که در کل مهارت­های انگلیسی شما را تقویت می­کند.

  • هر چه بیشتر در معرض زبان انگلیسی قرار بگیرید، سریعتر یاد خواهید گرفت.
  • تنها مشکل Duolingo برای ما ایرانی‌ها این است که زبان فارسی به عنوان زبان پیش فرض در آن وجود ندارد.
  • کلمه تحلیلی از تجزیه و تحلیل آمده است، که به معنی بررسی دقیق قسمت­های مختلف چیزی است.
  • این درس بر روی چگونگی ساخت پاراگراف­ها، قسمت­های اصلی یک پاراگراف و نحوه ارائه حقایق و آمار متمرکز است.
  • یک مقاله در مورد آموزش زبان انگلیسی برای کودکان  نوشته که خوندنش خالی از لطف نیست .

سایت سلام زبان اولین، بزرگترین و قدیمی ترین سایت آموزش زبان انگلیسی است. این یک پایگاه داده‎ای گسترده و آنلاین حاوی دوره‎های رایگان مربوط به 119 زبان است و به این دلیل منحصربفرد می‎باشد که راه‎های یادگیری زبان و منابع عمومی چند زبانۀ بیشتری را در اختیار شما قرار می‎دهد. نکته مهم ‎تر اینکه در این سایت لینک‎ها و منابع مربوط به زبان‎هایی وجود دارد که کمتر معمول هستند مثل فریزیان (Frisian) و مالایی (Malay). استاد زبان آنلاین شدن در اُتیچر خیلی سریع و آسان و با ثبت‌نام در سایت آغاز
می‌شود. استاد زبان مناسب
خود را از میان اساتید تاییدشده اُتیچر انتخاب کنید و زبان را آنلاین یاد
بگیرید.

یادگیری انگلیسی برای سخنرانان اسپانیایی از Pimsleur

دوره آموزشی سلام زبان با توجه به این واقعیت یک دوره با کیفیت و قطعا کاملتری را به آسانی یاد می دهد. این سایت (طبق اظهارات خود) منبعی از بهترین رسانه‎های آزاد فرهنگی و آموزشی است که اقدام به جمع آموری دوره‎ها و منابع رایگان برای کاربران خود میکند. بخشی از این منابع عبارتند از بلاگ و لینک‎هایی به 1000 دورۀ رایگان که بسیار سودمند میباشد.

اگر استاد زبان آنلاین خود را اشتباه انتخاب کنید چه می‌شود؟

این کلاس ها بسیار گران بوده و مدت زمان زیادی به طول می انجامند. از جمله سایر روش ها برای آموزش رایگان زبان انگلیسی، استفاده از کتاب های خود آموز زبان انگلیسی می باشد. البته این امر در کنار سایت همیار زبان، به صورت رایگان صورت می گیرد.

FluentU مکانی عالی برای یادگیری تمام مهارت­های زبان انگلیسی است. در اینجا شما نحوه استفاده بومیان انگلیسی زبان، از زبان انگلیسی را، صرفنظر از اینکه در حال حاضر در چه سطحی هستید، آموزش می­بینید. اگر شما رانندگی نمی­کنید یا مایل هستید در هزینه بنزین صرفه­جویی نمایید، دوره های رایگان آنلاین انگلیسی، مناسب شما هستند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار