Lancôme با انتصاب اما چمبرلین به عنوان سفیر جدید جهانی، مخاطبان Gen Z را هدف قرار داده است.


چه؟ متعلق به L’Oréal Lancôme از انتصاب چهره جدید این برند، سازنده محتوا، اما چمبرلین خبر داد.

جزئیات چمبرلین کانال یوتیوب خود را در سن 16 سالگی راه‌اندازی کرد و متعاقباً برنده جایزه انتخابی مردمی در بخش پاد،ت پاپ شد و توسط فوربس تأیید شد و در سال 2021 در فهرست 30 زیر 30 سال – رسانه‌های اجتماعی قرار گرفت.

چمبرلین در اولین سری وب لانکوم، «چگونه به زبان فرانسه زیبایی می کنی» که یک سریال چهار ،متی است، حضور خواهد داشت که سازنده دیدگاه خود را در مورد تصویر از خود و دیدگاه خود از زیبایی را به اشتراک می گذارد.

چرا؟ Lancôme بر جذب مصرف کنندگان Gen Z تمرکز دارد، سری جدید به ،وان “منع، کننده رویکرد جدیدی برای Lancôme برای حرکت به سمت محتوای جذاب تر است که برای ایجاد بحث های سرگرم کننده و م،ی دار آنلاین طراحی شده است.”

بر اساس یک بی،ه مطبوعاتی: «اما در بحث در مورد موضوعاتی که برای ژنرال Z مهم است، مهارت دارد، توانایی بی‌نظیری در برقراری ارتباط با مخاطبان خود دارد و به زبان آنها صحبت می‌کند. اما یک شکل دهنده فرهنگ و یک روند ساز است که برند می تواند با او چیزهای غیرمنتظره ای تولید کند و در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کند.

فرانسوا لمان، رئیس بین‌المللی لانکوم می‌افزاید: «من با افتخار به اما به خانواده لانکوم خوش آمد می‌گویم. علاوه بر اینکه اِما در سنین پایین دست به دست می‌آورد، نسلی به خاطر دیدگاه‌هایی که دارد مورد تحسین قرار می‌گیرد. ما فقط می تو،م از طنز او و لحن معتبری که برای بحث در مورد موضوعات م،ادار استفاده می شود، قدرد، کنیم.»


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/lancome-targets-gen-z-audience-with-appointment-of-emma-chamberlain-as-new-global-amb،ador/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با