آرایش صورت, جدیدترین متد های آرایش صورت زنانه و دخترانه و آرایش عروس

در کشورهای عربی، میکاپ و آرایش مخصوص خلیجی که غالبا بسیار غلیظ است، مورد استفاده قرار میگیرید. برای این مدل آرایش ابتدا باید کرم پودر رنگ پوست، زده شود. برای روشن کردن زیر چشم و ابرو از رنگ روشن بهره می گیرند. بعد از انجام این کارها، نوبت به برجسته ترین بخش آرایش عربی یعنی گونه ها می رسد. بنابراین، فونداسیونی که یک یا دو تن تیره تر از رنگ پوست باشد را بر روی استخوان گونه ها فیکس می کنند.

  • تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است.
  • برای استفاده از هایلایتر می‌توانید از نوک انگشت یا براش‌های کوچک مخصوص هایلایتر استفاده کنید.
  • خیلی از میکاپ آرتیست‌ها یا آرایشگرهای حرفه‌ای بر این باور هستند که رژ لب تکمیل‌کننده اصلی یک آرایش در چهره است.
  • اما این لاین از لوازم آرایشی انواع مختلف و متفاوتی دارد که در طیف رنگی متفاوت و شکل و جنس متنوع به بازار عرضه می شود و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.
  • هدف برداشتن ابرو ایجاد قوس مصنوعی نیست بلکه باید در جهت قوس طبیعی ابرو آن را بردارید.

استفاده همزمان آرایش زیاد و لباس شلوغ ترکیب قشنگی برای شما نیست. بعضی از خانم‌ها که ابروهای نازک و کم پشتی دارند برای اینکه ابروهای کشیده و پرپشتی داشته باشند از مدادها‌ی ابرو استفاده می‌کنند. ما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه ابروهایتان غیرطبیعی به نظر نرسد، از سایه ابرو با قلم سرکج باریک استفاده کنید.

آموزش آرایش چشم درشت با متدهای روز و حرفه ای در چند مرحله

همیشه این سوال برایمان پیش می‌آید که اول از کرم پودر استفاده کنیم یا از کانسیلر؟ برای پوشانندگی عالی بهتر است اول از کرم پودر استفاده کنیم و بعد از کانسیلر. می توانید برای مناطق بزرگ تر مانند پیشانی، چانه و گونه از براش بزرگ تر و برای لب، ابرو و بینی از براش های ابرو که کوچک و ظریف هستند استفاده کنید. با استفاده از هایلایتر می توانید بخش هایی از پوست را درخشان کنید و ویژگی های صورت را برجسته نمایید. دو رنگ را با هم ترکیب نمایید به طوری که روی قسمت وسط لبتان هاله ای از سفیدی دیده شود.

خرید کرم پودر خوب

از آرایش همزمان زیاد و افراطی لب و چشم‌هایتان پرهیز کنید. مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید. استفاده از لوازم آرایشی برروی پوست‌های خشک یک اشتباه بزرگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. برای استفاده از هایلایتر می‌توانید از نوک انگشت یا براش‌های کوچک مخصوص هایلایتر استفاده کنید. میکاپ مخصوص میهمانی یا آرایش میهمانی پر زرق و برق است. برای نگه داری از صورت و موهای خود هزینه کنید و وقت بگذارید و با استفاده از مواد خوراکی مو هایتان را تقویت و به رشد و دوام آن ها برسید.