Coty مجوز عطر Lacoste را می فروشد بازگشت به Lacoste – WWD


این یک مورد از یک بیرون، یکی برای ارائه عطر Coty است.

کوتی مجوز عطر Lacoste خود را با توافق دوجانبه برای مبلغی نامشخص به لا،ت فروخته است و به طور جداگانه مجوز خود را با Hugo Boss تمدید کرده است.

کوتی در شش سال گذشته مدیریت عطرهای Lacoste را بر عهده داشت و تاکید کرد که در طول مدت تصدی این عطر، عطرهای مردانه Lacoste با دو ستون برنده جوایز، L’Homme و Match Point، نوآوری های متعدد و 17- جایگاه برتر را در بازار به دست آورده اند. بهبود جایگاه در رتبه بندی بازار فرانسه.

تیری گیبرت، رئیس لا،ت، گفت: “ما از حمایت کوتی در طول همکاری خود بسیار قدردان هستیم. با Coty، Lacoste گام مهمی در توسعه خطوط عطر خود برداشته است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که این برند رویکرد خود را برای ادامه رشد خود تجدید کند، در بازاری که لا،ت هنوز پتانسیل بالایی دارد.

Sue Y. Nabi، مدیر عامل Coty، افزود: «هر دو برای Coty و Lacoste، ،وج تا پایان CY23 نشان‌دهنده اولویت‌های مربوطه و در عین حال سودمند ما است. این فروش، اه، استراتژیک Coty را به پیش می‌برد، زیرا کوتی را قادر می‌سازد تا بر روی بزرگترین مجوزهای عطر ما تمرکز بیشتری داشته باشد، در حالی که دستور کار کاهش ارزش خود را از طریق درآمدهای فروش تسریع می‌کند.

WWD می‌داند که لا،ت ردپای بزرگی در روسیه دارد، منطقه‌ای که کوتی به دلیل تهاجم به اوکراین از آن خارج شده است.

در همان زمان، Coty مجوز خود را با Hugo Boss تمدید کرد. این همکاری که در سال 2016 آغاز شد و اکنون پس از سال 2035 تمدید شده است، شامل تمام عطرهای Boss و Hugo برای مردان و ،ن است.

نبی گفت که این تمدید “همراستا با هدف استراتژیک Coty برای تمرکز بر برندهای کلیدی است که می توانند به نیروگاه های جه، تبدیل شوند و در عین حال برنامه رشد متعادلی را در مجموعه عطرهای ما ایجاد می کنند.”

پس از تمدید مجوز Hugo Boss، که شامل هیچ تغییر اساسی در شرایط مجوز نمی شود، Coty مجوز قابل توجهی برای تمدید در شش سال آینده ندارد. میانگین مدت باقی مانده از شش مجوز برتر Coty – که مجموعا بیش از 80 درصد از ،ب و کار پرستیژ عطر Coty را تشکیل می دهند – اکنون تقریباً 10 سال است.

در اوایل سال جاری، نبی به WWD گفت که در حالی که اغلب به اثر رژ لب اشاره می شود، او معتقد است که اکنون همه چیز در مورد اثر عطر است، با وجود ترس از رکود اقتصادی و تورم بالا، عطرهای معتبر Coty از قفسه ها خارج شده اند.

اخیراً، درآمد خالص Coty در سه ماهه اول منتهی به 30 سپتامبر به حدود 1.4 میلیارد دلار رسیده است. طبق نظرسنجی Factset، این نسبت به سال قبل 1 درصد افزایش یافته و کمی بالاتر از پیش بینی 1.37 میلیارد دلاری تحلیلگران است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/fragrance/coty-lacoste-fragrance-hugo-boss-license-1235454167/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با