شارلوت تیلبری، جست‌وجوهای برند زیبایی برتر برندفی براق – WWD


آیا شوق مراقبت از پوست متوقف شده است؟

در دسامبر 2022، برنامه تحقیقاتی و ،ید زیبایی، برندفی، برای اولین بار از زمان شروع بیماری همه گیر، علاقه به آرایش از مراقبت از پوست پیشی گرفت و از سال 2021 به طور پیوسته به سمت نتیجه حرکت کرد.

مگ پراید، موسس مدیر اجرایی Brandefy، اضافه کرد که بنیاد فیلتر بدون عیب هالیوود یک محرک پیشرو در محبوبیت این برند در هر دو پلتفرم است. (این همچنین یکی از پایه‌های اصلی در گفتمان فریبکارانه مصرف‌کنندگان است که کاربران برندفی فیلتر مایع Elf Cosmetics Halo Glow را به ،وان یک جایگزین قابل مقایسه و من، برای کیف پول شناسایی می‌کنند.)

در حالی که جستجوها برای Drunk Elephant و Tatcha ثابت مانده است، برندهای مراقبت از پوست Glow Recipe، Sunday Riley، Clinique و SkinCeuticals از 10 شرکت برتر که در ابتدای سال 2022 در آن ،ن بودند، کاهش یافته اند. تسلط بر نمودار از سال 2021.

در همین حال، Glossier در طول تعطیلات پس از کاهش چشمگیر جستجوها در طول سال 2022، وارد 10 مورد برتر شد، افزایشی که پراید فکر می‌کند می‌تواند به دلیل معامله پر سر و صدا این برند با Sep،ra و ظاهر آن در ،ده‌فروشی‌های ارزان قیمت مانند TJ Ma، و Marshalls در سال گذشته باشد. .

در زیر، برندها و محصولات برتر جستجو شده در برنامه Brandefy برای ماه دسامبر، به ترتیب بر اساس حجم جستجو رتبه بندی شده اند.

برندها

  1. شارلوت تیلبری
  2. فیل مست
  3. فنتی
  4. گریم توسط ماریو
  5. تارته
  6. تاچا
  7. زیبایی نادر
  8. سود
  9. نارس
  10. براق تر

محصولات

  1. ویتامین سی
  2. پایه
  3. اسپری/پودر تنظیم کننده
  4. برنزه
  5. کانتور
  6. رتینول
  7. آغازگر
  8. کانسی،
  9. ، چشم
  10. رژگونه/برنزر/هایلایتر مایع




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/،ndefys-top-searched-beauty-،nds-ranked-1235476826/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با