ژولیت اسلحه دارد سرمایه گذاری های بیشتری را افزایش می دهد – WWD


نیویورک – Juliette Has a Gun دور جدیدی از سرمایه‌گذاری را جمع‌آوری کرده است، گروه سهام خصوصی Cathay Capital سهام خود را در برند عطری فرانسوی و Weinberg Capital Partners در اقلیت به دست می‌آورد.

شرایط خاص این معامله فاش نشده است، اما این خبر که روز سه شنبه منتشر شد، دو سال پس از آن منتشر شد که Cathay Capital سهام اقلیت اولیه در Juliette Has a Gun را به دست گرفت.

این سرمایه گذاری در زم، انجام می شود که عطرهای خاص محرک اصلی رشد بازار در حال رشد عطر هستند.

از زمان سرمایه گذاری Cathay Capital، Juliette Has a Gun ردپای خود را در ایالات متحده، چین و خاورمیانه تثبیت کرده است و در آمریکای لاتین و آسیای ج، شرقی به توسعه خود ادامه می دهد.

Juliette Has a Gun در سال 2005 توسط رومانو ریچی، نوه نینا ریچی، تاسیس شد. در ابتدا، هدف او ایجاد “چیزی نزدیکتر به زندگی روزمره ،ن” بود.

ریچی در مصاحبه ای با WWD در سال 2007 گفت: “ژولیت جنبه شکننده ،ن است و اسلحه نشان دهنده قدرت است – پاسپورتی برای آزادی”. او حرفه خود را از پدربزرگش رابرت ریچی آموخت.

ریچی جوانتر گفت که می خواهد به رمانتیسم جنبه مدرن بدهد. هدف او بازگرداندن عطرها به ،وان نمادی از سبک و اصالت بوده است.

طی چهار سال گذشته، فروش جولیت اسلحه به طور متوسط ​​سالانه 40 درصد رشد داشته است و گردش مالی خود را در دو سال گذشته سه برابر کرده و در سال 2022 به فروش 120 میلیون یورویی ،ده فروشی رسیده است.

این برند در بیش از 50 کشور و حدود 2500 نقطه فروش از جمله Sep،ra در ایالات متحده و Us،pal در چین به فروش می رسد.

رومانو ریچی در بی،ه‌ای گفت: «ژولیت اسلحه دارد در سال‌های گذشته مخاطبان قابل‌توجهی به دست آورده است، به‌ویژه در میان ،ن جو، که اکنون به دنبال اصالت بیشتر و تجربه‌ای با کیفیت واقعی برای نشان دادن تک‌تکگی خود هستند. “تخصص ،یبی برند را به مرحله بعدی خواهد برد.”

ادوارد موینت، یکی از شرکای Cathay Capital، گفت: «ما از تغییر شکل Juliette Has a Gun در طی سه سال گذشته و تأثیر تیم های متخصص و مدیریت آن که آنها را به یک داستان موفقیت واقعی سوق داده است، بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ایم.

او ادامه داد: «ما مفت،یم که بخشی از سفر رشد فرامرزی آن‌ها باقی می‌م،م و معتقدیم که این برند هنوز باند قابل‌توجهی دارد، به همین دلیل است که این بار در کنار شرکای Weinberg Capital Partners حتی بیشتر سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا توسعه آنها را تسریع کنیم.»

فیلیپ کلوکاناس، یکی از شرکای Weinberg Capital Partners گفت: «ما فریفته هویت م،ب برند شدیم، که کدهای صنعت را می شکند، و همچنین توانایی آن برای جذب نسل های جوان تر.

او توضیح داد: “کشش آن در بازارهای رقابتی مانند چین و ایالات متحده، پتانسیل آن را به بهترین شکل نشان می دهد.”

بانک سرمایه گذاری Ohana & Co و شرکت حقوقی Bredin Prat به Juliette Has a Gun مشاوره دادند، در حالی که Hogan Lovells و Allen & Overy به Weinberg Capital Partners مشاوره دادند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/fragrance/juliette-has-a-gun-raises-investments-1235645937/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با