L’Oréal سال مالی 2022: فروش 10.9 درصد LFL به 38.26 میلیارد یورو افزایش یافت


چه؟ سال 2022 به ،وان سالی خواهد بود که لورئال همه‌گیری را به خوبی و واقعاً پشت سر گذاشت. غول زیبایی فرانسوی رشد فروش 23.4 درصدی را در سال مالی 2022 در مقایسه با ارقام 2019 و رشد سالانه 10.9 درصدی LFL را گزارش کرد که مجموع را به 38.26 میلیارد یورو رساند.

جزئیات Active Cosmetics موفق ترین دسته از نظر درصد رشد بود، البته از پایه پایین تر، با 21.9 درصد LFL. L’Oréal Luxe شاهد افزایش فروش بسیار قابل احترام 10.2 درصدی بود، در حالی که محصولات حرفه ای با افزایش 10.1 درصدی پس از آن قرار گرفتند. محصولات مصرفی با جهش 8.3 درصدی ،مت عقب را ،یدند.

در منطقه، SAPMENA-SSA با 22 درصد افزایش، در حالی که آمریکای لاتین 18.6 درصد، اروپا 11.6 درصد بسیار قابل احترام و آمریکای شمالی 11.6 درصد رشد ،د، عملکرد برجسته ای داشت. منطقه شمال آسیا با رشد فروش 6.6 درصدی تنها منطقه ای بود که رشد تک رقمی داشت.

چرا؟ نیک، هیرونیموس، مدیرعامل L’Oréal، در توضیح این ارقام، گفت: «ما امسال به لطف رهبری نوآوری، برندهای بسیار مطلوب، چابکی عملیاتی و تعهد فوق‌العاده تیم‌هایمان، به عملکرد قابل توجهی دست یافتیم. رشد قابل مقایسه در مقایسه با سال 2019 سه ماهه پس از سه ماهه شتاب گرفت و در کل سال به +23 درصد رسید. رشد متوازن ما در بخش ها و مناطق بار دیگر ارتباط مدل چندقطبی ما را نشان می دهد: از نظر استراتژیک متمرکز و از نظر عملیاتی غیرمتمرکز با ذهنیت کارآفرینی قوی، این مدل به طور ایده آل برای محیط فعلی من، است. ما از سال 2022 قوی تر ظاهر شدیم و موقعیت خود را به ،وان شرکت زیبایی پیشرو در جهان تقویت کردیم. این نتایج با کیفیت بالا به ما این امکان را می دهد که به طور مداوم از تعهدات اجتماعی و زیست محیطی خود در راستای جاه طلبی دوگانه عملکرد اقتصادی و شرکتی خود حمایت کنیم. با توجه به عدم قطعیت های فعلی، ما برای آینده جاه طلب هستیم، به چشم انداز بازار زیبایی خوش بین هستیم و به توانایی خود در ادامه عملکرد بهتر از بازار و دستیابی به یک سال دیگر از رشد فروش و سود در سال 2023 اطمینان داریم.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/loreal-fy-2022-sales-soar-10-9-percent-lfl-to-e38-26-billion/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با