Jean Madar از Inter Parfums دارای جاه طلبی های میلیارد دلاری است – WWD


برای Jean Madar، راه رسیدن به یک میلیارد دلار با عطر هموار شده است.

رئیس، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران Inter Parfums Inc. طی دو سال گذشته این شرکت را به رشد قابل توجهی رسانده است و از رونق عطر با مجوزهایی از جمله Montblanc، Coach و Jimmy C،o سرمایه گذاری کرده و تعداد انگشت شماری از برندهای جدید را ،یداری کرده است. در این فرآیند

در سال 2020، این شرکت به فروش خالص 539 میلیون دلار رسید. سال 2021 شاهد جهش به 879.5 میلیون دلار بود که از سطح قبل از همه گیری گذشته است. اینتر پرفیومز به دنبال افزایش بیش از حد انتظار در طول فصل تعطیلات، راهنمایی برای سال را به 1.08 میلیارد دلار رساند و پیش‌بینی کرد 1.15 میلیارد دلار فروش برای سال 2023 داشته باشد.

این شرکت به لطف رویکردی که خلاقیت و اصالت بویایی را از نظر توسعه محصول و زیرساخت توزیع جه، که کانال‌های کلیدی در سراسر جهان را در بر می‌گیرد، به ایجاد رنسانس در تجارت عطر کمک می‌کند.

استراتژی کار می کند. در سال 2021، Montblanc، Coach، Jimmy C،o و Guess، چهار برند بزرگ این شرکت، به ترتیب 46 درصد، 45 درصد، 61 درصد و 83 درصد رشد ،د، عملکردی که در قیمت سهام اینتر پرفیوم منع، شده است که 13 درصد در سال گذشته افزایش یافته است. به 110.68 دلار در زمان چاپ رسید.

رشد اینتر پرفیوم در رده ای که در حال افزایش است از رقبا پیشی می گیرد. بر اساس گزارش گروه NPD، برای سه ماهه سوم سال 2022، فروش عطرهای معتبر ایالات متحده با 11 درصد افزایش به 1.3 میلیارد دلار رسید که عمدتاً ناشی از درآمدهای آجر و ملات است. از زمان همه گیری، عطرهای طراح و مجموعه عطرهای با قیمت بالاتر نیز موتورهای رشد بوده اند.

بخش عطر رشد فوق العاده ای داشته است، بزرگتر از مراقبت از پوست و آرایش. 18 تا 24 ماه گذشته زمان عطر بوده است و این موضوع ادامه خواهد داشت.» عطر در گذشته کندترین رایحه در بین این سه عطر بود، مراقبت از پوست در چین و آرایش در اروپا رونق داشت.

که دیگر اینطور نیست.

مادر، که اینتر پرفیومز را در سال 1982 تأسیس کرد و در سال 1988 آن را عمومی کرد، ادامه داد: “هرگز در این سطح نبوده است.” . در سرتاسر جهان، قطعاً در ایالات متحده و اروپا، و اکنون در چین است.

مدیر اجرایی گفت: «اگر ما در آنجا تعطیلی نداشتیم، آن تجارت رونق می گرفت. ما هر سال 100 میلیون مشتری جدید در چین داریم که دنیای عطر را کشف می کنند و مارک های فوق العاده ای مانند Ferragamo و Anna Sui برای آنها داریم.

اینتر پرفیوم

اینتر پرفیوم

حسن نیت

از نظر جغرافیایی، اینتر پرفیوم به لطف مجموعه ای از 24 برند که به آن امکان می دهد برای طیف گسترده ای از مصرف کنندگان در سراسر جهان جذاب باشد، تنوع خوبی دارد. در سال 2021، آمریکای شمالی 354.1 میلیون دلار فروش داشت. اروپا، 202 میلیون دلار؛ و آسیا 128 میلیون دلار.

تجارت اصلی اینتر پرفیومز شامل چهار برند کلیدی است که هر کدام 150 تا 200 میلیون دلار فروش خالص سالانه دارند: Montblanc، Jimmy C،o، Coach و Guess.

در حالی که این نام‌ها بر تجارت آن متمرکز شده‌اند، تعداد زیادی از برندهای نوظهور سبد آن را در نقاط قیمتی و جغرافیایی متنوع می‌کنند، از جمله Abercrombie & Fitch، Boucheron، Dunhill، Emanuel Ungaro، Graff، Hollister، Karl Lagerfeld، Kate Spade، Lanvin، MCM، Moncler، Oscar. de la Renta، Rochas، ST Dupont و Van Cleef and Arpels.

در اکتبر 2021، این شرکت مجوز عطر Salvatore Ferragamo را به دست آورد و Madar گفت که این برند در سال اول تحت نظارت او تاکنون 45 درصد رشد کرده است. اخیراً، اینتر پرفیومز مجوز عطرهای Donna Karan و DKNY را پس از اینکه شرکت Estée Lauder Cos. بخش عطرهای طراح خود را منحل کرد، به دست آورد و پس از جدا شدن این برند توسط Coty Inc. .

Madar پیش بینی می کند که DKNY به ستون پنجم این شرکت تبدیل شود و ،ن می زند که فروش آن در 12 تا 24 ماه آینده به 150 میلیون دلار برسد. او گفت: «ما جاه طلبی های بزرگی برای DKNY داریم.

به طور مشابه، ،ید Ferragamo فقط فروش را افزایش نداده است. این همچنین منجر به افتتاح اولین دفاتر اینتر پرفیومز در فلورانس ایتالیا با حدود 50 کارمند شد. مادر گفت: “ما افراد بیشتری را استخدام کردیم و فکر می کنیم می تو،م برندهای ایتالیایی بیشتری داشته باشیم زیرا اکنون این حضور و تولید را در ایتالیا داریم.”

تحلیلگران موافق هستند که استراتژی متنوع سازی Madar یک راهبرد برنده بوده است. علاوه بر محیط بازار، این شرکت در افزودن برندهای مختلف به مجموعه خود موفق بوده است. حامد ،سند، تحلیلگر و بنیانگذار BWS Financial گفت: این به آنها کمک کرد تا با سرعت بیشتری رشد کنند. آنها توانایی خود را در تمرکز مستقیم روی برند واقعی، بازاریابی خوب، توزیع آن و ایجاد عطرهای جدیدی که مشتری دوست دارد نشان داده اند. آنها همچنین توانایی خود را برای بهبود فروش یک برند نشان داده‌اند.»

،ده فروشان از تمرکز اینتر پرفیوم بر داستان سرایی تمجید می کنند. اینتر پرفیومز همچنان از موقعیت خود به ،وان یک شرکت زیبایی متوسط ​​بهره می برد. جنیفر کاپوانو، نایب رئیس بخش عطرها در Macy’s Inc، گفت: “این موقعیت به آنها در مشارکت ما برای نوآوری محصول و تاکتیک های بازاریابی جدید چابکی می بخشد و همه اینها توسط بینش و داده های مصرف کننده هدایت می شود.” چو، تیم Inter Parfums روی داستان سرایی و ،میشن در فروشگاه های ما تمرکز کرده است.

Madar بدون توجه به اندازه ،ب و کار، یک رویکرد عملی را برای توسعه محصول اعمال می کند. “وظیفه ما سفارشی ، هر اثر است. ما نمی تو،م یک بطری برداریم و بگوییم که برای همه کار می کند.» او گفت. همه چیز سفارشی شده است، ما ایده ها را بازیافت نمی کنیم. اگر توسعه ای را دوست نداشته باشیم، آن را به ، د، می اندازیم و دوباره شروع می کنیم. اگر آماده نباشیم، پرتاب را به تعویق می اندازیم.»

این شرکت برای راه‌اندازی موفقیت‌آمیز بر چهار اصل کلیدی تمرکز می‌کند، اگرچه، همانطور که مدیر عامل می‌خندد، “این کار کمی شانس هم می‌طلبد.”

Madar گفت: “آنچه در سراسر مجموعه کار می کند معا، کامل بین نام تجاری، بسته بندی، آب میوه و تبلیغات است.” “گاهی اوقات این برند مورد توجه بسیار زیادی است و گاهی اوقات کمتر. این وظیفه ماست که آن را محقق کنیم.»

مجوز دهندگان این رویکرد را تحسین می کنند. “[Madar] عمیقاً درگیر همه چیزهایی است که در تجارت ما می گذرد. ال، بولن، مدیر اجرایی Oscar de la Renta، در مورد رابطه خود با اینتر پرفیومز گفت: علیرغم اینکه اصلاً یک شرکت کوچک نیست، بسیار شبیه یک شرکت کوچک است. ژان تقریباً در تمام جلساتی که من شرکت می کنم، هم به ،وان یک موضوع خلاقانه و هم به ،وان یک موضوع تجاری حضور دارد. او رویکرد بسیار منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند که هم هنری و هم تجاری است، و نظر بسیار قوی در مورد توسعه عطرها دارد.»

Madar گفت که دلیل این سبک همکاری ساده است. به ما مانند یک آشپزخانه فکر کنید: ما خانه های مد را به آشپزخانه اجازه می دهیم تا با ما کار کنند. این باعث تفاوت بین ما و شرکت های بین المللی بسیار بزرگ می شود.» ما با هم کار می کنیم و استقبال می کنیم [the ،nds in]، زیرا چه ،ی بهتر از آنها می داند که آنها کیستند؟ اندازه ما این امکان را به ما می دهد.»

اندازه اینتر پرفیوم همچنین آن را قادر می سازد تا چابک و پاسخگو باشد. موریس گلدفارب، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل G-III گفت: “آنها برنامه های داخلی ما را برای فروش ش،ت می دهند، و این واقعاً در مراحل اولیه است.” “آنها با کارل لاگرفلد برای سال آینده تغییرات تهاجمی برنامه ریزی کرده اند، با برگزاری مت گالا به افتخار او، و فیلمی برای سال بعد برنامه ریزی شده است.

گلدفارب گفت: «اینتر پرفیومز به همان اندازه ما متعهد به بازاریابی تهاجمی است.

با توجه به اینکه تجارت عطر G-III به برندهای آن دسترسی جه، می دهد، بخش بازاریابی کلیدی است. او گفت: «از نقطه نظر اقتصادی، این بزرگترین مجوز ما است، اما طیف وسیعی از مکان‌ها است که یک برند را مرتبط می‌کند. ما به دلیل رابط با عطر در ذهن مصرف کنندگان و تماس بصری، چه در فروشگاه های معاف از گمرک و چه در سایر نقاط جهان، جه، تر هستیم.

چرخش برندها در چرخ لنگر توزیع جه، آن نیز کلید رشد آن در دو سال گذشته است.

تاد کان، مدیرعامل و رئیس برند Coach می‌گوید: «آنها می‌دانند که توزیع عطر در سراسر جهان به چه م،است، و تفاوت‌هایی در اروپا و فروشگاه‌های بزرگ در ایالات متحده وجود دارد، بازارهای چین و آسیا ما برای عطر در حال انفجار هستند. هر یک از عطرهای ما موفق بوده است. آنها واقعاً ،ب و کار ما را برای زیبایی و برای ما رشد داده اند، این گسترش سبک زندگی است که Coach است… شما هیچ تفاوتی بین مجوز دهنده و دارنده مجوز احساس نمی کنید، آنها بخشی از خانواده هستند و به طرز باورن،ی در مورد آن آگاه هستند. ،ب و کار زیبایی در سطح جه،.”

در واقع، رادار Madar هنگام دریافت مجوزهای جدید به خوبی تنظیم شده است. او گفت: «آنچه که ما اول از همه به دنبال آن هستیم، تشخیص نام است، اما این به تنهایی کافی نیست. کوکاکولا شاید شناخته‌شده‌ترین نام باشد، اما آیا این بدان م،است که مردم عطری از آن‌ها می‌خواهند؟ همچنین باید مطلوبیت وجود داشته باشد.»

در حالی که Madar خوشبین است که دسته عطرها در سال آینده شتاب خود را حفظ کند، او همچنین با دقت در زمینه مجوزهای جدید قدم می زند. «هزینه راه اندازی یک عطر جدید امروز نجومی است – ده ها میلیون [of dollars]. ما باید مراقب باشیم.» “شما باید مطالعه کنید و بیاموزید که محصولی که با آن می‌آیید در مقابل توزیع، برند من، است.”

و علیرغم اینکه فروش تجارت الکترونیک در طول این همه گیری ده برابر شده است، او در مورد آجر و ملات بیشتر خوش بین است. او گفت: “من به آجر و ملات اعتقاد دارم زیرا این یک تجربه است و ما تلاش زیادی برای ایجاد این تئاتر انجام داده ایم.” حتی زم، که دارایی‌های دیجیتالی عالی برای تجارت الکترونیک دارید، تماس فیزیکی در فروشگاه بسیار مهم است. بازگشته و قوی برگشته است و ما تعداد درها را افزایش نخواهیم داد.»

امتیاز قیمت نیز افزایش یافته است. برای عطرها چند سال پیش، رسیدن به بالای 100 دلار دشوار بود. در حال حاضر، برای یک اندازه بزرگتر، زیر 100 دلار استثنا خواهد بود. “این فقط به دلیل تورم نیست، به دلیل موقعیت است، و ما باید مراقب باشیم که مشتریان خود را از دست ندهیم، بنابراین اندازه های کوچکتر را با قیمت های دموکراتیک اضافه می کنیم. برای Graff، 50 دلار برای مصرف کننده تفاوتی ایجاد نمی کند، اما برای Guess، 10 دلار تفاوت زیادی ایجاد می کند.

مانند سایر دسته بندی ها در زیبایی، مشتریان آگاه تر از همیشه هستند. Madar با اشاره به اینکه پویایی مشابهی در خاورمیانه و اروپا وجود دارد، گفت: «من در میسی بودم و در حال بررسی عرضه جدید Oscar de la Renta بودم و مشتری از من پرسید که اسطوخودوس موجود در آب از کجا آمده است. “اینها سوالاتی هستند که قبلاً هرگز نداشته ایم.”

علیرغم تغییر پویایی بازار، موفقیت هنوز به اصول اولیه ای که شرکت را قادر به پیشرفت کرده است خلاصه می کند: اصالت بویایی. «فیلیپ [Benacin]من و شریکم توافق کردیم که آزمایش جه، روی عطرهایمان انجام نخواهیم داد. مادر گفت: ما نمی خواهیم توسط کمیته ایجاد کنیم.

“مردم تفاوت را می خواهند – آنها می خواهند متفاوت باشند. ما عطری را انتخاب می‌کنیم که شخصیت بیشتر، امضای بیشتر و شاید سخت‌تر باشد.» “شاید برخی از مردم اینگونه باشند که “اوه خدای من، من از آن متنفرم!”، اما این نشانه خوبی است. مخاطرات بیشتر است و ماندن در منطقه راحتی بسیار خطرناک است.”

،یب ستاره ها

برای 9 ماه منتهی به 30 سپتامبر 2022، چهار برند برتر اینتر-پارفیومز 63 درصد از کل تجارت را تشکیل می دادند. در اینجا، تفکیک هر یک.

Montblanc

ادو تویلت Montblanc Legend

درصد کل ،ب و کار: 19٪

ژانویه تا سپتامبر 2022 فروش (،نی): 147.4 میلیون دلار

فروش خالص سالانه 2021: 168.2 میلیون دلار

بهترین ستون: ،د ادو تویلت

در Deck برای 2023: افزونه Montblanc Explorer

جیمی چو

ادو پرفیوم جیمی چو آی وانت چو

درصد کل ،ب و کار: 18٪

ژانویه تا سپتامبر 2022 فروش (،نی): 139.7 میلیون دلار

فروش خالص سالانه 2021: 154.9 میلیون دلار

بهترین ستون: ادو پرفیوم I Want C،o، Man Aqua

روی عرشه برای 2023: افزونه امضای جیمی چو

مربی ورزشی

ادو پرفیوم کوچ فلورال

درصد کل ،ب و کار: 15٪

ژانویه تا سپتامبر 2022 فروش (،نی): 116.4 میلیون دلار

فروش خالص سالانه 2021: 136.8 میلیون دلار

ستون های برتر: ادوپرفیوم کوچ فلورال، ادو تویلت مردانه کوچ

روی عرشه برای 2023: تمدید Coach Man

حدس بزن

Uomo را حدس بزنید

Eau de Toilette Guess Uomo

ع، از Inter Parfums, Inc.

درصد کل ،ب و کار: 11٪

ژانویه تا سپتامبر 2022 فروش (،نی): 85.4 میلیون دلار

فروش خالص سالانه 2021: 101.9 میلیون دلار

بهترین ستون: ادو پرفیوم بلا ویتا، ادو تویلت Uomo

در عرشه برای 2023: افزونه Uomo




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/barreling-towards-1-billion-with-inter-parfums-jean-madar-1235478192/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با