لیلی صورتی خط زیبایی را راه اندازی می کند – WWD


آیا صاعقه می تواند دو بار برخورد کند؟

،ده‌فروش آنلاین لباس Pink Lily قصد دارد با راه‌اندازی Pink Lily Beauty، مجموعه‌ای 23 محصولی از محصولات چندوظیفه‌ای، مراقبت از پوست گونه، لب، چشم و ابرو با قیمت 22 دلار یا کمتر که در 10 مارس عرضه می‌شود، متوجه شود.

پینک لیلی که به ،وان ویترین فروشگاه eBay توسط دو زن و شوهر توری و کریس گربیگ در سال 2011 تأسیس شد، به یک مقصد پوشاک آنلاین 140 میلیون دلاری تبدیل شده است که طیف وسیعی از لباس‌ها، لباس‌های شنا، کفش و لوازم جانبی را ارائه می‌دهد.

توری گربیگ که از بیش از 677000 کاربر اینستاگرامی خود برای اطلاع از نوآوری و مراحل بعدی شرکت بهره می برد و همچنین مدیر اجرایی Pink Lily است، گفت: “ما این جامعه بسیار وفادار را در دهه گذشته ساخته ایم.” من همیشه مصرف کننده را در پشت صحنه روی پلتفرم های شخصی خود می برم تا بپرسم، خوب، چه نوع T گرافیکی می خواهید؟ چه چیزی در لباس شنا کم است؟ و این ما را به شدت از برندهای بزرگ متمایز می کند.”

توری گربیگ، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Pink Lily.

توری گربیگ، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Pink Lily.

ع، محترمانه

و بنابراین، زم، که پرسش‌های معمول مصرف‌کنندگان در مورد انتخابات آرایش مدل‌های پینک لیلی، گربیگ را تشویق کرد تا به تجارت زیبایی دست بزند، در این مسیر ی،ان بود.

مردم می‌گویند، این لباس زیبایی است، اما او چه رژ لبی می‌زند؟ یا “چطور اینقدر برنزه؟” گربیگ به یاد می آورد که او از چه محصولی استفاده می کند؟

در سال 2021، این برند موس برنزه برنزه Pink Lily Luxury Tan خود را روانه بازار کرد که در سه رنگ عرضه شد و با اشتیاق روبرو شد که به گربیگ تأیید کرد که گسترش فراتر از پوشاک می تواند پا داشته باشد.

پس از آن، ما فکر کردیم، می د،د چیست؟ بیایید فقط به برنزه ، بسنده نکنیم، بیایید زیبایی را انجام دهیم. می خواستم رنگ لب بفروشم چشم بفروشم [makeup] گربیگ گفت: «من می‌خواهم که دخترها بتوانند ظاهر لیلی صورتی را کامل کنند.»

پینک لیلی بیوتی را وارد کنید، مجموعه‌ای از روغن‌های لب‌های رنگ‌شده وگان، بدون ظلم، قطره‌های برجسته، رژ لب و خط لب هیب،، سایه چشم و مداد چشم دوتایی، و ژل و مداد ابرو.

گربیگ گفت: «من یک مادر سه فرزند هستم، شغل پرمشغله‌ای دارم – هر روز یک ساعت وقت ندارم که آرایشم را انجام دهم. و به احتمال زیاد نیز به دنبال راحتی در رژیم زیبایی خود هستند. من می‌خواستم روی محصولات چند منظوره تمرکز کنم، زیرا فضای کمتر، ضایعات کمتر، اما همچنین – این کار آسان است.»

اولین خط پینک لیلی بیوتی.

اولین خط پینک لیلی بیوتی.

ع، محترمانه

هیالورونات سدیم مشتق از هیالورونیک اسید، کره شی، ویتامین های C و E، روغن دانه چمنزار و مجموعه ای از عصاره های میوه از جمله ،یبات مراقبت از پوست موجود در فرمول های این خط هستند که نه تنها به دنبال ساده ، روتین، بلکه افزایش سلامت پوست در حین استفاده هستند. .

منابع صنعتی انتظار دارند این خط که از 14 دلار برای ژل ابرو تا 22 دلار برای رژ لب و خط لب دوبل بلوم متغیر است، می تواند تا 5 میلیون دلار در سال اول فروش داشته باشد، اگرچه گربیگ در مورد ،ن ها اظهار نظری نکرد.

گربیگ که قبلاً با اینفلوئنسرهایی مانند کار کرده است، می‌گوید: «ما در طول سال‌ها ،ب‌وکار پوشاک‌مان را خیلی سریع رشد داده‌ایم و می‌خواهیم زیبایی لیلی صورتی را افزایش دهیم، که بین سفیران و دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی، می‌د،م که می‌تو،م انجام دهیم. کیتلین کاوینگتون در مجموعه‌های نسخه محدود.

ما در طول سال 2023 قطره‌هایی را در ردیف‌های خود قرار داده‌ایم – ما سایه‌های چشم مایع، بیشتر برای گونه‌ها، یک پالت تعطیلات را می‌آوریم. ما به نوآوری فکر می‌کنیم که می‌خواهیم در سال 2024 معرفی کنیم و در عین حال افزودنی‌های سایه انتخاب فعلی خود را نیز منتشر کنیم.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/pink-lily-beauty-line-1235470757/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با