خرید ماتیک آنلاین با تحلیل و قیمت Matic پی ام ایکس چنج سایت رسمی خرید ماتیک

اگر می‌خواهید در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کنید، ابتدا باید یک صرافی آنلاین معتبر را برای خود انتخاب کرده و در آن ثبت‌نام کنید. برای انجام معاملات و خرید و فروش ارز ماتیک در صرافی اکسبیتو باید مراحل زیر را انجام دهید. ابتدا باید در این صرافی ثبت‌نام کرده و یک حساب کاربری برای خود بسازید.

پس از افزایش قیمت، ماتیک در ۲۳ می به ۱٫۰۹ دلار سقوط کرد، اما به زودی در ۲۶ می ۲۰۲۱ دوباره اصلاح شد و به ۲٫۲۱ دلار رسید. قیمت ارز دیجیتال ماتیک به تدریج تا ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۱ به ۰٫۶۹ دلار کاهش یافت. ارز دیجیتال ماتیک به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال سال ۲۰۲۱ شناخته شده است. قیمت این ارز دیجیتال از ۰٫۰۱ دلار در ژانویه به ۲٫۲۱ دلار در ۹ دسامبر رسید.

این ارز سال ۲۰۲۱ را با قیمت ۰.۰۱۷۸ دلار شروع کرد و در ماه می به قیمت ۲.۶۲ دلار رسید. این صعود چشمگیر قیمت ماتیک، نظر بسیاری از سرمایه‌ گذاران و تحلیلگران را به پلتفرم پالیگان جلب کرد و باعث شد عده زیادی روی خرید ماتیک سرمایه گذاری کنند. خرید متیک، بدون بررسی تمام جوانب و پیدا کردن بهترین قیمت برای خرید MATIC، منطقی نیست.

  • احراز هویت در نوبیتکس با توجه به کاربری مالی آن، با ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی و یا نرم‌افزارهای کاربردی روزمره متفاوت است و نیازمند ارائه اطلاعات هویتی درست و دقت و توجه بالا در ارسال اطلاعات است.
  • در ادامه به نحوه خرید و فروش کوین متیک در والکس و کارمزد آن خواهیم پرداخت.
  • از توکن‌های پالیگان برای پرداخت کارمزد تراکنش‌های این شبکه و همچنین برای تایید تراکنش‌های آن از روش اثبات سهام استفاده می‌شود.
  • در حال حاضر باید صبر کنید ببینید بیت کوین تا چند ریزش خواهد کرد و در کف های پائینی بخرید.

در بازار ارزهای دیجیتال شما قطعاً به مکان امنی برای ذخیره‌سازی دارایی‌تان نیاز دارید. پروتکل قابلیت همکاری مبتنی‌بر پولکادات t3rn که با هدف تسهیل تراکنش‌ها بین بلاک چین‌های مختلف راه‌اندازی شده است، به‌تازگی ۶.۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است. پالیچین کپیتال این دور تأمین مالی را رهبری کرد و شرکت‌هایی همچون هوبی ونچرز، فیگمنت کپیتال، بلاکچینج ونچرز و لمنیسکپ در آن مشارکت کردند.

پالیگان یا ماتیک «MATIC» چیست؟

D’CENTکیف پول سخت ‌افزازی Dcent را می‌توان به گوشی‌های اندروید و iOS متصل کرد. سیستم اتصال این کیف پول به طور اختصاصی برای استفاده در گوشی‌های موبایل طراحی شده و قوی‌تر از کیف پول‌ های دیگر عمل می‌کند. Exodusاکسودوس، علاوه بر کیف پول مناسب موبایل‌، برای دسکتاپ نیز طراحی شده و می‌توانید روی لپ‌تاپ خود از آن استفاده کنید. کلیه حقوق این سایت نزد رمز ارز یار محفوظ بوده و بازنشر محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است. به طور معمول، در اوکی اکسچنج، در سریع ترین زمان ممکن میزان خریداری شده شما واریز می شود. این پلتفرم برای پردازش تراکنش‌ های خارج از زنجیره، قبل از نهایی شدن آن‌ها در زنجیره اصلی اتریوم از فناوری پلاسما بهره می گیرد.

MATIC

در این مطلب قصد داریم تحلیل تکنیکال اتریوم را بررسی و مسیر حرکات … پلتفرم پالی گان Polygon و یا همان Matic Network سابق در اکتبر 2017 راه اندازی شد. این پلتفرم توسط دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین، با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal تاسیس شد.در سال 2019 تیم پلی گان کمک بزرگی به اکوسیستم اتریوم کرد. این تیم بر روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اتریوم کار کردند. برای خرید بیت کوین در مجموعه پی ام‌ ایکسچنج نیاز به احراز هویت می باشد و برای فروش ماتیک به مجموعه ما نیاز به احراز هویت نخواهید داشت.

کلمه ٔ کُسمِتیک فرانسوی که از کُسمِتیکُوس یونانی گرفته شده است ، به داروهایی اطلاق می گردد که برای طراوت و زیبایی و محافظت پوست بدن و صورت و گیسوان به کار برده میشود. با وجود استدلال عالی کارلا بوندی، دادستان کل، استوارت بی گناه تشخیص داده شده، آزاد می شود. بعدها استوارت به کتی حمله می کند و در زیرزمین یک مرکز خرید بزرگ تقریباً متروک به او تجاوز می کند. کریس وقتی از این موضوع باخبر می شود، اسلحه اش را برمی دارد و در پارکینگ مرکز خرید به مهاجمش شلیک می کند.

بلاکچین اتریوم با مشکلاتی هم چون هزینه بالای کارمزد، ازدحام شبکه و مقیاس پذیری کم روبه رو است. در ابتدا نام شبکه این ارز Matic Network بود اما در فوریه2021، Matic Network به Polygon تغییر نام داد. ارزدیجیتال ماتیک Matic برای هزینه‌های حکمرانی یعنی مشارکت در اداره شبکه با رای دادن، کمک به امنیت، سهام و کارمزد این شبکه استفاده می‌شود. این توکن‌ها برای خدمات پرداخت در Polygon و به عنوان ارز بین کاربرانی که در اکوسیستم Polygon فعالیت می‌کنند، استفاده می‌شوند. هزینه‌های معامله در زنجیره‌های جانبی Polygon نیز به صورت توکن MATIC پرداخت می‌شود.

شما میتوانید در صفحه اصلی در بخش خرید و فروش آسان ارز مبدا خود را بر روی ماتیک گذاشته و ارز مقصد را تومان انتخاب نمائید و وجه ریالی شما از طریق سیکل پایا و کارت به کارت واریز خواهد شد . برای اینکار تنها کافیست از طریق آدرس زیر وارد ربات شده و مراحل احراز هویت و خرید ارز را طی کنید . تراست ولت و اتمیک ولت دو مورد از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز ماتیک هستند. هم‌اکنون پلتفرم پالیگان با پلتفرم‌های بزرگی ماننددیسنترالند ، چین لینک و میکر دائو شراکت دارد و سرمایه‌گذارانی مانند مارک کوبان، مالک میلیاردر تیم NBA‌ نیز در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. به همین دلیل است که سرمایه گذاران زیادی خرید متیکرا یک سرمایه‌گذاری منطقی و سود‌آور می‌دانند.

نمودار تحلیل تکنیکال پالیگان

تنها توجه داشته باشید شبکه و آدرس های مقصد و مبدا حتما صحیح باشند در غیر این صورت ارز شما در شبکه گم خواهد شد . در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . چنانچه تابحال اینکار را انجام نداده اید و تسلط ندارید میتوانید از پشتیبانی ما در این امر کمک بگیرید . در این مرحله به نوع شبکه ارز مبدا و مقصد دقت کنید و چنانچه آدرس اشتباهی وارد کنید ارز شما قابل برگشت نمی باشد و در شبکه گم میشود. برای تجربه خرید بهتر، کارشناسان تتر ایران به صورت 24 ساعته همراه شما خواهند بود تا خریدی مقدون به صرفه و مفید را تجربه کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار