WYOS اولین مراقبت از پوست، مراقبت از مو را در چوب های TSA-friendly – ​​WWD معرفی می کند


یک نام تجاری جدید در حال استفاده از قالب چوب در دسته بندی ها است.

این برند با نام WYOS، مخفف Write Your Own Story، قرار است در تاریخ 18 ژانویه در وب سایت خود با پنج واحد نگهداری سهام، با قیمت از 16 تا 24 دلار راه اندازی شود. این محصولات شامل ماسک صورت، پاک کننده، مرطوب کننده، چوب اصلاح و شامپو هستند که همگی در فرمت استیک هستند.

ایده این برند در نتیجه تغییر در رفتار مصرف کننده به سراغ بنیانگذاران آن، هر دو فارغ التحصیل L’Oréal آمد. جیمی گلسمن، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران، گفت: “ما هر دوی ما وسواس مصرف کننده داریم.” «مصرف‌کنندگان در حال حرکت هستند، آنها بیشتر سفر می‌کنند. ما می‌خواستیم مطمئن شویم که در حال توسعه یک برند هستیم که محصولاتی مطابق با این طرز فکر داشته باشد.»

تحقیقات بازار همچنین به آن‌ها اشاره کرد که مصرف‌کنندگان Gen Z کدام محصولات را بیشتر می‌،ند، اگرچه این برند از نظر جذابیت جه، است. وندی چارلند، مدیر عامل و بنیانگذار WYOS گفت: «ما بررسی کردیم که Gen Z از کدام دسته‌ها بیشتر استفاده می‌کند و کجا می‌تو،م مزایای محصول را در قالب چوب ارائه کنیم. ما در حال راه اندازی با این پنج محصول هستیم و با آماده شدن فرمول ها به گسترش خود ادامه خواهیم داد.

محصولات بدون ظلم و بدون ضایعات و همچنین سازگار با TSA هستند. اگرچه گلسمن و چارلند در مورد فروش اظهار نظر ن،د، اما منابع صنعتی ،ن می زنند که فروش آن برای اولین سال عرضه در بازار بین 10 تا 15 میلیون دلار باشد.

تمرکز بر رفتارهای مصرف کننده نیز استراتژی ،ده فروشی WYOS را مشخص کرده است. چارلند گفت: “موضع ما در مورد ،ده فروشی این است که در جایی که مصرف کنندگان هستند، باشیم.” برای ما، این شروع با فروش اجتماعی، فروش مستقیم، برقراری ارتباط با آنها دقیقاً جایی است که هستند. سفر ،ید خطی نیست، اما اینجاست که ما شروع به ایجاد آگاهی از برند خواهیم کرد و برنامه‌هایی برای گسترش به ،ده‌فروشی فیزیکی در پایان سال و تا سال 2024 داریم.

استراتژی اینفلوئنسر برند نیز از همین مسیر پیروی می کند. چارلند گفت: «ما برندی با چهره نیستیم، ما ترجیح می‌دهیم سازندگ، با دنبال‌کنندگان ،د داشته باشیم که دنبال‌کنندگان وفادار باشند. “این یک برند زیبایی معمولی نیست، بدون ،ت است، و ما واقعا به دنبال شرکای هستیم که صدای معتبری داشته باشند، به همین دلیل است که ما آنچه را که آنها می گویند را نمی نویسیم.”

گلسمن اضافه کرد: «سازندگان محتوای ما مصرف‌کنندگان ما هستند و داستان‌های خود را از طریق برند بیان می‌کنند و تلاش‌های بازاریابی ما از آن حمایت می‌کند.»

با این حال، تجربه محصول از نظر اجتماعی نیز خوب خواهد بود. چارلند پیش بینی می کند که قهرمان برند ماسک صورت آن باشد. او گفت: “این فوق العاده بصری است، بسیار TikTok قابل استفاده است.” «همچنین، با یک ماسک، همیشه در حال ،ابکاری هستید. این واقعا آن را حل می کند. خیلی زود خشک می شود.»

هدف نیز در ایده پردازی برند نقش داشته است. گلسمن گفت: «ما با تعهدی از ارزش‌ها، نوعی از شرایط و ضوابط برند خود را راه‌اندازی می‌کنیم که باید برای ،ید نام تجاری امضا کنید. “همه چیز در مورد بازیگری با کمی احترام بیشتر به یکدیگر است. آنها نه تنها به ،ید برند دسترسی پیدا می‌کنند، بلکه ما 1 دلار به بنیاد Madappy اهدا می‌کنیم، که همه چیز در مورد پیشرفت سلامت روان است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/wyos-stick-format-skin-hair-care-to-gen-z-1235457759/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با