فرمول Fig برای باز شدن در ایالات متحده – WWD


تورنتو از زمان راه‌اندازی آن در ونکوور در سال 2019، نوار پوستی تجربی معروف به فرمول انجیر صنعت را تکان داده است و روشی را دموکراتیک می‌کند که مصرف‌کنندگان عادی می‌توانند به روش‌ها و درمان‌های جوان‌سازی پوست مقرون‌به‌صرفه و مبتنی بر فناوری دسترسی داشته باشند که زم، عمدتاً فقط توسط مردم در دسترس بودند. فراوان.

همه افراد روی سیاره زمین پوست دارند. به همین دلیل است که ما به دسترسی، مقرون به صرفه بودن و مدرن ، روش ارائه درمان های صورت به بیشترین تعداد ممکن معتقدیم.» زیبایی شناسی پزشکی هدایت شده با در یک محیط مرتفع.

داخل نوار انجیر

داخل نوار مراقبت از پوست Formula Fig.

کیارا شوارتز/ با اجازه فرمول شکل

نتیجه نهایی آنها، همانطور که والش گفت، “به نظر می رسد و هیچ چیز شبیه مطب معمولی متخصص پوست شما نیست”.

والش متولد بریت،ا که قبل از نقل مکان به ونکوور با همسر و خانواده‌اش به ،وان ویراستار سابق مد در مجله Tatler در سال 1998، گفت: «این فضاهایی که ما ایجاد کرده‌ایم از نظر ،ت خنثی هستند، بنابراین هر ،ی در هر سنی می‌تواند در اینجا احساس راحتی کند. 2013.

در محیطی سبز و پر از غلاف های درم، خصوصی برای مشتریان، فرمول انجیر منویی از درمان ها و تزریقات صورت را ارائه می دهد که توسط متخصصان پزشکی در 30 دقیقه یا کمتر ارائه می شود.

از زمان راه اندازی این شرکت در سال 2019، پیروان فرمول فیگ به لطف فهرست برندهایی که بر مراقبت از پوست تمیز تمرکز دارد، از جمله دکتر لورتا، ون، هولی فراگ، دختر وینتنر و غیره، به طور پیوسته افزایش یافته است. گزینه های عضویت صرفه جویی در هزینه؛ بدون هزینه اولیه، و درمان از 79 تا 350 دلار متغیر است. امروزه این برند دارای سه نوار پوست در ونکوور، کانادا است. یک مکان جدید در خیابان Ossington تورنتو، و در حال آماده سازی اولین سایت آمریکایی خود است که در دسامبر امسال در هالیوود غربی لس آنجلس افتتاح می شود.

تا کنون، رشد از طریق دهان به دهان تقویت شده است.

والش گفت: «ما رشد کرده‌ایم زیرا وقتی مشتریان در نوار فرمول انجیر ظاهر می‌شوند، می‌دانند چه انتظاری دارند.

«به طور معمول شما باید به سه مکان بروید تا آنچه را که برای پوست خود نیاز دارید به دست آورید. این به این م،ی است که یک متخصص پوست برای مواد تزریقی، یک مرکز آبگرم برای صورت و یک ،ده فروش برای محصولات. والش ادامه داد: بیشتر این مکان‌ها ترسناک و غیر الهام‌بخش هستند. «بیشتر آنها خارج از مسیر پرتگاه واقع شده اند. به علاوه گرفتن یک قرار ملاقات می تواند چالش برانگیز باشد و بیش از حد از روز شما را به خود اختصاص دهد. فرمول انجیر زم، که بخواهید آنچه را که برای پوست خود می خواهید به شما می دهد.

خدمات محبوب عبارتند از Stingers، نام فرمول انجیر برای درمان‌های تعدیل‌کننده عصبی که ظاهر خطوط ریز و چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهند، و همچنین Fig S،ts، که حاوی ،یبی از اسیدهای آمینه و سایر مواد مغذی در پایه ویتامین B12 است که به بافت عضل، تزریق می‌شود. استفاده فوری بدن

همچنین در منو، فیشال‌های با تکنولوژی بالا مانند All-In وجود دارد که لایه‌برداری را با تکنیک‌های پیشرفته لیفتینگ، مجسمه‌سازی و هیدراتاسیون ،یب می‌کند تا تون ماهیچه‌ها را بهبود ببخشد، مژه‌ها و ابروها را بالا ببرد و خطوط ریز و چین و چروک را به حداقل برساند.

لیفت + تون غیر تهاجمی – که لیفت صورت انجیر نیز نامیده می شود – یکی دیگر از موارد مورد علاقه مشتری است و از فناوری های رنده پزشکی برای لیفت و تقویت پوست و کمک به حفظ اثرات استینگر استفاده می کند.

سایر پیشنهادات اصلی عبارتند از Hydrate + Glow که از میکرودرم ابریژن ملایم برای حذف سلول های مرده و تحریک پوست استفاده می کند و درمان کلاژن + بافت با ،یب فناوری نانو سوزن برای ایجاد کانال های میکرو در پوست برای نفوذ عمیق تر کنسانتره سرم و تحریک کلاژن.

همه اینها و موارد دیگر به لس آنجلس می آیند، از جمله پیشنهادات پرکننده و همکاری با برندهای محلی برای تقویت این حس اجتماعی.

کوه دلپذیر داخلی

داخل نوار Formula Fig در Mount Pleasant در ونکوور.

کیارا شوارتز/ با اجازه فرمول شکل

برای موفقیت در بازار ایالات متحده، باید در لس آنجلس می بودیم. والش که در حال برنامه ریزی برای افتتاح مکان دوم در شهر کالور در سال 2023 است، گفت: من آن را در استخوان هایم احساس کردم.

ما قصد داریم به سرعت در ایالات متحده گسترش پیدا کنیم زیرا معتقدیم در شهرهای بزرگ در سراسر کشور فضایی برای فرمول انجیر وجود دارد. اما LA مرکز جه، سلامت و تندرستی است و انرژی زیادی برای آن دارد که بسیار با اخلاق برند ما مطابقت دارد.

Formula Fig همچنین محصولات مراقبت از پوست خود را در سال 2023 راه اندازی خواهد کرد. این برند طی دو سال گذشته این محصولات را با همکاری متخصصان پوست و فرمول دهندگان مراقبت از پوست بر اساس داده هایی که از هزاران عمل صورت جمع آوری کرده است، توسعه داده است.

والش گفت: “ما در مورد طیف وسیعی از نتایجی که محصولات ما می توانند به مهمانان 17 یا 70 ساله ارائه دهند، هیجان زده هستیم.”

“در پایان روز، ما یک سرویس مهمان نوازی هستیم که به تکامل خود ادامه می دهد و چیزی را ارائه می دهد که معتقدیم حتی از پرهزینه ترین پیشنهادات در بازار امروز برتر است.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/formula-fig-launches-in-the-u-s-1235416094/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با