قرارداد مجوز عطر جوهر Lacoste و Interparfums – WWD


پاریس — Lacoste روز چهارشنبه اعلام کرد که قرارداد 15 ساله مجوز جه، را با Interparfums SA امضا کرده است.

بر اساس قرارداد جدید که تمامی خطوط عطر و لوازم آرایشی را پوشش می دهد، اینترپارفیومز وظیفه ایجاد، توسعه، تولید و بازاریابی محصولات Lacoste را هم در توزیع انتخابی و هم در شبکه ،ده فروشی این برند ورزشی فرانسوی بر عهده خواهد داشت.

این قرارداد از اول ژانویه 2024، پس از پایان دادن به روابط موجود لا،ت با کوتی، که همانطور که قبلاً گزارش شده بود، در سال 2023 به پایان می رسد، اجرایی خواهد شد.

راه اندازی خط جدید عطر Lacoste برای سال 2024 برنامه ریزی شده است.

تیری گیبرت، رئیس لا،ت، در بی،ه ای با اعلام این توافق، با اشاره به پتانسیل تداوم این عطر گفت: «دانش و خلاقیت اثبات شده اینترپارفیوم دارایی های کلیدی برای ادامه توسعه دسته عطرهای ما خواهد بود، که نقش مهمی در شهرت لا،ت دارد. دسته بندی عطر برای بر،ب سبک زندگی ورزشی و “رویکردی که به طور فزاینده ای مطابق با کدهای هویت قوی برند است.”

فیلیپ بناسین، مدیر اجرایی Interparfums SA، Lacoste را به ،وان یک برند نمادین در دنیای مد و ورزش با سطح بسیار بالایی از آگاهی و مطلوبیت در سراسر جهان توصیف کرد و از “دیدگاه واضح و دقیق از پیشرفت بزرگ این برند تمجید کرد.” پتانسیل تیم رهبری لا،ت.

Interparfums SA زیرمجموعه فرانسوی Interparfums Inc. است که در حال حاضر دارای مجوزهای انحصاری جه، برای توسعه و توزیع عطر برای تعدادی از برندهای سطح بالا از جمله Boucheron، Coach، Jimmy C،o، Karl Lagerfeld، Kate Spade، Moncler، Montblanc و ون کلیف و آرپ،. همچنین صاحب عطرهای لانوین و برند روچاس است.

کوتی در شش سال گذشته مدیریت عطرهای Lacoste را بر عهده داشت و تاکید کرد که در طول مدت تصدی این عطر، عطرهای مردانه Lacoste با دو ستون برنده جوایز، L’Homme و Match Point، نوآوری های متعدد و 17- جایگاه برتر را در بازار به دست آورده اند. بهبود جایگاه در رتبه بندی بازار فرانسه.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/fragrance/lacoste-interparfums-sign-15-year-perfume-licensing-deal-1235454643/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با