100mL، یک استارت آپ که توسط کیت سروینی تأسیس شده است، به دنبال سرمایه گذاری در بازگشت به سفر است.
این شرکت با برندهایی از جمله Maude، Aesop، Fortuna Skin و غیره همکاری کرده است تا یک مقصد ،ید آنلاین انتخاب شده بسازد که به مصرفکنندگان اجازه میدهد تا اندازههای من، سفر از محصولات مراقبت از پوست، بدن، دهان و مو را ،یداری کنند.
سروینی گفت: «ما میخواهیم به مردم کمک کنیم تا برای زم، که در جاده هستند، تجربهای آرامشبخش در دریافت محصولات با کیفیت بالا ایجاد کنند. ایده برای 100 میلی لیتر
این شرکت تا به امروز با 10 شریک نام تجاری قرارداد امضا کرده است، تعدادی که سروینی می گوید قرار است تا ماه مه دو برابر شود، ی،ی زم، که 100 میلی لیتر به سختی عرضه می شود (اگرچه شرکت در حال حاضر در s،p100ml.com راه اندازی شده است).
در بهار آینده، Cervini قصد دارد میزبان تعداد زیادی پاپ آپ در شهرهای کلیدی در سراسر جهان باشد، یک پیشنهاد اشتراک را افتتاح کند که در آن ،یداران می توانند به طور دوره ای کیسه های سفارشی و سازگار با TSA را دریافت کنند و یک برنامه را در سال 2024 راه اندازی کنند.
سروینی گفت: “هدف نهایی من شراکت با یک شرکت هواپیمایی یا داشتن مکان های فرودگاهی و ماشین های فروش خودکار در فرودگاه های خاص است.” وی افزود که او همچنین سالن های فرودگاهی 100 میلی لیتری را پیش بینی کرده است که در آن مشتریان می توانند خدمات مو، ناخن و پوست را در حالی که منتظر پرواز خود هستند دریافت کنند. .
سروینی گفت: “ما از این دوره به ،وان یک مرحله آزمایش و تحقیق عالی برای خود استفاده می کنیم.” برای ما مهم است که بازار را آزمایش کنیم و ببینیم مردم چه چیزی را می ،ند، در چه قیمتی. تعداد محصولاتی که مردم می ،ند، و سپس از آنجا می روند.”
در سایت 100 میلیلیتری، مصرفکنندگان میتوانند محصولاتی به اندازه سفر را بر اساس دستهبندی ،یداری کنند، با این گزینه که کیسه مخصوص خود را بسازند یا از بین سه کیسه انتخابی – در مسیر، حمل و نقل یا نوماد – هر کدام شامل چهار محصول و قیمتی بین 70 تا 140 دلار انتخاب کنند.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/meet-100ml-the-s،up-making-travel-size-beauty-convenient-1235420317/