Olaplex Holdings شاهد کاهش فروش در سه ماهه اول خود بود، اما پیش بینی های وال استریت را ش،ت داد.
برند مراقبت از مو متخصص در فروش خالص ساختمان اوراق قرضه در سه ماهه اول منتهی به 31 مارس به 113.8 میلیون دلار رسید که نسبت به سال گذشته 38.9 درصد کاهش داشت. تحلیلگر، که در نظرسنجی شرکت ،د 110 میلیون دلار پیش بینی کرده بودند.
در این مدت، کانال حرفه ای 48.4 میلیون دلار به دست آورد که 37.2 درصد کاهش داشت. ،ده فروشی تخصصی 34.9 میلیون دلار بود که 45.8 درصد کاهش داشت. و مستقیم به مصرف کننده 30.5 میلیون دلار بود که 31.9 درصد کاهش داشت. فروش خالص در ایالات متحده 60.3 درصد کاهش یافت
EPS رقیق تنظیم شده 5 سنت بود، در مقایسه با 13 سنت برای سه ماهه اول 2022. این بالاتر از برآوردهای وال استریت برای 4 سنت بود.
به گفته این شرکت، چند عامل از جمله تقاضای کمتر برای محصولات اصلی بر آن تأثیر منفی گذاشته است. همانطور که انتظار می رفت، سه ماهه اول سال 2023 تحت تأثیر تقریباً 21 میلیون دلار تعادل مجدد موجودی در برخی از مشتریان ،ده فروشی حرفه ای و تخصصی قرار گرفت.
عامل دیگری که در این بازی وجود دارد شکایت علیه Olaplex بوده است که در آن چندین شاکی ادعا کرده اند که آسیب های شخصی به موها و پوست سر خود، از جمله ریزش مو و موهای آسیب دیده، متحمل شده اند، چیزی که JuE Wong، مدیر ارشد اجرایی آن را به شدت در رسانه های اجتماعی رد کرده است.
وونگ در بی،ه ای سال 2023 را به ،وان سال تنظیم مجدد برند توصیف کرد.
“نتایج سه ماهه اول ما مطابق با انتظارات ما بود و ما در اقدامات اولویت دار برای سال تنظیم مجدد پیشرفت کردیم. ما نوآوری با تاثیرگذاری بالایی ارائه دادیم و سرمایهگذاریهای مهمی در فروش، بازاریابی و آموزش انجام دادیم که انتظار میرود ،بوکار ما را تقویت کند و رهبری ما را در بخش مراقبت از موی پرستیژ گسترش دهد.»
«در حالی که می د،م که در مراحل اولیه این طرح هستیم و به نتایج مورد نظر خود دست می یابیم، مطمئن هستیم که تمایزهای رقابتی ما و اجرای اولویت های ما به Olaplex این امکان را می دهد که به رشد فروش ثابت و پایدار در ادامه سودآوری در سطح بالا بازگردد. آینده.”
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/olaplex-reset-year-tough-quarter-lawsuit-1235645893/