L’Occitane Q4 2023: با بازگشت APAC به رشد، فروش 20.6 درصد افزایش یافت


چه؟ L’Occitane نتایج حسابرسی نشده خود را برای سه ماهه منتهی به 31 مارس 2023 (سه ماهه چهارم 2023) اعلام کرده است. در 12 ماه منتهی به 31 مارس 2023، فروش خالص گروه برای اولین بار از مرز 2 میلیارد یورو گذشت و به 2.135 میلیارد یورو رسید که 13.4 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل با نرخ های ثابت افزایش داشت (+17.9 درصد گزارش شده).

جزئیات در سه ماهه چهارم، فروش در مقایسه با سه ماهه سوم با نرخ ثابت 20.6 درصد افزایش یافت، رشد مشابه برای مشابه به 8.4 درصد رسید. L’Occitane گفت که عملکرد فروش همه برندهای کلیدی بهبود یافته است، با افزایش شتاب فروش دوباره در چین و ،ده فروشی مسافرتی.

از نظر منطقه، قاره آمریکا با نرخ های گزارش شده در سال مالی 2023 در مقایسه با سال مالی 2022، 80.4 درصد پیشتاز این هزینه بود. APAC به رشد بازگشت (+2.4 درصد) و EMEA به دلیل واگذاری روسیه شاهد کاهش فروش جزئی 0.7 درصدی بود.

چرا؟ آندره هافمن، نایب رئیس و مدیر اجرایی L’Occitane، توضیح می‌دهد: «ما در سه ماهه چهارم سال مالی 2023 شاهد بهبود گسترده‌ای بودیم که فروش ما را به بیش از 2 میلیارد یورو در سال مالی 2023 افزایش داد. با معرفی برندهای جدیدتر خود به بازارها و کانال های جدید، ما در موقعیت خوبی برای حفظ رشد در سال آینده هستیم. موفقیت مداوم استراتژی چند برند ما با Sol de Janeiro که اکنون دومین برند بزرگ ما است، کمتر از 18 ماه از زمان ،ید آن بیشتر آشکار می شود. ما همچنین به پیشرفت قابل توجهی در فضای ESG ادامه دادیم و اخیراً یک نقشه راه برای دستیابی به هدف مبتنی بر علم صفر خالص در همه برندهایمان، با تمرکز بر دستیابی به 100 درصد برق تجدیدپذیر تا سال 2025 و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2025 اعلام کردیم. 2031 و دستیابی به انتشار خالص صفر تا سال 2050.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/loccitane-q4-2023-sales-soar-20-6-percent-as-apac-returns-to-growth/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با