نتایج Q3 هدف به دلیل “تغییر قابل توجه در الگوهای خرید مصرف کننده” ناامید کننده است.


چه؟ Target با کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده مواجه شده و نتایج سه‌ماهه سوم آن کمتر از انتظارات وال استریت است.

جزئیات درآمد عملیاتی 1.0 میلیارد دلار در سه ماهه سوم 2022 بود که 49.2 درصد نسبت به 2.0 میلیارد دلار در سال 2021 کاهش داشت که عمدتاً ناشی از “کاهش نرخ حاشیه ناخالص شرکت” بود.

فروش قابل مقایسه با افزایش 2.7 درصدی، کمی بیشتر از ،ن های رشد 2.51 درصدی بود، به طوری که شرکت گزارش داد سود هر سهم سه ماهه سوم GAAP (EPS) 1.54 دلار آمریکا بود که 49.3 درصد از 3.04 دلار آمریکا در سال 2021 کاهش داشت.

هزینه خالص بهره سه ماهه سوم سال 2022 در مقایسه با 105 میلیون دلار در سال گذشته 125 میلیون دلار بود که نشان دهنده میانگین بالاتر بدهی بلندمدت و مانده اوراق تجاری است.

چرا؟ برایان کورنل، رئیس و مدیر اجرایی شرکت تارگت، به «محیط اقتصادی چالش برانگیز» اشاره کرد.

او گفت: «در سه ماهه سوم، ،ب و کار ما رشد فروش قابل مقایسه 2.7 درصدی داشت و ما شاهد افزایش سهم واحد در همه دسته‌های کالاهای اصلی بودیم. این عملکرد دوام مدل ،ب و کار ما را نشان می دهد که با وجود محیط اقتصادی چالش برانگیز به خدمت به مهمانان ما و افزایش وفاداری ادامه می دهد.

در هفته‌های پای، سه‌ماهه، روند فروش و سود به‌طور م،ی‌داری ملایم شد و رفتار ،ید مهمان‌ها به طور فزاینده‌ای تحت تأثیر تورم، افزایش نرخ بهره و عدم اطمینان اقتصادی قرار گرفت. این منجر به عملکرد سود سه ماهه سوم بسیار کمتر از انتظارات ما شد.

این شرکت انتظارات اصلی و نهایی خود را برای سه ماهه چهارم کاهش داده است.

Target همچنین یک “ابتکار سازم، برای ساده سازی و به دست آوردن کارایی در سراسر تجارت خود را اعلام کرده است که نشان دهنده یک فرصت پس انداز انباشته 2 تا 3 میلیارد دلار آمریکا در سه سال آینده است.”


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/target-q3-results-disappoint-due-to-significant-change-in-consumer-s،pping-patterns/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با